اشتراک گذاری

خمیر پهن کن

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر مدل 01

VN-22810
ظرفیت خروجی: 9600 عدد در ساعت
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
گیربکس: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر مدل 01

یکی از انواع این دستگاه ها دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر مدل 01 می باشد که ظرفیت خروجی آن برابر با 9600 عدد خمیر بوده و این مقدار می تواند سرعت در کار را بسیار بالا و کیفیت کار را یکنواخت نماید. دستگاه های خمیر پهن کن از جمله دستگاه هایی می باشد که بیشتر مصرف آنها در کارگاه های شیرینی پزی و نانوایی ها بوده و بر اساس قدرت موتور و ظرفیت انجام کار، به مدل های مختلفی تقسیم می شود. قدرت موتور در این دستگاه خمیر پهن کن 2.01 می باشد.

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر مدل 01

جایگزین شدن دستگاه های خمیر پهن کن به جای نیروی انسانی در نانوایی ها و کارگاه ها و کارخانجات تولید نان و شیرینی نه تنها باعث بالا رفتن سرعت در کار شده، بلکه یکنواختی خمیر نیز از مزایای این قبیل دستگاه ها می باشد که قطعا در پخت نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. این دستگاه ها، اندازه ها و ظرفیت مختلفی دارند که یکی از آنها با ظرفیتی برابر با 9600 عدد در ساعت، دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر مدل 01 می باشد. مخزنی در پشت دستگاه برای قرار دادن خمیر و خروجی و غلطک آن برای پهن کردن خمیر باعث شده تا کار با آن بسیار ساده باشد.

مشخصات دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک

از مشخصات دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر مدل 01 می توان به اندازه آن اشاره داشت. اندازه های این دستگاه خمیر پهن کن 152*87*171 سانتی متر می باشد که می توان آن را در برخی از نانوایی ها دید. این دستگاه خمیر پهن کن قدرت بسیار خوبی دارد. قدرت موتور در این دستگاه برابر با 2.01 اسب بخار می باشد.

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر مدل 01

جنس بدنه این دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک از جنس استیل می باشد که این باعث می شود تا بتوان به راحتی آن را تمیز کرد. استفاده از برق 220 ولت، یکی دیگر از مشخصه های فنی این دستگاه می باشد که در زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید.

در رابطه با دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بیشتر بدانیم

دستگاه خمیر پهن کن اتوماتیک مستطیل بر مدل 01 از برق تک فاز استفاده می کند که این خود می تواند یکی از مزایای این دستگاه باشد. وجود گیربکس در دستگاه خمیر پهن کن مورد نظر باعث بالا رفتن کیفیت در نحوه عملکرد آن خواهد شد. وزن این دستگاه خمیر پهن کن در حدود 340 کیلوگرم می باشد که با کمک چرخ های تعبیه شده در زیر آن، حرکت این دستگاه قطعا ساده تر بوده و برای جابجایی با مشکل مواجه نخواهید شد.

یکی از مزایای دستگاه خمیر پهن کن فوق، داشتن قدرت موتور 2.01 اسب بخار است که باعث می شود تا بتوان با آن 9600 عدد خمیر را در ساعت پهن کرد بدون آن که به دستگاه فشاری وارد شود.

در صورتی که برای نانوایی یا کارگاه نان و شیرینی پزی خود، قصد تهیه این دستگاه خمیر پهن کن را دارید، می توانید با خیالی آسوده آن را خریداری نمایید زیرا دارای 6 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. در ضمن در صورت بروز مشکل در قطعات جانبی، می توانید به سهولت آنها را تعمیر و یا تعویض نمایید. همچنین از آموزش کار با دستگاه نیز بهره مند خواهید شد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    152*87*171 سانتی متر
  • ظرفیت خروجی
    9600 عدد در ساعت
  • قدرت موتور
    2.01 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    340 کیلو گرم
  • ولتاژ
    220 ولت
  • گیربکس
    دارد
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز