اشتراک گذاری

دستگاه تنور نانوایی

دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازی رستورانی مدل 05

VN-22815
ابعاد دستگاه: 2.2*2.15*2.2 متر
برق مصرفی موتور گردونه: تک فاز 220 ولت
نوع سوخت مصرفی تنور: گاز شهری
وزن دستگاه: 1450 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازی رستورانی مدل 05

دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازی رستورانی مدل 05 یکی از به روز ترین دستگاه های اتوماتیک برای پخت نان های مختلف در رستوران ها می باشد که مزیت های چشمگیری دارد. این دستگاه حجم نسبتا کمی از فضا را اشغال می کند و توانایی پخت نان های مخصوص پیتزا، لواش و تافتون را دارد.

کاربرد دستگاه تنور نانوایی دوار

کیفیت غذا در هر رستورانی حرف نخست را می زند. از این جهت بسیاری از رستوران ها برای این که بتوانند در زمینه فعالیت خود نام آور باشند، حتی نان ها را نیز در آشپزخانه خود تهیه می کنند. دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازی رستورانی مدل 05 یکی از دستگاه های کاربردی در رستوران ها می باشد که می تواند برای پختن نان های لواش و تافتون مورد استفاده قرار بگیرد.

البته در بسیاری از رستوران های کوچک نیز برای تهیه و پخت نان های پیتزا از آن استفاده می شود. ابعاد کوچک این دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک، یکی از دلایل محبوبیتش بین رستوران دار ها می باشد. همچنین این دستگاه پخت نان را به صورت چرخشی انجام می دهد و می توان از گازوئیل و گاز برای تامین سوخت آن استفاده کرد. البته برای این امر باید مشعل ها را مطابق با نوع سوخت مصرفی تعویض نمود.

ویژگی های دستگاه تنور نانوایی گازی اتوماتیک

یکی از ویژگی هایی که موجب کاربردی بودن این دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازی رستورانی مدل 05 شده است، استفاده همزمان از دو مشعل در این دستگاه می باشد. شعله این مشعل ها به صورت مستقیم در بالا و پایین قرار گرفته اند و به پخت نان کمک می کنند. از دیگر ویژگی های این دستگاه، چرخ های محکم و کوچکی است که در پایه آن قرار گرفته است که این امر، جا به جایی این تنور کوچک را راحت تر کرده است.

دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازی رستورانی مدل 05

اگر تابع حفظ پخت نان به روش های سنتی هستید نیز می توانید درون محفظه مخصوص پخت، چندین آجر را قرار دهید. از دیگر خصوصیت های این دستگاه، وجود الکتروگیربکس خارجی آن می باشد که طول عمر دستگاه را افزایش داده و صدا فعالیت آن را کاهش می دهد. همچنین تعمیر قطعات این دستگاه بسیار آسان و راحت می باشد و در صورت خرابی یک قطعه، می توان همان قطعه را با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه خریداری کرد و مجددا آن را بر روی دستگاه نصب نمود.

مشخصات کلی دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازی رستورانی مدل 05

با وجود این که دستگاه تنور نانوایی دوار اتوماتیک گازی رستورانی مدل 05 از ابعاد تقریبا کوچکی برخوردار است، اما وزن نسبتا بالایی دارد. وزن این دستگاه معادل ۱۴۵۰ کیلو گرم می باشد که به همین دلیل برای جا به جایی راحت آن، از چرخ های کوچک بهره گرفته شده است. این دستگاه دارای ظرفیت خروجی بالایی معادل ۶۰۰ کیلو گرم نان در هر ساعت می باشد و توصیه می شود که برای کارایی بهتر، از گاز شهری به عنوان سوخت آن استفاده کنید.

برق مصرفی موتور این مدل از تنور نانوایی دوار گازی ۲۲۰ ولت می باشد و به صورت تک فاز تامین می شود. همچنین بدنه این دستگاه از استیل ساخته شده و قدرت موتور آن معادل یک اسب بخار می باشد. در بسته بندی این دستگاه، لوازم جانبی مورد نیاز قرار گرفته و دفترچه کوچکی نیز به عنوان راهنمای استفاده به مشتریان ارائه شده است. گارانتی ۶ ماهه و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله، از دیگر مشخصات و مزیت های بزرگ این دستگاه کاربردی می باشند.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    2.2*2.15*2.2 متر
  • چرخ
    دارد
  • وزن دستگاه
    1450 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    600 کیلوگرم در ساعت
  • نوع سوخت مصرفی تنور
    گاز شهری
  • برق مصرفی موتور گردونه
    تک فاز 220 ولت
  • قدرت موتور
    1 اسب بخار
  • جنس بدنه
    استیل
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز