اشتراک گذاری

دستگاه خمیر گیر

دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100 کیلوگرم آنالوگ مدل 100

VN-22819
ظرفیت ورودی آرد: 60 کیلوگرم
ظرفیت خروجی خمیر: 100 کیلوگرم
قدرت موتور: 8.04 اسب بخار
جنس بدنه: استیل
وزن دستگاه: 540 کیلو گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100 کیلوگرم آنالوگ مدل 100

دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100 کیلوگرم آنالوگ مدل 100 یکی از انواع دستگاه های خمیرکن است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای این که در مورد دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100 کیلوگرم آنالوگ مدل 100 اطلاعات بیشتری را بدست آورید در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد ویژگی ها، کاربرد و مشخصه های آن بپردازیم تا انتها ما را همراهی کنید.

دستگاه خمیرگیر

دستگاه خمیرگیر که از آن با نان دستگاه خمیرکن نیز یاد می شود از جمله دستگاه هایی است که در نانوایی ها و قنادی ها از آن استفاده می شود در واقع این دستگاه جز جدایی ناپذیر مکان هایی است که در آن ها خمیر مورد نیاز است و مورد استفاده قرار می گیرد که از جمله آن می توانیم به سالن های غذاخوری و همچنین هتل ها نیز اشاره داشته باشیم. این دستگاه از هر نوع و مدلی باشند مجهز به یک مخزن هستند که آرد و آب یا خمیر در آن ریخته می شود و سپس دستگاه با حرکت چنگالی که دارد برای ورز دادن خمیر اقدام می کند و پس از پایان ورز دادن خمیر می تواند جهت طبخ مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100 کیلوگرم آنالوگ مدل 100

انواع گوناگونی از دستگاه های خمیرکن و یا خمیرگیر وجود دارد، دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100 کیلوگرم آنالوگ مدل 100 یکی از انواع این دستگاه ها است. به طور کلی دستگاه های خمیرگیر با توجه به نوع کاربردی که دارند به دو نوع خانگی و صنعتی دسته بندی می شوند. مدل های خانگی همان طور که از نام آن ها مشخص است در سطح کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد یعنی برای مکان هایی که نیاز به خمیر زیادی نیست کاربرد دارد اما انواع صنعتی برای استفاده در سطح وسیع تولید شده اند که امکان استفاده از آن ها در نانوایی ها و قنادی های بزرگ فراهم است. دستگاه خمیرگیر اسپیرال مدل 100 نیز از انواع دستگاه های صنعتی است که برای استفاده در سطح بزرگتر از جمله نانوایی ها مناسب است.

دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100 کیلوگرم آنالوگ مدل 100

مشخصات دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100 کیلوگرم

ابعاد دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100  در 72  در 150 سانتی متر است که نیاز به فضای کمی برای فعالیت دارد.  ظرفیت آرد ورودی به آن شصت کیلوگرم است و ظرفیت خروج خمیر آن نیز صد کیلوگرم است. دستگاه خمیرگیر اسپیرال 120 داری قدرت موتور 8.04 بخار است که به منظور راه اندازی و فعالیت آن به برق با ولتاژ 380 ولت یعنی برق سه فاز نیاز است. وزن این دستگاه نیز 540 کیلوگرم است و جنس بدنه از نوع استیل دارد.

 از زمان خرید دستگاه خمیرگیر اسپیرال با ظرفیت 100 کیلوگرم آنالوگ به مدت شش ماه گارانتی شامل می شود و خدمات پس از فروش نیز برای این دستگاه ده ساله می باشد. برای نصب و راه اندازی اولیه این دستگاه به نیروی تخصص و ماهر نیازمند است به همین دلیل  برای نصب و راه اندازی از طرف شرکت نیرو به صورت حضوری به محل اعزام می شود. استفاده از دستگاه بسیار آسان است و شخص اپراتور نیاز به تخصص ندارد اما به منظور استفاده مناسب از دستگاه آموزش های لازم به اپراتور داده می شود تا مشکلی وجود نداشته باشد. از بابت قطعات و تعمیر دستگاه نیز نباید نگرانی داشته باشید چرا که در صورتی که دستگاه نیازمند تعمیر باشد خدمات تعمیر و تامین قطعات آن صورت می پذیرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع خمیرگیر
    صنعتی
  • ابعاد
    120*72*150 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی آرد
    60 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی خمیر
    100 کیلوگرم
  • قدرت موتور
    8.04 اسب بخار
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • وزن دستگاه
    540 کیلو گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • ولتاژ دستگاه
    380 ولت
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز