اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

مخزن دبه ای 30 لیتری چهار چفت

VN-22822
ظرفیت ورودی: 30 لیتر
قطر دهانه: 18 سانتی متر
جنس مخزن: آلومینیوم
تعداد چفت: 4
نوع جوش: پرسی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

880,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

880,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات مخزن دبه ای 30 لیتری چهار چفت

مخزن دبه ای 30 لیتری چهار چفت چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در رابطه با یکی از دستگاه های عرق گیری محبوب یعنی مخزن دبه ای 30 لیتری چهار چفت بپردازیم. در صورتی که می خواهید در مورد این مخزن اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. مخزن دبه ای 30 لیتری از جمله دستگاه های عرق گیر گیاهان دارویی است که می تواند خروجی بسیار با کیفیتی را داشته باشد.

مخزن دبه ای 30 لیتری چهار چفت

مخزن دبه ای 30 لیتری چهار چفت یکی از انواع دستگاه هایی است که از آن برای تقطیر به منظور عرق گیری گیاهان دارویی استفاده می شود. مدل های دبه ای از آن جا که فشار زیادی در داخل مخزن ایجاد می کنند و همچنین آب بندی مناسبی در آن انجام می شود عصاره بسیار با کیفیتی را تولید می کنند. از این مخزن می توان در منازل هم استفاده کرد که البته توصیه می شود که استفاده از آن در حیاط منزل باشد دلیل آن هم این است که از خطرات احتمالی که در صورت سهل انگاری ممکن است رخ دهد در امان باشید.

کاربرد مخزن دبه ای 30 لیتری

با بهره گیری از مخزن دبه ای 30 لیتری چهار چفت می توان عصاره و عرق بسیاری از گیاهان دارویی را استخراج کرد. به کارگیری از این دستگاه بسیار آسان است و برای این منظور باید در شروع کار، گیاهان را خرد کنید و با مقدار معینی آب ترکیب کنید. در ادامه ترکیب به مخزن دبه ای 30 لیتری چهار چفت ریخته می شود. توجه داشته باشید که در صورتی که نسبت گیاه به آب بیشتر شود عصاره از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود. سپس باید به ترکیب حرارت داده شود که موجب خارج شدن بخار از مخزن و ورود به بخش خنک کننده می شود که در نهایت خروج عصاره عرق گیاهی را مشاهده خواهید کرد.

مشخصات مخزن دبه ای چهار چفت

آگاهی از مشخصات و ویژگی های یک محصول پیش از خرید بسیار ضروری است چرا که با توجه به هدفی که دارید می توانید مناسب ترین محصول را انتخاب کنید. در مورد مخزن دبه ای 30 لیتری عرق گیری نیز آشنایی با مشخصات این دستگاه به شما در انتخاب آگاهانه کمک زیادی خواهد کرد.

مخزن دبه ای سی لیتری چهار چفت همان طور که از نام آن مشخص است، ظرفیت سی لیتر از ترکیب آب و گیاهان دارویی خرد شده را دارد. جنس بدنه این دستگاه از آلومینیوم ساخته شده است. برای این که در برابر فشار داخل مخزن مقاومت بالایی داشته باشد در آن مجهز به چهار عدد چفت شده است و همچنین در ساخت آن نیز از جوش پرسی بهره برده شده است. دهانه ی مخزن دبه ای سی لیتری چهار چفت در حدود هجده سانتی متر است و ارتفاع دیگ آن نیز 47 سانتی متر می باشد. ابعاد کلی این مخزن 49 در 28 سانتی متر است. این مخزن مدل دبه ای برای کارکرد خود و به منظور عرق گیری به منبع حرارت گازی نیاز دارد یعنی با استفاده از گاز شهری می توان آن را فعال کرد و به منظور عرق گیری مورد استفاده قرار دارد. واشر مخزن دبه ای 30 لیتری چهار چفت از نوع سیلکونی است. قطر لوله ای که برای عرق گیری در آن استفاده شده است یک میلی متر می باشد.

 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت ورودی
    30 لیتر
  • قطر دهانه
    18 سانتی متر
  • جنس مخزن
    آلومینیوم
  • تعداد چفت
    4
  • نوع جوش
    پرسی
  • ترمومانومتر
    ندارد
  • ارتفاع دیگ
    47 سانتی متر
  • مدل مخزن
    دبه ای
  • ابعاد
    28*49 سانتی متر
  • منبع حرارت
    گازی
  • واشر سیلیکونی
    دارد
  • قطر لوله
    1 میلی متر
نظرات خریداران 1 نظر
نظرات خریداران
محمد مصطفی زاده / 18 آذر 1400 09:36
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز