اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

مخزن دبه ای 15 لیتری چهار چفت

VN-22823
ظرفیت ورودی: 15 لیتر
قطر دهانه: 18 سانتی متر
جنس مخزن: آلومینیوم
تعداد چفت: 4
نوع جوش: پرسی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

980,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

980,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات مخزن دبه ای 15 لیتری چهار چفت

مخازن دبه ای مختلفی با گنجایش های متفاوت ساخته شده است که یکی از آنها مخزن دبه ای ۱۵ لیتری چهار چفت می باشد و این نوع از مخزن ها در تولید عصاره گیاهان مختلف، اعم از گیاهان دارویی و در تهیه و تولید نوشیدنی ها و همچنین به عنوان خروجی دستگاه های عرق گیری مورد استفاده هستند. در صورتی که در عطاری می خواهید به تولید عرقیات بپردازید و یا یک کارگاه کوچک در این زمینه دارید، قطعا مخزن دبه ای ۱۵ لیتری چهار چفت می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

مخزن دبه ای ۱۵ لیتری چهار چفت

این نوع از مخزن دبه ای دارای ظرفیت ورودی ۱۵ لیتر می باشد و جنس آن از آلومینیوم و به صورت کاملا استاندارد و بهداشتی ساخته شده است که باعث می شود تا محصول نهایی از کیفیت لازم برخوردار باشد. منبع حرارت مورد استفاده در این نوع از مخزن، گازی می باشد. تعداد ۴ چفت در درب این مخزن باعث بالا رفتن کیفیت کار و محکم بودن درب دبه در زمان استفاده می شود. همچنین محکم شدن درب مخزن با کمک این چفت ها از ورود گرد و غبار و مواد خارجی به داخل دبه نیز جلوگیری می کند.

مشخصات مخزن دبه ای ۱۵ لیتری

در صورتی که می خواهید برای کار خود مخزن دبه ای ۱۵ لیتری چهار چفت را تهیه نمایید باید اول از اندازه های آن باخبر باشید تا بهتر بتوانید مخزن مورد نظر را انتخاب نمایید. قطر دهانه در این نوع از مخزن به اندازه ۱۸ سانتی متر بوده و ارتفاع کلی آن ۳۸ سانتی متر می باشد و ظرفیت ورودی آن ۱۵ لیتر می باشد. ابعاد این مخزن دبه ای فوق العاده کاربردی، ۲۸*۳۹ سانتی متر می باشد.

درب آن با کمک ۴ چفت محکم شده و در زمان عرق گیری دبه را بر روی گاز قرار می دهند. به دلیل محکم بودن درب این مخزن و جنس آن، به راحتی می توانید عرقیات گرفته شده و عصاره گیاهان دارویی را بدون از دست دادن عطر و بو، مدت ها در این مخزن دبه ای نگهداری نمایید.

توضیحات تکمیلی در رابطه با مخزن دبه ای چهار چفت ۱۵ لیتری

نوع جوش های مورد استفاده در ساخت این مخزن از نوع پرسی بوده و استفاده از واشرهای سیلیکونی کیفیت کار را در این نوع از دبه ها بالاتر برده است. زمانی که مواد مورد نظر را در مخزن دبه ای ریخته و تمامی اتصالات را متصل و بر روی گاز قرار می دهید، به ۴۰ دقیقه زمان نیاز دارید تا محتویات مخزن ما به جوش آید.

قطر لوله خروجی مخزن دبه ای ۱۵ لیتری چهار چفت ۱ میلی متر می باشد که این لوله به لوله پلاستیکی دیگری متصل و به کندانسور وصل می گردد. بخش مربوط به واشر، خروجی و چفت ها در این دبه به خوبی آب بندی شده است تا در زمان کار نشتی صورت نگیرد. این آب بندی باعث می شود تا فشار داخل مخزن به اندازه بوده و در نتیجه خروجی با کیفیتی داشته باشید.

این نوع از مخزن دارای امکان نصب شیر تخلیه را نیز دارا می باشد که این باعث می شود تا پس از تولید عرقیات مورد نظر، بتوان آن را در مخزن تا زمان مورد استفاده نگه داشت. این مخزن ترمومتر ندارد اما می توان بر روی آن ترمومتر نیز نصب کرد که بتوان به سهولت میزان فشار و ... را تحت نظر داشت. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت ورودی
    15 لیتر
  • قطر دهانه
    18 سانتی متر
  • جنس مخزن
    آلومینیوم
  • تعداد چفت
    4
  • نوع جوش
    پرسی
  • ترمومانومتر
    ندارد
  • ارتفاع دیگ
    38 سانتی متر
  • مدل مخزن
    دبه ای
  • ابعاد
    28*39 سانتی متر
  • منبع حرارت
    گازی
  • واشر سیلیکونی
    دارد
  • قطر لوله
    1 میلی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز