اشتراک گذاری

دستگاه تقطیر، عرق گیری و گلاب گیری

کندانسور برقی سایز 1 درجه 2 مینی

VN-22827
نوع کندانسور: برقی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد

1,150,000

حداقل سفارش: 1 عدد

1,150,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کندانسور برقی سایز 1 درجه 2 مینی

کندانسور برقی سایز 1 درجه 2 یکی از با کیفیت ترین محصولات است که می تواند به عنوان خنک کننده در فرآیند عرق گیری گیاهان مورد استفاده قرار بگیرد. کندانسور برقی سایز 1 درجه 2 عملکرد بسیار خوبی دارد و می تواند سرعت عرق گیری و گلاب گیری را در قیاس با سایر نمونه های مشابه بالا ببرد. در صورتی که قصد دارید که در مورد این دستگاه خنک کننده اطلاعات لازم و کافی را بدست آورید در این مقاله ما را همراهی کنید.

کندانسور

کندانسور که از آن به عنوان دستگاه خنک کننده نیز یاد می شود که در پروسه عرق گیری گیاهان مختلف استفاده می شود. در واقع بدون وجود این دستگاه مراحل عرق گیری تکمیل نمی شود. وظیفه این دستگاه این است که بخار حاصل از عرق گیاهان مختلف را به وسیله خنک کردن در دستگاه به قطرات تبدیل کند که قابل جمع آوری در ظروف مختلف باشد. انواع مختلفی از کندانسورها وجود دارد که در دو نوع برقی و آبی تولید می شوند.

کندانسور برقی سایز 1 درجه 2

کندانسور برقی سایز 1 درجه 2

کندانسور برقی سایز 1 درجه 2 یکی از انواع کندانسورهای برقی است که در مقایسه با انواع آبی آن مزیت هایی از لحاظ استفاده آسان و با صرفه بودن دارد. در کندانسور برقی سایز 1 درجه 2 یک فن تعبیه شده است که قسمت عقب لوله هایی قرار دارد که دارای بخار هستند. زمانی که فن حرکت می کند، با از بین رفتن گرمای موجود در لوله های بخار، بخار سرده شده و در نهایت به مایع تبدیل می شود. از این محصول می توان برای تقطیر و عرق گیری گیاهان مختلف و همچنین گلاب گیری نیز استفاده کرد. همین طور که گفته شد این کندانسور یا خنک کننده، برقی است و برای استفاده به برق شهری نیاز هست و در واقع می توان از آن در شهرها و روستا و مغازه ها استفاده کرد. از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های خنک کننده برقی سایز 1 درجه 2 این است که ابعاد آن بسیار مناسب است و فضای بسیار اندکی را اشغال می کند و با ابعاد 18 در 20 در 22 می توانید در مکان های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

از دیگر مشخصه های کندانسور برقی سایز یک درجه دو این است که می توان برای مخازن تقطیر 10 الی 20 لیتری مورد استفاده قرار داد که حجم مناسبی محسوب می شود.

 خرید کندانسور برقی سایز یک درجه 2

لوازمی که در پروسه عرق گیری مورد استفاده قرار می گیرند باید از کیفیت بالایی برخودار باشند تا عمل عرق گیری و گلاب گیری با سرعت و کیفیت بالایی انجام شود به همین دلیل در زمینه خرید کندانسور و یا خنک کننده که از ابزار مهم در عرق گیری محسوب می شود باید دقت لازم و کافی را داشته باشید. خنک کننده برقی سایز 1 درجه 2 می تواند در این زمینه پاسخگوی نیاز شما باشد. در صورتی که به دنبال خرید کندانسور برقی سایز 1 درجه 2 هستید می توانید این محصول را در مدت زمان بسیار کوتاهی و به صورت آنلاین از ویترین نت خریداری کنید. خرید این محصول از ویترین نت بسیار آسان است و پس از تکمیل مشخصات و پراخت هزینه در مدت زمان کوتاهی کندانسور آماده شده و در هر جای ایران که باشید به نشانی پستی شما ارسال می شود و می توانید از کیفیت بالای آن استفاده کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کندانسور
    برقی
  • ابعاد
    18*20*22 سانتی متر
  • توضیحات
    مناسب برای مخزن تقطیر 10 تا 20 لیتر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز