اشتراک گذاری

دستگاه روغن گیری

دستگاه روغن گیری پرس سرد صنعتی 20 کیلویی مدل OT-20

VN-22828
ظرفیت ورودی: 20 کیلوگرم
ظرفیت خروجی: 10 کیلوگرم در ساعت
قدرت موتور: 2.2 اسب بخار
برق مصرفی: تک فاز
جنس بدنه: استیل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

65,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

65,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه روغن گیری پرس سرد صنعتی 20 کیلویی مدل OT-20

دستگاه روغن گیری پرس سرد صنعتی 20 کیلویی مدل OT-20 یکی از دستگاه های موجود در بازار است. بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا به جای استفاده از روغن های آماده موجود در فروشگاه ها، از روغن های طبیعی استفاده کنند و بدین منظور برخی از کارگاه ها و مغازه های روغن گیری در صدد تهیه دستگاه روغن گیری هستند تا این روغن های خالص را بدون هیچ گونه افزودنی در اختیار مشتری قرار دهند. دستگاه روغن گیری مورد نظر یکی از بهترین ها در این زمینه است که قدرت موتور بسیار خوبی دارد.

دستگاه روغن گیری پرس سرد صنعتی 20 کیلویی مدل OT-20

دستگاه روغن گیری پرس سرد یکی از دستگاه های قدرتمند در این زمینه است که با قدرت موتور 2.2 اسب بخار کار می کند. همانطور که از نام این دستگاه روغن گیری مشخص است، از سیستم پرس سرد به منظور انجام روغن گیری از انواع دانه های روغنی استفاده می کند. وجود فن خنک کننده در این دستگاه باعث شده تا در زمان کار حرارت موتور بالا نرفته و به راحتی عمل روغن گیری را انجام دهد.

شکل ظاهری این دستگاه شاید شما را به یاد آبمیوه گیری و یا چرخ گوشت بزرگی بیندازد که دانه ها از بخش بالایی وارد شده و با استفاده از سیستم فشار و پرس سرد به خوبی روغن گیری می شوند و از قسمت زیرین وارد ظرف مورد نظر می شود. روغن حاصل از عمل روغن گیری در این دستگاه، بسیار با کیفیت و شفاف می باشد.

دستگاه را با کمک یک کابل به برق متصل کرده و کار آن را استفاده از یک دکمه روشن و خاموش می توان کنترل کرد.

دستگاه روغن گیری پرس سرد صنعتی 20 کیلویی مدل OT-20

توضیحاتی در رابطه با دستگاه روغن گیری پرس سرد 20 کیلویی

دستگاه روغن گیری پرس سرد صنعتی 20 کیلویی مدل OT-20 دارای ابعادی برابر با 30*70*75 سانتی متر می باشد که در زمان خرید باید آن را در نظر بگیرید. وزن این دستگاه روغن گیری 75 کیلوگرم است که باید با توجه به این اندازه، بر روی میز و یا پایه مناسب قرار داده شود.

جنس بدنه این دستگاه روغن گیری از استیل می باشد که باعث می شود تا بتوان به سهولت آن را تمیز کرده و مقاومت بدنه خوبی داشته باشد.

مشخصات دستگاه روغن گیری پرس سرد صنعتی مدل OT-20

دستگاه روغن گیری پرس سرد صنعتی 20 کیلویی مدل OT-20 دارای توانی برابر با 3500 وات می باشد. دارا بودن قدرت موتور 2.2 اسب بخار باعث شده تا بسیار قدرتمند باشد. ظرفیت ورودی این دستگاه روغن گیری 20 کیلوگرم بوده و با برق تک فاز کار می کند. البته ولتاژ برق مورد نیاز برای کارکرد این دستگاه روغن گیری برابر با 220 ولت می باشد.

وجود فن خنک کننده باعث می شود تا در اثر فشار به منظور روغن گیری دانه های مختلف، دستگاه داغ نکرده و به موتور آن فشار وارد نشود. سیستم کارکرد این دستگاه روغن گیری از نوع پرس سرد می باشد. دستگاه روغن گیری پرس سرد صنعتی 20 کیلویی مدل OT-20 دارای ظرفیت خروجی 10 کیلوگرم در هر ساعت می باشد که می توانید بر اساس این مقدار برنامه ریزی لازم را در کار داشته باشید.

دارا بودن 12 ماه گارانتی و همچنین 5 سال خدمات پس از فروش از جمله مزایای این دستگاه می باشد که خیال شما را در زمان خرید آسوده خواهد کرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    30*70*75 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    20 کیلوگرم
  • ظرفیت خروجی
    10 کیلوگرم در ساعت
  • نوع پرس
    پرس سرد
  • توان
    3500 وات
  • قدرت موتور
    2.2 اسب بخار
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن دستگاه
    75 کیلوگرم
  • ولتاژ
    220 ولت
  • فن خنک کننده
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز