اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی متری تک فک

VN-22835
طول دوخت: 50 سانتی متر
توان: 600 وات
جنس بدنه: آلومینیوم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,500,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,500,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی متری تک فک

دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی متری تک فک از دستگاه های دوخت بسیار کاربردی می باشد که در انواع مختلفی در بازار موجود است. از این نمونه دستگاه های دوخت به منظور بسته بندی های مختلف استفاده می شود. با کمک این دستگاه می توان انواع محصولات اعم از شیمیایی، بهداشتی را به خوبی بسته بندی کرد. همچنین می توان در بسته بندی مواد دارویی و حتی غذایی نیز کاربرد دارد. این دستگاه با توان 600 وات و با انرژی برق 220 ولت کار می کند. به طور معمول عرض دوخت در دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی متری تک فک برابر با 13 میلیمتر می باشد. شاید دستگاه های دوخت ساده و رومیزی کوچک را دیده باشید اما این دستگاه به دلیل پایه دار بودن بسیار کاربرد دارد و کار با آن بسیار ساده می باشد.

دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی متری تک فک

از این دستگاه دوخت به منظور پرس بسته های سلفون، ترسبافون، فویل آلومینیومی استفاده می شود. بدین منظور می توان بسته های مواد غذایی مانند آجیل و تنقلات، کالاهای پزشکی، قطعات الکترونیکی و حتی مجلات را با کمک این وسیله می توان بسته بندی کرد. این دستگاه دوخت پدالی با برق تک فاز کار می کند و ولتاژ مورد نیاز آن 220 ولت خواهد بود.

دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است، طول دوخت در این دستگاه 50 سانتی متر می باشد. این دستگاه با کمک پدال کار کرده و بر روی پایه میز مانندی قرار گرفته است که همین امر کار با آن را بسیار تسهیل می نماید.

دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی متری تک فک

جنس بدنه دستگاه دوخت پدالی از آلومینیوم ساخته شده و رنگ استفاده شده در این دستگاه از نوع الکترواستاتیک می باشد که باعث بالا بودن کیفیت در آن شده است. وزن این دستگاه دوخت 8.8 کیلوگرم می باشد. زمان انجام دوخت در این دستگاه در حدود 2 ثانیه است که سرعت کار را بسیار بالا می برد.

مشخصات دستگاه دوخت 50 سانتی تک فک

دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی متری تک فک به نسبت دستگاه های دوخت دستی کاربردی تر می باشد زیرا سرعت عمل را در کار بسیار بالا می برد چون ساختار و کارکرد آن به گونه ای است که دارای سرعت بالاتری در کار می باشد و کار پرس بسته بندی با سرعتی تقریبا 2 برابر معمول انجام می گیرد. توان 600 واتی این دستگاه باعث می شود تا کار با آن بسیار ساده تر باشد.

در صورتی که در منزل نیز فضای کافی برای قرار دادن این دستگاه را دارید، می توانید به راحتی با کمک آن یک شغل خانگی را اداره نمایید. کیفیت و سرعت بالای کار با این دستگاه در کنار قیمت مناسب آن باعث شده تا انتخاب مناسبی برای بسته بندی های ساده باشد.

فک حرارتی موجود در دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی متری تک فک با روکش تفلون بوده و المنت مورد استفاده در این دستگاه در صورت نیاز، به سهولت تعویض می شود. بدنه دستگاه دوخت پدالی 50 سانتی متری تک فک بسیار مقاوم بوده و در برابر زنگ زدگی نیز مقاومت لازم را دارا می باشد. دارا بودن ولوم تنظیم حرارت باعث شده تا بتوان به سهولت دما را به منظور انجام پرس تنظیم کرد. کار با دستگاه دوخت پدالی به دلیل دارا بودن میز، پدال، پیچ کنترل، فک تفلون و حرارت مناسب بسیار ساده است. قطعات این دستگاه دوخت را می توان تعمیر و یا در صورت لزوم تعویض کرد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • طول دوخت
    50 سانتی متر
  • توان
    600 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    8.8 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز