اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری دو فک

VN-22847
ابعاد: 55*54*88 سانتی متر
طول دوخت: 45 سانتی متر
توان: 1250 وات
جنس بدنه: چدن
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری دو فک

ماشین آلات بسته بندی انواع مختلفی دارند که یکی از آنها دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری دو فک می باشد که می توان با کمک آن ضخامت های تا 8 میلیمتر را دوخت زد. این دستگاه بسیار کاربردی بوده و به منظور دوخت و بسته بندی مواد مختلف می توان از آن استفاده کرد. با کمک این دستگاه می توان با سرعت و کیفیت فوق العاده ای کار بسته بندی را انجام داد. این دستگاه از جمله دستگاه های دوخت پدالی پرکاربرد محسوب می شود. 

دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری دو فک

طول، عرض و ارتفاع این دستگاه دوخت برابر با 55*54*88 سانتی متر می باشد و با کمک این دستگاه در بسته بندی ها می توان دوختی با طول 45 سانت زد. جنس بدنه این دستگاه چدنی می باشد و با دارا بودن 2 فک دائم گرم، می تواند بالاترین کیفیت را برای دوخت بسته بندی ها داشته باشد. رنگ مورد استفاده در این دستگاه دوخت پدالی از نوع الکترواستاتیک می باشد که همین باعث دوام و مقاومت آن در برابر خط و خش می گردد.

کار دوخت و حرکت فک ها در این دستگاه دوخت با کمک پدال انجام می شود و عرض دوختی بین 5 تا 10 میلیمتر را خواهد داشت. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که حداکثر ضخامت دوخت با کمک این دستگاه 8 میلیمتر می باشد و لایه های ضخیم تر را نمی توان با این وسیله دوخت زده و بسته بندی کرد.

مشخصات فنی دستگاه دوخت 45 سانتی دو فک

دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری دو فک دارای توان 1250 وات می باشد و یکی از مزایای آن کار با برق تک فاز با ولتاژ 220 ولت است که این باعث می شود تا برای کار با این وسیله نیازی به برق با توان بالاتر و یا برق های صنعتی نداشته باشید. این دستگاه دوخت دارای وزنی برابر با 21 کیلوگرم است که به دلیل قرار گرفتن بر روئی پایه مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

زمان دوخت با دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری دو فک 2 تا 4 ثانیه می باشد که قطعا سرعت عمل اپراتور در تعداد بیشتر کار بسته بندی تاثیر خواهد گذاشت. این دستگاه قابلیت دوخت فیلم های PE، PP، PVC و همچنین فویل آلومینیوم را دارا می باشد.

کارکرد دستگاه دوخت دو فک پدالی

کار دستگاه دوخت پدالی 45 سانتی متری دو فک به این صورت است که باید اول دمای دستگاه را بر اساس نوع بسته بندی و متناسب با پاکت باید تنظیم کرد و سپس آن را مابین دو فک دستگاه قرار دهید. سپس با فشار و نیرویی که توسط پا بر روی پدال آورده می شود، دو فک دستگاه بر روی هم قرار گرفته و در نهایت عمل پرس و دوخت بسته انجام خواهد گرفت.

هر دو فک در این نوع از دستگاه تا زمانی که دستگاه روشن باشد، گرمای خود را حفظ کرده و می توان با آن کار بسته بندی را انجام داد. در این دستگاه ترموستاتی وجود دارد که می توان با کمک آن میزان حرارت را بر اساس نوع و ضخامت پلاستیک و یا پاکتی که می خواهیم بر روی آن دوخت انجام دهیم را تنظیم نماییم. هرگونه بسته بندی و دوخت با این دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و محل دوخت به خوبی آب بندی و محکم می باشد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    55*54*88 سانتی متر
  • طول دوخت
    45 سانتی متر
  • توان
    1250 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چدن
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    8 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    21 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز