اشتراک گذاری

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری تک فک

VN-22851
ابعاد: 85*57*88 سانتی متر
طول دوخت: 80 سانتی متر
توان: 1800 وات
جنس بدنه: چدن
حداکثر ضخامت قابل دوخت: 8 میلی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری تک فک

در صورتی که در کار خود نیازمند دستگاهی برای دوخت بسته بندی های بزرگ محصولات خود با کیفیت فوق العاده هستید، قطعا ما به شما دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری تک فک را معرفی خواهیم کرد. این دستگاه دوخت می تواند با بالاترین کیفیت دوخت بسته های نایلونی و پاکت ها را انجام دهد. این دستگاه دوخت با توان 1800 وات کار می کند و از برق تک فاز استفاده می نماید. این دستگاه دارای ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد.

دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری تک فک

در صورتی که کارگاه تولید و بسته بندی انواع محصولات غذایی مانند حبوبات، آجیل، ادویه جات را دارید و یا محصولاتی مانند کالاهای پزشکی را بسته بندی می کنید، برای داشتن بسته بندی هایی با دوخت با کیفیت و محکم نیازمند دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری تک فک خواهید بود. این دستگاه دوخت 80 سانتی 29 کیلوگرم وزن دارد و با کمک پدال و نیروی پا کار می کند و کار کردن با آن بسیار ساده می باشد. قدرت بالای این دستگاه به شما اجازه مداوم کار بسته بندی طی چند ساعت را می دهد.

مشخصات دستگاه دوخت تک فک 80 سانتی

دستگاه دوخت پدالی تک فک با طول و عرض و ارتفاعی برابر با 85*57*88 سانتی متر می تواند دوخت هایی با طول 80 سانتی را انجام دهد. همچنین عرض دوخت در این دستگاه برابر با 5 تا 10 میلیمتر می باشد. جنس بدنه این دستگاه دوخت از نوع چدنی بوده و رنگ مورد استفاده در بدنه آن از نوع الکترواستاتیک می باشد که این موضوع باعث مقاومت این دستگاه در برابر ضربه و هرگونه آسیب می شود.

باید به این نکته اشاره داشته باشیم که حداکثر ضخامت قابل دوخت با کمک این دستگاه برابر با 8 میلیمتر می باشد. این دستگاه جز دستگاه های قوی در این زمینه محسوب می شود زیرا با توان 1800 وات کار می کند.

دستگاه دوخت پدالی تک فک با دوخت 80 سانتی متری

یکی از مزایای استفاده از این دستگاه این است که با توجه به توان بالا، با برق تک فاز با ولتاژ 220 ولت کار می کند و شما نیازمند هزینه بالا برای استفاده از سیستم برق صنعتی نخواهید بود. البته در مورد کار دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری تک فک باید بدانید که بهتر است برای کمتر شدن هرگونه فشار به دستگاه پس از چند ساعت کار مداوم، 1 تا 2 ساعت به دستگاه استراحت دهید.

زمان دوخت هر بسته توسط این دستگاه بین 2 تا 4 ثانیه به طول خواهد انجامید که قطعا این زمان به سرعت دست و کارکرد اپراتور نیز وابسته خواهد بود. به غیر از دوخت انواع بسته بندی های نایلونی با دستگاه دوخت پدالی 80 سانتی متری تک فک، می توانید فیلم های PP، PE و همچنین PVC را نیز با کمک این دستگاه دوخت زده و بسته بندی نمایید. البته برای بسته های از جنس فویل آلومینیومی نیز می توانید از این دستگاه استفاده نمایید.

برای کار با این دستگاه دوخت تنها کافیست تا آن را به برق متصل کرده و با تنظیم دمای لازم و فشار پدال توسط پا عمل دوخت بسته ها را انجام دهید. بسته مورد نظر را زیر فک دستگاه دوخت قرار داده و فک را با کمک پدال به پایین هدایت کرده و کار دوخت توسط همین فک دستگاه که دارای المنت حرارتی می باشد انجام می گیرد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    85*57*88 سانتی متر
  • طول دوخت
    80 سانتی متر
  • توان
    1800 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چدن
  • حداکثر ضخامت قابل دوخت
    8 میلی متر
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    29 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز