اشتراک گذاری

دیسک کشاورزی

دیسک 28و 32و 36 پره تاندوم با پره 20 اینچ خارجی کد 147

VN-22856
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

197,000,000 - 269,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

197,000,000 - 269,000,000

تماس با تامین کننده
خیش ساز صنعت خراسان
خیش ساز صنعت خراسان
تولید کننده / عضویت از 3 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت شده

احراز هویت شده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دیسک 28و 32و 36 پره تاندوم با پره 20 اینچ خارجی کد 147

دیسک ها در کشاورزی جزء ادوات بسیار مهم می باشند که وظیفه اصلی آنها خاکورزی ثانویه و از بین بردن علف های هرز می باشد. در دو گروه دیسک های آفست و تاندوم تقسیم بندی می شوند. این دو نوع دیسک، کار یکسانی را انجام می دهند و وظیفه یکسانی دارند ولی از لحاظ الگوی کار در مزرعه و عمق کاری و ابعاد و اندازه تفاوت هایی با هعم دارند.  دیسک های آفست در حین کار، به یک سمت(معمولا سمت راست) متمایل می شوند و از چرخ تراکتور فاصله می گیرند، و برای همین به آن ها آفست می گویند. عملکرد آفست باعث می شود برای دیسک زدن پای درختان در باغات (که تراکتور نمی تواند به اندازه کافی به درخت نزدیک شود) مناسب باشد. این دیسک ها نسبت به نوع تاندوم به دلیل تعداد گروه کمتر دیسک، سطح هموارتری از خود برجای می گذارند و کلوخ ها را بهتر خرد می کنند اما در حین کار به یک سمت نمی توانند به راحتی بچرخند و نیاز به شعاع زیادی برای دور زدن دارند. برای همین کاربرد دیسک آفست معمولا در مزارع خیلی بزرگ می باشد و ابعاد آن نیز مخصوص مزارع بزرگ (نوع سنگین) طراحی می گردد، ضمن اینکه معمولا دیسک های سنگین از نوع آفست تولید می شوند.

دیسک افست کششی ۲۸ پره ۲0 اینچ خیش ساز صنعت خراسان جزء دیسک های سنیگن می باشد که دارای ۲۸ پره ۲0 اینچی معادل ۶۰ سانتی متر می شود. شاسی از قوطی صنعتی با ابعاد ۱۲۰*۱۲۰ میلی متر و محور پره ها از فولاد چهار پر با ابعاد ۴۰*۴۰ میلیمتر می باشد. ضمن اینکه دارای ۸ عدد یاتاقان پریس خوردار بوده که هر کدام دارای ۳ عدد رولبرینگ و ۴ عدد کاسه نمد می باشد.

کشاورزان عزیز با خرید دیسک آفست کششی ۲۸ پره ۲0 اینچ خیش ساز صنعت خراسان از یک دیسک کششی سنگین برخوردار می شوند که به توان ۱۱۰ تا ۱۳۰ اسب بخار برای کشش نیازمند است. ضمن اینکه قیمت دیسک آفست کششی ۲۸ پره ۲۴ اینچ خیش ساز صنعت خراسان در سایت فروش آنلاین بنوان بسیار به صرفه در نظر گرفته شده است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز