اشتراک گذاری

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی 1850 تایی مدل DQ200SH

VN-22968
ابعاد: 27*8.2*8.7 سانتی متر
جنس بدنه: تمام فلز گالوانیزه
تعداد هچر: 11 عدد
تعداد ستر: 11 عدد
سنسور رطوبت: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه کشی 1850 تایی مدل DQ200SH

داشتن یک تجارت موفق برای رسیدن به یک درآمد خوب، بسیار مهم و ضروری است. یکی از راه های آسان که به وسیله آن می توان به درآمد زایی بالایی رسید، خرید دستگاه جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی است. این نوع دستگاه ها به دلیل ظرفیت بالای جوجه کشی برای کسب درآمد بسیار مناسب بوده و با توجه به قابلیت های منحصر به فرد آنا می توان نتیجه گرفت تهیه آنها بسیار مفید و کارآمد است. با استفاده از دستگاه جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی مدل DQ۲۰۰SH   می توان ۱۸۵۰ عدد تخم مرغ، ۴۲۰۰ تخم بلدرچین و... را تبدیل به جوجه کرد. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول و ویژگی های منحصر به فرد آن می پردازیم.

دستگاه جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی مدل DQ۲۰۰SH 

دستگاه جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی مدل DQ۲۰۰SH  در انواع خود بهترین است زیرا این دستگاه به دلیل ظرفیت بسیار بالایی که دارد در هر بار استفاده، تعداد زیادی جوجه متولد می کند. این نوع دستگاه ها برای مزارع صنعتی بلدرچین، پرورش بوقلمون، مرغداری ها و.... مناسب بوده و از این طریق می توانند جوجه ها را در حجم انبوه به تولید برسانند. دستگاه های جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی مدل DQ۲۰۰SH مجهز به جی اس ام و سیستم عامل اندروید هستند. قیمت این محصولات بسیار مناسب بوده و به همین دلیل اگر قصد راه اندازی کسب و کار خود را دارید ما به شما این محصول را پیشنهاد می دهیم.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این نوع دستگاه ها مقاومت بالای آنها در برابر گرما، رطوبت، خط و خش و.. به دلیل داشتن جنس بدنه ای محکم است. جنس بدنه دستگاه های جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی از تمام فلز گالوانیزه تهیه شده و این موضوع دستگاه را در بین مشتریان محبوب ساخته است.

ویژگی دستگاه های جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی

به کمک دستگاه جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی می توان در هر بار استفاده، ۴۲۰۰ عدد تخم بلدرچین، ۱۱۰۰ عدد تخم بوقلمون و ۲۸۱۶ عدد تخم کبک و قرقاول را متولد کرد. این دستگاه بیشتر برای دامداری ها مناسب بوده و برای استفاده شخصی در منزل مناسب نیستند. تعداد طبقات این دستگاه ۱۱ طبقه می باشد که مجموع سبد های قرار گرفته در آنها به بیست و دو سبد می رسد. دقت بالا در جوجه کشی از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه بوده و همچنین دستگاه های جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی قابلیت تنظیم دما و رطوبت را به صورت اتوماتیک دارند. سیستم گرمایشی این نوع دستگاه ها از نوع المنت اسپانیایی پانصد وات بوده و برای تهویه هوا در دستگاه، فن تهویه با استاندارد های ملی قرار گرفته است. اگر به دنبال یک خرید مناسب برای پرورش طیور خود هستند، ما به شما پیشنهاد می کنیم دستگاه جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی را خریداری کنید. برای خرید این دستگاه ادامه مطلب را بخوانید.

خرید دستگاه های جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی مدل DQ۲۰۰SH

پیش از اینکه محصول را خریداری کنید، از اصل بودن آن اطمینان حاصل کرده سپس خرید خود را انجام دهید؛ زیرا مجموعه های بسیاری اقدام به فروش دستگاه های جوجه کشی ۱۸۵۰ تایی تقلبی با قیمتی گران کرده اند و این نوع دستگاه ها به دلیل فیک بودن بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی خراب می شوند. یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه فروش این نوع محصولات، مجموعه ویترین نت بوده که چندین سال است با فروش محصولات با کیفیت به مشتریان، اعتماد آنها را جلب کرده است.

 

ظرفیت جوجه کشی از تخم مرغ

۱۸۵۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بلدرچین

۴۲۰۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم کبک

۲۸۱۶ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم قرقاول

۲۸۱۶ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بوقلمون

۱۱۰۰ عدد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت
    1850 عدد
  • ابعاد
    27*8.2*8.7 سانتی متر
  • جنس بدنه
    تمام فلز گالوانیزه
  • تعداد هچر
    11 عدد
  • تعداد ستر
    11 عدد
  • سنسور رطوبت
    دارد
  • سیستم کنترل دیجیتال
    دارد
  • ظرفیت گرمایی
    500 وات
  • مصرف انرژی
    280 وات در ساعت
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز