اشتراک گذاری

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی 210 تایی مدل DQ50SH

VN-22973
ابعاد: 11.5*4.8*5.6 سانتی متر
جنس بدنه: تمام فلز گالوانیزه
تعداد هچر: 5 عدد
تعداد ستر: 5 عدد
نوع سنسور رطوبت: تر , خشک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه کشی 210 تایی مدل DQ50SH

همه ما می دانیم یکی از راه های کسب درآمد آسان استفاده از دستگاه های جوجه کشی است که در انواع مختلفی ساخته می شوند. یکی از بهترین نمونه های آنها که در منزل نیز قابل استفاده است، دستگاه جوجه کشی ۲۱۰ تایی مدل DQ۵۰SH  می باشد. این دستگاه به دلیل ظرفیت مناسب و همچنین کارایی که دارد، به راحتی در منزل، مدرسه، محیط های کاری و.. قابل استفاده است. از این دستگاه می توان برای تولید جوجه بلدرچین، بوقلمون، کبک و.. استفاده کرد. همچنین از این نوع دستگاه ها برای پرورش پرندگان زینتی نیز می توانید استفاده کنید و با فروش آنها به کسب درآمد برسید. در ادامه به بررسی بیشتر دستگاه جوجه کشی ۲۱۰ تایی مدل DQ۵۰SH  می پردازیم پس با ما همراه باشید.

دستگاه جوجه کشی ۲۱۰ تایی مدل DQ۵۰SH 

برند DQ۵۰SH  دارای انواع دستگاه های جوجه کشی می باشد که یکی از این نوع ها دستگاه های جوجه کشی ۲۱۰ تایی هستند. وزن این دستگاه ۳۵ کیلوگرم بوده و به راحتی آن را می توان جابجا کرد به همین دلیل در بین مردم بسیار محبوب است. به کمک این دستگاه می توان جوجه کشی را با دقت و سرعت بالایی انجام داد.

از دیگر ویژگی های خاص دستگاه های جوجه کشی ۲۱۰ تایی مدل DQ۵۰SH می توانیم به جنس بدنه عالی آن اشاره کنیم. جنس بدنه این نوع دستگاه ها از تمام فلز گالوانیزه ساخته شده که در برابر خط و خش، رطوبت و گرما بسیار مقاوم است. مقاومت بالای بدنه این دستگاه ها باعث افزایش طول عمر آنها شده و می توان از آنها سالیان زیادی برای درآمد زایی استفاده کرد.

ویژگی دستگاه های جوجه کشی ۲۱۰ تایی  مدل DQ۵۰SH

با استفاده از دستگاه جوجه کشی ۲۱۰ تایی می توان ۲۱۰ عدد جوجه مرغ، ۴۲۰ عدد جوجه بلدرچین، ۳۲۰ عدد جوجه کبک و قرقاول و ۱۲۵ عدد جوجه بوقلمون را به وجود آورد. قیمت این دستگاه در مقایسه با سایر انواع دستگاه های جوجه کشی بسیار مناسب بوده و به راحتی می توان آنها را تهیه کرد.دستگاه های جوجه کشی ۲۱۰ تایی برای تهویه هوای دستگاه، دارای یک فن هستند که جریان هوا را رد و بدل می کند. همچنین این دستگاه گرما و رطوبت را به صورت اتوماتیک تنظیم می کند. یکی دیگر از قابلیت های دستگاه جوجه کشی مدل ۲۱۰ تایی، اتصال دستگاه به باتری بوده و  برق مصرفی دستگاه جوجه کشی ۲۱۰ تایی به صورت تک فاز است. خرید این دستگاه را می توانید به صورت آنلاین انجام دهید اما بهتر است پیش از خرید یک مجموعه قابل اطمینان را یافته و خرید خود را از آنجا انجام دهید. در ادامه مطلب، شما را بهتر در این رابطه راهنمایی خواهیم کرد.

خرید دستگاه های جوجه کشی مدل DQ۵۰SH

یکی از مجموعه های بسیار قابل اعتماد که محصولات با کیفیتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد، مجموعه ویترین نت است. این مجموعه چندین سال در زمینه فروش دستگاه های جوجه کشی فعالیت داشته و بسیاری از مشتریان رضایت کافی از این مجموعه را دارند. قیمت محصولات در مجموعه ویترین نت بسیار مناسب بوده و دستگاه های جوجه کشی ۱۲ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر به قسمت ثبت سفارش محصول وارد شوید و پس از بررسی قیمت و نحوه سفارش، خرید خود را انجام دهید. با خرید از مجموعه ویترین نت بهترین خرید را تجربه کنید.

ظرفیت جوجه کشی از تخم مرغ

۲۱۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بلدرچین

۴۲۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم کبک

۳۲۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم قرقاول

۳۲۰ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بوقلمون

۱۲۵ عدد

 

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت
    210 عدد
  • ابعاد
    11.5*4.8*5.6 سانتی متر
  • جنس بدنه
    تمام فلز گالوانیزه
  • تعداد هچر
    5 عدد
  • تعداد ستر
    5 عدد
  • نوع سنسور رطوبت
    تر , خشک
  • مصرف انرژی
    50 وات در ساعت
  • نوع پوشش رنگ
    پوشش رنگ الکترو استاتیک و ضد خش
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز