اشتراک گذاری

دستگاه جوجه کشی صنعتی

دستگاه جوجه کشی 126 تایی مدل DQ40SH

VN-22974
ابعاد: 7.8*5.8*4.6 سانتی متر
جنس بدنه: ورق گالوانیزه با روکش رنگ الکترو استاتیک
تعداد هچر: 3 عدد
تعداد ستر: 3 عدد
سنسور رطوبت: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه کشی 126 تایی مدل DQ40SH

امروزه کسب و کار های زیادی روانه بازار کار شده اند که هر کدام از آنها به نحوی کسب درآمد می کنند. یکی از راه های آسان برای کسب درآمد و رسیدن به یک شغل پردرآمد، تهیه دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی است. این نوع دستگاه ها در مدل های مختلفی تولید شده اند که یکی از بهترین انواع آنها دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی مدل DQ۴۰SH است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که به کمک آن می توان تخم پرندگان را به جوجه تبدیل کرد و از این راه کسب درآمد کنید. در ادامه به بررسی بهتر این محصول خواهیم پرداخت.

دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی مدل DQ۴۰SH

یکی از بهترین نوع های دستگاه جوجه کشی، دستگاه ۱۲۶ تایی مدل DQ۴۰SH است. به وسیله این دستگاه می توان در هر بار استفاده ۲۸۸ تخم بلدرچین، ۴۰ عدد تخم غاز، ۱۹۲ عدد تخم قرقاول، ۷۵ عدد بوقلمون و ۴ عدد تخم شترمرغ در آن قرار داد. از دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی مدل DQ۴۰SH می توان در منزل، مدرسه، شرکت و دیگر محیط ها استفاده کرد و محدودیتی در استفاده از آنها وجود ندارد. این نوع دستگاه ها کاملا هوشمند بوده و اتوماتیک جوجه کشی را انجام می دهند همچنین دستگاه جوجه کشی مدل DQ۴۰SH دارای صفحه نمایش دیجیتالی هوشمند است.

یکی دیگر از ویژگی هایی که این نوع دستگاه را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند، جنس بدنه آن است. جنس بدنه این دستگاه ها از ورق گالوانیزه با روکش رنگ الکترواستاتیک تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر رطوبت، خط و خش و گرما دارند. به دلیل جنس بدنه خوبی که دارد، طول عمر این دستگاه ها بسیار بالا است.

ویژگی دستگاه های جوجه کشی ۱۲۶ تایی

 دستگاه جوجه کشی ۱۲۶ تایی مدل  DQ۴۰SH دارای برخی ویژگی ها بوده که از آنها می توان به دقت بالای دستگاه در جوجه کشی و تنظیم دما و رطوبت دستگاه به صورت اتوماتیک اشاره کرد. این دستگاه دارای ۳ طبقه با ظرفیت ۱۲۶ عدد تخم مرغ است. به کمک این نوع دستگاه ها می توان جوجه کشی پرندگان خوراکی و زینتی را انجام داد و از هر دوی آنها درآمد بسیاری را کسب کرد. سیستم گرمایشی این نوع دستگاه ها المنت الکتریکی بوده و بسیار پر قدرت است. تمامی ویژگی های این دستگاه باعث دقت بالای آن در جوجه کشی می شود. این دستگاه ها به دلیل داشتن قیمتی مناسب و همچنین استفاده راحت از آنها مورد بسیار مناسبی برای درآمدزایی و کارآفرینی می باشند. اگر به دنبال خرید این دستگاه ها هستند به شما پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

چگونه دستگاه جوجه کشی مدل DQ۴۰SH را خریداری کنیم؟

تعداد دستگاه های جوجه کشی ۱۲۶ تایی به دلیل محبوبیت زیاد در بین مشتریان، در بازار بسیار زیاد است اما همه آنها اصل نیستند و طول عمر بسیار پایینی دارند به همین دلیل برای خرید آنها باید بسیار دقت کرد و از سایت های فروش معتبر خرید خود را انجام دهید. یکی از سایت های بسیار مورد اعتماد که محصولات اصل را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد، مجموعه ویترین نت است. این مجموعه چندین سال است که زمینه جلب رضایت مشتریان تلاش کرده و توانسته بسیار موفق باشد. برای خرید این محصول از مجموعه ویترین نت تنها کافیست به قسمت ثبت سفارش محصول مراجعه کرده و پس از بررسی قیمت و نحوه سفارش، خرید خود را انجام دهید.

ظرفیت جوجه کشی از تخم مرغ

۱۲۶ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بلدرچین

۲۸۸ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم کبک

۱۹۲ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم قرقاول

۱۹۲ عدد

ظرفیت جوجه کشی از تخم بوقلمون

۷۵ عدد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ظرفیت
    126 عدد
  • ابعاد
    7.8*5.8*4.6 سانتی متر
  • جنس بدنه
    ورق گالوانیزه با روکش رنگ الکترو استاتیک
  • تعداد هچر
    3 عدد
  • تعداد ستر
    3 عدد
  • سنسور رطوبت
    دارد
  • سیستم کنترل دیجیتال
    دارد
  • سنسور دما
    دارد
  • مصرف انرژی
    30 وات در ساعت
  • سیستم تامین گرما
    المنت الکتریکی – اسپانیا
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز