اشتراک گذاری

دستگاه روغن گیری

دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد نیمه اتوماتیک مدل AG-13

VN-23045
ظرفیت ورودی: 20 کیلوگرم
جنس بدنه: استیل
وزن دستگاه: 120 کیلوگرم
فن خنک کننده: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد نیمه اتوماتیک مدل AG-13

دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد برای روغن کشی انواع دانه های روغن به روش پرس سرد بوده و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. نحوه کار و راه اندازی این دستگاه اسان بوده و همچنین دارای راهنمای دستگاه نیز می باشد. دستگاه های روغن کشی در صنایع غذایی بسیار پر کاربرد بوده و از لحاظ هزینه و نیز ابعاد دستگاه مناسب برای انواع کسب و کار می باشد.

دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد

امروزه استفاده از انواع روغن ها بسیار برای سلامتی و بدن مفید بوده و حتما باید در برنامه غذایی افراد گنجانده شود. امروزه با استفاده از ابزار و صنایع مختلف اقدام به روغن کشی از انواع دانه هایی نظیر کنجد، آفتابگردان و سایر مواد کرده و به صورت بسته بندی در حجم های مختلف به بازار عرضه می شود. روغن گیری به دور وش سرد و گرم انجام شده و بزرگترین تفاوت این دو روش عدم استفاده از هیچ گونه ترکیبات شیمیایی برای روغن کشی در روش سرد اشاره کرد این این امر موجب بالا بودن کیفیت و اثر گذاری روغن کشی در روش سرد می شود. امروزه در صنعت روغن کشی از دستگاه های مختلفی استفاده می شود که هر کدام دارای ویژگی های متفاوتی نظیر میزان ورودی دانه در هر ساعت و نیز میزان مصرف انرژی و همچنین ابعاد و وزن آن اشاره کرد. دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد یکی از بهترین دستگاه های روغن کشی می باشد که بدون سرو صدا کار کرده و این امر موجب می شود تا شما به راحتی و در هر تایمی از آن استفاده کنید. ظرفیت ورودی دانه با استفاده از این دستگاه 20 کیلوگرم می باشد.

دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد

نحوه خرید دستگاه روغن گیری صنعتی

دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد نیمه اتوماتیک از طریق روش سرد، روغن کشی می کند. این روش بسیار سالم تر بوده و هیچ گونه مواد مضر و شیمیایی در ترکیب آن استفاده نمی شود. دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد قابلیت روغن گیری دانه های کنجد، آفتابگردان، تخم کتان، کلزا، سویا، فندق، بادام، گردو، پسته و رازیانه را داشته و ظرفیت ورودی این دستگاه 20 کیلوگرم می باشد. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ بوده و گارانتی و خدمات پس از فروش نیز دارد. برای خرید دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد می توانید از وب سایت ویترین نت این دستگاه خریداری نمایید.

کاربرد و ویژگی های دستگاه روغن گیری صنعتی

دستگاه روغن گیری صنعتی پرس سرد به صورت نیمه اتوماتیک کار کرده و از فن خنک کننده دستگاه نیز برخوردار می باشد. نحوه کار با این دستگاه بسیار راحت و آسان بوده و همچنین ویبراتور تعبیه شده در این دستگاه موجب میشود تا مواد به خوبی به داخل دستگاه هدایت شوند. در این دستگاه پس از روغن گیری با استفاده فیلتر داخل دستگاه، روغن لردگیری شده و تصفیه می شود. دستگاه روغن گیری صنعتی پرس قابلیت روغن گیری انواع دانه های روغنی را داشته و همچنین از ویژِگی های ظاهری این دستگاه می توان به ابعاد 100*90*100 سانتی متر، وزن 120 کیلوگرم ان اشاره کرد. حمل و جابه جایی این دستگاه به دلیل چرخ های تعبیه شده برای ان بسیار راحت می باشد. این دستگاه از کنترل دیجیتال و نیز فن خنک کننده برخوردار بوده و همچنین دارای گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 5 ساله دارد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    100*90*100 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    20 کیلوگرم
  • نوع پرس
    پرس سرد
  • توان
    2200 وات
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن دستگاه
    120 کیلوگرم
  • کنترل دیجیتال
    دارد
  • چرخ
    دارد
  • فن خنک کننده
    دارد
  • قابلیت روغن گیری دانه
    کلزا , سیاه دانه , تخم کتان , آفتابگردان , کنجد , فندق , بادام , پسته , گردو , رازیانه , سویا
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز