اشتراک گذاری

دستگاه قهوه ساز صنعتی اسپرسوساز

دستگاه قهوه ساز شنی چوبی بزرگ

VN-23077
ابعاد: 60*37*25 سانتی متر
توان: 2000 وات
جنس بدنه: چوبی
سیستم تغذیه: برق
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه قهوه ساز شنی چوبی بزرگ

قهوه نوشیدنی است که از دانه های بو داده و آسیاب شده گیاه قهوه به دست می آید که این گیاه بومی مناطق نیمه گرمسیری آمریکا و برخی از مناطق جنوب و جنوب شرق آسیا می باشد. 
هنگام رسیدن میوهٔ گیاه قهوه، دانه‌های قهوه را برداشت و فرآوری می‌کنند. دانه‌های قهوهٔ خشک‌ شده به درجات مختلف برشته می‌شوند، بسته به عطر و طعم موردنظر، درجه‌ بندی‌های پخت و آسیاب گوناگونی برای این محصول درنظر گرفته شده است. 
برای دم کردن قهوه روش های مختلفی وجود دارد که یکی از روش های آن دم کردن قهوه بر روی شن های داغ می باشد. تاریخچه قوه شنی بازمی گردد به اهالی کشور های غرب  دریای سیاه، به علت داغ بودن بیش از حد شن ها در آن اطراف، این افراد قهوه ترک را به جای حرارت روی شعله اجاق، روی شن های آنجا دم کرده و می نوشیدند. 
دستگاه قهوه ساز شنی برای نخستین بار در کشور ترکیه ساخته و به دلیل استفبال مردم به مرور به کشورهای خلیج فارس وارد و پس از آن در ایران نیز مورد استفاده قرار گرفت.  

تفاوت قهوه شنی با سایر قهوه ها 

قهوه شنی با حرارت شن های داغ درست شده و طعم و مزه آن به کل با قهوه هایی که تا به الان نوشیده اید فرق می کند. چون حرارت به صورت یکنواخت و آرام به تمام بدنه جذوه وارد میشود، در نتیجه قهوه غلیظ تر و خوش طعم تری به شما می دهد. درست مثل تفاوتی مانند چای ذغالی و چای های دیگر می باشد.
مشخصات دستگاه قهوه ساز شنی چوبی بزرگ 
ابعاد دستگاه قهوه ساز شنی مینی چوبی بزرگ 60*37*25 سانتی متر می باشد و وزن آن 20 کیلوگرم است. این دستگاه از سیستم برق با ولتاژ 220 ولت و مجهز به المنت 2000 واتی توانایی گرم کردن مخزن شن را تنها در چنددقیقه دارد. 
بدنه دستگاه نیز به دلیل دوجداره بودن باعث شده تا بر اثر دمای داخل ظرف شن کمترین دمای ممکن را داشته باشد تا سطح ایمنی هنگام کارکرد با این دستگاه به بالاترین سطح ممکن برسد. این دستگاه مجهز به ترموستات و قطع کننده اتومات است که باعث افزایش ایمنی دستگاه و استفاده راحتتر خواهد بود.  
این دستگاه قابلیت طبخ انواع قهوه های دمی، انواع دم نوش ها و نوشیدنی های گرم از قبیل : چایی هل ، شیر زعفران قهوه ترک ، قهوه عربی و … را دارند .

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    60*37*25 سانتی متر
  • توان
    2000 وات
  • سیستم تغذیه
    برق
  • وزن
    20 کیلوگرم
  • تایمر
    دارد
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جنس بدنه
    چوبی
  • ترموستات
    دارد
  • قطع کننده اتومات
    دارد
  • صفحه نمایش لمسی
    ندارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز