اشتراک گذاری

شلف و طبقه

پگ بورد تخته کاربردی مدرن فولادی نسکافه ای رنگ به همراه پک کامل ابزارک ها کوچک

VN-23118
ابعاد: 45*45 سانتی متر
ضخامت: 1.6 سانتی متر
جنس بدنه: فولاد
رنگ: نسکافه ای
پک کامل گجت ها: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پگ بورد تخته کاربردی مدرن فولادی نسکافه ای رنگ به همراه پک کامل ابزارک ها کوچک

پگ بورد نوعی تخته ی فولادی می باشد که می توان آن را در فضاهای مختلف اعم از آموزشی، منزل، تجاری، درمانی و اداری قرار داد و به عنوان جایگاه وسایل تزیینی، جاسوئیچی و ... از آن استفاده کرد. پگ بورد ها معمولا به صورت شبکه های مشبک تولید می شوند و دارای سوراخ هایی با شکل های متنوع می باشند. این سوراخ ها امکان دارد که به شکل مربع، دایره، ستاره و ... باشند. سوراخ های مختلف تخته ی فولادی می تواند فضایی را برای قرار دادن اجسام بر روی تخته فراهم کند.

پگ بورد تخته کاربردی مدرن فولادی نسکافه ای رنگ به همراه پک کامل ابزارک ها کوچک

ابعاد تخته ی فولادی در طول 45 سانتی متر و در عرض 45 سانتی متر می باشد. جنس بدنه ی پگ بورد از فولاد مقاوم، مستحکم و ضدزنگ می باشد. ضخامت این تخته در حدود 6/1 سانتی متر می باشد. پگ بورد ها دارای پک هایی از وسایل الکترونیکی هستند و برای قرارگیری تلفن همراه، سیم شارژر، سیم هدفون، ساعت، جاسوئیچی و .... جایگاه هایی تعبیه شده است و شما با خرید این تخته کاربردی مدرن فولادی نسکافه ای رنگ پک کامل ابزارهای الکترونیکی آن را نیز تحویل خواهید گرفت. از پگ بورد ها می توان به عنوان جایگاه ابزاری که ممکن است دائم فراموش شوند، استفاده کرد. امروزه همه ی افراد مشغله های ذهنی فراوانی دارند قراردادن این تخته فولادی کنار درب منازل مانند یک یادآور عمل می کند، می توانید کلیدها، موبایل و ... را در بدو ورود به منزل بر روی تخته  قرار دهید و در هنگام خروج از منزل آنها را بردارید. این محصول کاربردی دارای 8 رنگ بندی مختلف است.

پگ بورد تخته کاربردی مدرن فولادی نسکافه ای رنگ به همراه پک کامل ابزارک ها کوچک

ویژگی های تخته کاربردی مدرن فولادی نسکافه ای رنگ

در پشت پگ بورد جایگاهی به منظور اتصال به دیوار تعبیه شده است البته به یاد داشته باشید که نباید بیش از اندازه این تخته ی فولادی را سنگین کنید. سوراخ های مشبک تخته کاربردی مدرن فولادی نسکافه ای رنگ به شکل مربع های باریک و کوچکی است و دو ضلع کوچک آن به صورت نیم دایره می باشد. شما می توانید از این تخته برای تزیین منزل نیز استفاده کنید به عنوان مثال نصب گل های طبیعی رنگارنگ، نصب عکس های شاسی و... می تواند زیبایی ویژه ای به خانه ی شما بدهد.

نکته ای که در کاربرد تخته فولادی وجود دارد این است که با رنگ ضد زنگی که به آن زده می شود می توان از این تخته در آشپزخانه و محیط های مرطوب نیز استفاده کرد. بسیاری از دانش آموزان یک تخته کاربردی مدرن فولادی را در دیوار اتاق خود نصب می کنند و مطالب درسی مهم را در کاغذهای یادداشت کوچک می نویسند و به این تخته ها نصب می کنند. زمانی که توضیحات درسی دائم مقابل چشم شما قرار می گیرد یادگیری و به خاطر سپردن آن آسان تر می شود.

این تخته ی کاربردی مدرن فولادی مانند تمام محصولات ارائه شده در وب سایت ویترین نت دارای گارانتی می باشد. شاید تعجب کنید و بگویید یک تخته ی فولادی چه نیازی به گارانتی دارد اما امکان دارد به هنگام حمل تخته ایراد و مشکلی به وجود آید که به علت گارانتی بودن این محصول تا 6 ماه می توانید آن را مرجوع کنید تا ایراد برطرف شود. همچنین چنان چه بعد از چندین بار استفاده از دستتان بیفتد دچار خمیدگی و یا هر ایراد دیگری شود می توانید از خدمات پس از فروش 12 ماه ی این محصول استفاده کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    45*45 سانتی متر
  • ضخامت
    1.6 سانتی متر
  • جنس بدنه
    فولاد
  • رنگ
    نسکافه ای
  • پک کامل گجت ها
    دارد
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    12 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز