اشتراک گذاری

شلف و طبقه

جی بُرد؛ تخته شیشه ای مگنتی صورتی رنگ کوچک

VN-23144
ابعاد: 45*45 سانتی متر
ضخامت: 1.6 سانتی متر
جنس بدنه: شیشه ای
رنگ: صورتی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات جی بُرد؛ تخته شیشه ای مگنتی صورتی رنگ کوچک

تخته ی جی برد وسیله ای است که همه ی افراد اعم از دانش آموزان، کارمندان و ... از آن می توانند استفاده کنند. عموما برد در قسمتی از دیوار قرار می گیرد که مرکز توجه است و شخص می تواند مطالب مهم را بر روی آن بچسباند، بنویسد و ... در ابتدا از برد در مدارس و دانشگاه ها به منظور آگاهی دادن به دانش آموزان و دانشجویان استفاده می شد اما امروزه تخته های رنگی شیشه ای کاربرد گسترده تری دارند.

جی بُرد؛ تخته شیشه ای مگنتی صورتی رنگ کوچک

ابعاد جی برد؛ تخته شیشه ای مگنتی صورتی رنگ کوچک در طول و عرض 80 در 60 سانتی متر می باشد. می توانید این جی برد را بالای میز تحریر خود نصب کنید و به هنگام درس خواندن به ویژه در فصل امتحانات و در زمان کنکور مطالب مهم را یادداشت کنید و در این برد بزنید آن گاه مطالب بهتر در خاطر شما باقی خواهد ماند زمانی که یک مطلب مدام در مقابل چشم انسان قرار گیرد ناخودآگاه وارد ذهن می شود. ضخامت تخته شیشه ای در حدود 6/1 سانتی متر و دارای وزن سبکی است به همین علت هر شخصی به راحتی می تواند آن را بر روی دیوار نصب کند. پشت جی برد محلی برای نصب آسان آن تعبیه شده است. مواد به کار رفته در تولید جی برد از شیشه ی سکوریت می باشد برای این که تخته شیشه ای مگنتی خاصیت آهن ربایی داشته باشد در پشت آن از فلز استفاده می شود. تخته های شیشه ای دوام و مقاومت بالایی دارند و با حرارت زیاد تولید می شوند از این رو نسبت به شیشه های معمولی عمر طولانی تری دارند.

جی بُرد؛ تخته شیشه ای مگنتی صورتی رنگ کوچک

ویژگی های تخته شیشه ای مگنتی صورتی رنگ کوچک

تخته شیشه ای به علت استفاده ی آسان امروزه جایگاه ویژه ای در میان لوازم آموزشی پیدا کرده است. جی برد؛ تخته شیشه ای مگنتی صورتی رنگ کوچک به رنگ صورتی است. می توان با استفاده از ماژیک های وایت برد بر روی این تخته شاسی مطالب مورد نظر خود را بنویسید و به آسانی آن را پاک کنید این تخته های شیشه ای برعکس تخته وایت بردها به آسانی تمیز می شوند. خاصیت آهن ربایی آن موجب می شود که بسیاری از وسایل را با این خاصیت به تخته شاسی ها متصل کنید به عنوان مثال می توانید یک محفظه ی نگهداری از ماژیک خریداری کنید که در پشت آن مگنت قرار دارد آنگاه ماژیک های خود را درون این محفظه قرار دهید. در بسیاری از ادارات بر روی تخته های شیشه ای برنامه ی یک هفته ای شرکت را نصب می کنند بدین ترتیب تمام کارمندان از روند حرکتی شرکت آگاه می شوند.

مزایای تخته شیشه ای مگنتی

یکی از مزیت های تخته های شیشه ای تنوع رنگی و ظاهر مدرن  آن ها می باشد. امروزه به علت زیبایی و تنوع دکوراسیون داخلی، تخته های شیشه ای کاربرد فراوانی در محیط های آموزشی و سایر فضاها دارند. رنگ به کار رفته در تخته های شیشه ای از نوع پلی اورتان می باشد. این رنگ در برابر رطوبت و اشعه ی خورشید بسیار مقاوم است. کیفیت مواد به کار رفته در ساخت تخته های شیشه ای بسیار زیاد است. به دلیل جنسیت شیشه ای این نوع از تخته ها، افراد زیادی از شکستگی این نوع تخته نگرانی هایی دارند اما به دلیل استفاده از شیشه های سکوریت، ایمنی تخته های شیشه ای در برابر شکستگی بسیار بالا رفته است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    45*45 سانتی متر
  • ضخامت
    1.6 سانتی متر
  • جنس بدنه
    شیشه ای
  • رنگ
    صورتی
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    12 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز