اشتراک گذاری

آبمیوه گیری صنعتی

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 1 اسب بخار

VN-23199
4.5 (از 2 نظر)
ابعاد دستگاه: 28*30*40 سانتی متر
وزن دستگاه: 19 کیلوگرم
ظرفیت ورودی: 150 کیلوگرم
جنس بدنه: آلومینیوم
قطر مجرای ورودی: 5 سانتی متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

6,750,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

6,750,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 1 اسب بخار

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 1 اسب بخار چه مشخصه ها و ویژگی هایی دارد از این دستگاه برای آبمیوه گیری چه میوه هایی می توان استفاده کرد؟ در این مقاله قصد داریم که به معرفی دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 1 اسب بخار بپردازیم در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید یا می خواهید در مورد آن اطلاعاتی را بدست آورید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 1 اسب بخار

دستگاه دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 1 اسب بخار ابعاد بسیار مناسبی برای استفاده در بسیاری از مکان ها و فضاها دارد و این دستگاه با ابعاد 28 در 30 در 40 سانتی متر جای زیادی را اشغال نخواهد کرد. وزن آن نوزده کیلوگرم است و به آسانی قابلیت جابجایی را دارد. ظرفیت ورودی دستگاه آبمیوه گیری صنعتی یک اسب بخار ، 150 کیلوگرم است که برای استفاده صنعتی در حجم بالا بسیار مناسب است و می تواند یک دستگاه ایده آل باشد.

اندازه مجرای ورودی نیز با قطر 5 سانتی متر است. بدنه این دستگاه از جنس آلومینیوم است و جنس تیغه های آن نیز استیل است. بخش هایی از دستگاه که با مایعات در تماس هستند از جنس استیل ضد زنگ هستند تا دچار زنگ زدگی و خوردگی احتمالی نشوند. جنس توری آن نیز ضد استیل است و همچنین برای در امان ماندن از خرابی و اتصالات، نوع کلید پاور طراحی شده نیز ضد آب می باشد. نوع برق مصرفی برای دستگاه صنعتی آبمیوه گیری، تک فاز 220 ولت است و این بدین معنی است که از این دستگاه می توانید در خانه، فروشگاه ها، شهر و روستا استفاده کنید. قدرت موتو این آبمیوه گیری صنعتی یک اسب بخار است که دور موتور آن سه هزار دور در دقیقه می باشد.

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک

 

موارد آبگیری  با دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 1 اسب بخار به دلیل اندازه کوچکی که دارد می تواند در بسیاری از مغازه ها،فروشگاه ها و آبمیوه فروشی ها و حتی منازل مورد استفاده قرار گیرد. از این دستگاه آبمیوه گیری می توان برای گرفتن آب سیب، هویچ و کرفس استفاده کرد. کیفیت آب میوه های این دستگاه آبمیوه گیری بسیار مطلوب است و طعم لذیذی را به مشتریان عرضه خواهد کرد. با استفاده از این دستگاه می توانید حجم بالایی از آبمیوه های مختلف را تولید کنید و به تنهایی پاسخگوی مشتریان زیاد شما خواهد بود.

خرید دستگاه آبمیوه گیری صنعتی با موتور یک اسب بخار

در صورتی که به دنبال خرید دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور یک اسب بخار هستید این محصول را می توانید از سایت ویترین نت خریداری کند. خرید این محصول از طریق سایت ما بسیار آسان است و شما پس از مطالعه مشخصات آن بر اساس نیازمندی خود می توانید این دستگاه آبمیوه گیری صنعتی را انتخاب کرده و وارد سبد خرید خود کنید. در ادامه خرید مشخصات مورد نیاز از قبیل آدرس، شماره تماس و... را ثبت کرده و هزینه نهایی را پرداخت کنید. در مدت زمان کوتاهی سفارش شما آماده شده و به نشانی پستی درج شده ارسال خواهد شد. امکان ارسال این دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک به تمام نقاط کشور وجود دارد. این دستگاه بسیار با کیفیت است و شما با پرداخت قیمت مناسب می توانید دستگاه آبمیوه گیری نوع صنعتی را از ویترین نت خریداری کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    28*30*40 سانتی متر
  • وزن دستگاه
    19 کیلوگرم
  • ظرفیت ورودی
    150 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • قطر مجرای ورودی
    5 سانتی متر
  • جنس تیغه
    استیل
  • قدرت موتور
    1 اسب بخار
  • جنس توری
    استیل
  • دور موتور
    3000 دور در دقیقه
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع آبمیوه گیر
    کوچک
  • نوع کلید پاور
    ضد آب
  • نمایشگر دیجیتال
    ندارد
  • موارد آبگیری
    سیب , هویج , کرفس
نظرات خریداران 2 نظر
نظرات خریداران
محمد سالمی پور / 16 اسفند 1400 18:01
وقتی شروع به کار میکنه بوی سوختگی میده از شیاراش روغن بیرون می زنه
نسیم وحیدپور / 19 دی 1400 13:02
دهانه ورودیش کوچیکه سیب نصفه ام داخل نمیره توریشم سادست
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز