اشتراک گذاری

آبمیوه گیری صنعتی

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 2 اسب بخار

VN-23217
ابعاد دستگاه: 35*35*52 سانتی متر
قطر مجرای ورودی: 7 میلی متر
ظرفیت ورودی: 300 کیلوگرم
قدرت موتور: 2 اسب بخار
جنس بدنه: آلومینیوم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,900,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,900,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از نا مشخص

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 2 اسب بخار

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 2 اسب بخار از انواع دستگاه های آبمیوه گیری است که می توان از آن برای آبمیوه گیری در سطح وسیع و حجم بالا استفاده کرد. انواع مختلفی از دستگاه های آبمیوه گیری وجود دارد که با توجه به نیاز خود می توانید این دستگاه ها را خریداری کنید از دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور دو اسب بخار می توان در آبمیوه گیری ها، کافی شاپ ها و... استفاده کرد.

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 2 اسب بخار

انواع مختلفی از دستگاه های آبگیری وجود دارد که از آن ها می توان برای آبگیری میوه ها و سبزی های مختلف استفاده کرد به طور کلی انواع دستگاه آبمیوه گیری را می توان به دو نوع خانگی و صنعتی تقسیم بندی کرد. از انواع دستگاه های آبمیوه گیری خانگی در منزل استفاده می شود چرا که میزان آبمیوه گیری توسط آن ها پاسخگوی مصرف خانگی خواهد بود. اما در صورتی که شما مغازه آبمیوه فروشی، کافی شاپ و... داشته باشید آبمیوه گیرهای خانگی پاسخگوی شما نخواهند بود، لذا باید به سراغ آبمیوه گیرهای صنعتی بروید تا در حجم بالایی بتوانید، آب میوه ها را استخراج کرده و در اختیار مشتریان خود قرار دهید. یکی از انواع دستگاه های آبمیوه گیری، دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 2 اسب بخار است که می تواند برای مصارف بالا و صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد.

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 2 اسب بخار

 

مشخصات دستگاه آبمیوه گیری صنعتی با موتور دو اسب بخار

دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک ۲ اسب بخار، یک دستگاه آبمیوه گیری با مخزن آبمیوه گیری بزرگ است که برای مصارف بالا می تواند بسیار، مفید باشد. این دستگاه وزن کمی دارد که به آسانی می توان آن را جابجا کرد. همچنین اندازه دستگاه نیز کوچک است و جای زیادی را اشغال نمی کند یا ابعاد   35*35*52 سانتی متر  می توان در بسیاری از مکان ها آن را مورد استفاده قرار داد. نوع برق مصرفی آن از نوع شهری تک فاز با ولتاژ ۲۲۰ ولت است که بدین معنی است که در منازل، هتل ها، مغازه ها و تمامی نقاط شهر و روستا می توان مورد استفاده قرار داد. ظرفیت ورودی آن در حدود سیصد کیلوگرم است و قطر مجرای  ورود میوه نیز ۷ میلی متر می باشد. جنس بدنه خارجی آن از آلومینیوم است اما قسمت هایی از این دستگاه آبمیوه گیری که با آبمیوه در تماس است از جمله تیغه از استیل ساخته شده است تا زنگ نزند. قدرت موتور دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک، 2 اسب بخار است و دور موتور آن نیز ۳هزار دور در دقیقه می باشد. کلید پاور آن جهت اطمینان از تماس با رطوبت به صورت ضدآب ساخته شده است. از دستگاه آبمیوه گیری صنعتی دو اسب بخار می توان برای گرفتن آب سیب، هویج، کرفس و... استفاده کرد.

خرید دستگاه آبمیوه گیری صنعتی 

در صورتی که قصد خرید دستگاه آبمیوه گیری صنعتی کوچک با موتور 2 اسب بخار را دارید، این دستگاه صنعتی آبمیوه گیری را می توانید از ویترین نت خریداری کنید. خريد این دستگاه از این سایت بسیار آسان است و شما می توانید این دستگاه را پس از مطالعه مشخصات و ویژگی ها وارد سبد خرید کرده  و پس از تکمیل مشخصات و پرداخت هزینه خرید خود را نهایی کنید. بلافاصله همکاران ما، سفارش شما را آماه کرده و به نشانی پستی شما ارسال خواهند کرد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    35*35*52 سانتی متر
  • ظرفیت ورودی
    300 کیلوگرم
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    آلومینیوم
  • قطر مجرای ورودی
    7 میلی متر
  • جنس تیغه
    استیل
  • قدرت موتور
    2 اسب بخار
  • جنس توری
    استیل
  • دور موتور
    3000 دور در دقیقه
  • ولتاژ
    220 ولت
  • نوع آبمیوه گیر
    بزرگ
  • نوع کلید پاور
    ضد آب
  • نمایشگر دیجیتال
    ندارد
  • موارد آبگیری
    سیب , هویج , کرفس
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز