اشتراک گذاری

شلف و طبقه

فلاورباکس هوشمند مدل لایف کیوب

VN-23220
جنس بدنه: فولاد
رنگ: کوره ای الکترواستاتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات فلاورباکس هوشمند مدل لایف کیوب

زمانی که یک دکوراسیون داخلی جذاب می بینید، در آن از عوامل زیادی استفاده شده که در نهایت منجر به خلق اثری زیبا در فضای مورد نظر شما شده است. یکی از این عوامل تاثیرگذار فلاورباکس ها هستند که از دیرباز مورد استفاده قرار می گرفتند و فضا را تلطیف می کردند. امروزه این فلاور باکس ها به صورت هوشمند هستند که کار نگهداری از گل و گیاه را با توجه به امکاناتی که دارند، برای شما راحت تر می کنند.

فلاورباکس

فلاورباکس ها از جمله اکسسوری های مورد استفاده توسط طراحان و معماران در پروژه های مختلف است که زیبایی فراوانی را برای محیط های مختلف بوجود می آورند. با وجود این باکس های مخصوص نگهداری گیاهان و گاها نه تنها فضا زیباتر می شود، بلکه به تلطیف هوا نیز کمک می کند. 

اگر بخواهیم نام این وسیله زیبا را به شکلی ساده بیان کنیم، شاید بتوانیم به آنها جعبه های گل بگوییم که در واقع از قدیم مورد استفاده بودند که از مدل های چوبی استفاده می شد و بعدها مدل های پلاستیکی، فلزی، پی وی سی با رنگ و طرح های مختلف مانند شیشه ای و یا استیل به بازار آمد. پیشرفت تکنولوژی اینجا نیز خود را نشان داده و کم کم فلاورباکس هوشمند نیز عرضه شد.

فلاورباکس هوشمند مدل لایف کیوب

فلاورباکس هوشمند مدل لایف کیوب

فلاورباکس هوشمند مدل لایف کیوب یکی از مدل های جدید می باشد که می توان از آن به منظور تکمیل و زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی مکان های مختلف از جمله اداری و منازل استفاده کرد. در این نوع از فلاورباکس گیاهان در محفظه ای قرار گرفته و نیاز آن به صورت طبیعی و یا مصنوعی برآورده شده و در عین حال زیبایی خاص خود را دارد. از این جعبه های مدرن یا گلدان های محفوظ می توان به عنوان جداکننده های فضای مورد نظر نیز استفاده کرد. قطعات این جعبه گل هوشمند به صورت قطعات مجزا بوده و در مقصد مونتاژ می گردد

مشخصات جعبه گل هوشمند یا فلاور باکس هوشمند

فلاور باکس هوشمند به گونه ای طراحی و ساخته شده است که فضا و نور مورد نیاز گیاه را تامین می نماید و گیاه به راحتی در این فضا رشد می کند.

البته در طراحی این فلاور باکس ها نورهایی هم در نقاطی از آن تعبیه شده که با روشن کردن آنها زیبایی آن بیشتر شده و حالتی دکوراتیو تر پیدا می کند. بدنه این جعبه های زیبای گل فولادی می باشد که توسط رنگ های الکترواستاتیک رنگ آمیزی شده اند و همین موضوع مقاومت آنها را بسیار بالا برده است.

رنگ این محصول بسیار زیبا و جذاب است و با داشتن بخشی شیشه ای حالتی زیبا و دکوراتیو به فضای ما می دهد. این ترکیب رنگ و فرم کمک می کند تا از این فلاور باکس ها در تمام مکان ها بتوان استفاده کرد و هماهنگی را با کلیه فضاها ایجاد کرد.

در ستون های این فلاور باکس های هوشمند نورهایی تعبیه شده است که کمک می کند تا نور مورد نیاز گیاه به طور کامل تامین باشد. یکی از مزایای این گلدان های جعبه ای هوشمند جابجایی راحت آن می باشد. همچنین نگهداری و آبیاری گل ها بسیار ساده بوده و قرار گرفتن گل ها و گیاهان در این چهارچوب باعث می شود تا از لحاظ بصری نیز بسیار با نظم و ترتیب دیده شوند.

یکی از مزایای بزرگ این نوع از گلدان ها این است که می توانید اندازه آن را خودتان بر اساس جایی که برای قرارگیری در نظر گرفته اید، سفارش دهید و ابعاد آن را دقیقا بر اساس نیاز خود تعیین نمایید. همچنین رنگ آن را نیز می توانید بر اساس رنگ بندی مناسب دکوراسیون خود سفارش دهید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس بدنه
    فولاد
  • رنگ
    کوره ای الکترواستاتیک
  • سایر توضیحات
    امکان سفارشی سازی در ابعاد مختلف میسر می باشد.
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    12 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز