اشتراک گذاری

دستگاه دربند

دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف چهار گوش

VN-23228
ابعاد: 100*100*200 سانتی متر
مکانیزم عملکرد: نیمه اتوماتیک
مناسب برای ظروف: فلزی
جنس درب های قابل استفاده: فلزی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از بیش از 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف چهار گوش

اهمیت و کاربرد دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف چهار گوش در صنایع مختلف، به اندازه ای زیاد است که امروزه در بسیاری از کارخانه های تولید محصولات، تعداد متعددی از این دستگاه مشاهده می شود. درب بندی محصولات پس از مرحله پر کردن آنها صورت خواهد گرفت و بدین ترتیب می توان گفت که این دستگاه با نوار نقاله به دستگاه پرکن متصل می شود.

عملکرد دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف چهار گوش

دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف چهار گوش یکی از مهمترین دستگاه های بسته بندی ظروف و بطری های چهارگوش در صنایع مختلف می باشد. امروزه بسیاری از کارخانه های فعال در زمینه داروسازی، تهیه کنسرت و یا حتی لوازم آرایشی و بهداشتی از دستگاه دربند نیمه اتومات برای ظروف چهار گوش استفاده می کنند.

این دستگاه تمامی ظروفی را که توسط دستگاه های دیگر از مواد تولیدی پر شده اند را دسته بندی کرده و در واقع درب آنها را پلمپ می کند. عملکرد این دستگاه بسیار ساده، اما کاربردی می باشد و از آنجایی که این دستگاه یکی از انواع دستگاه های نیمه اتومات درب بندی است، درب ظروف توسط اپراتور در جایگاه مخصوص قرار خواهد گرفت و این دستگاه با تحت فشار قرار دادن درب و ظرف، دربندی محصول را به پایان می رساند.

دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف چهار گوش

مشخصات دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف چهار گوش

اصلی ترین ویژگی دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف چهار گوش این است که این دستگاه تنها می تواند درب های فلزی چهار گوش را بر روی ظروف آنها محکم کند و در واقع برای ظروف دایره ای شکل کاربردی ندارد. موتور این دستگاه با برق سه فاز ۲۲۰۰ ولتی فعالیت می کند. این دستگاه دارای یک هد می باشد که از جنس استیل ۳۰۴ ساخته شده است. جنس بدنه دستگاه دربند نیمه اتوماتیک ظروف چهار گوش نیز از استیل ضد زنگ می باشد و همچنین می توان آن را با جنس فولاد مرغوب نیز سفارش داد.

ابعاد 1*2 متر این دستگاه موجب شده تا توانایی حرکت دادن آن اندکی دشوار باشد. زیرا که علاوه بر حجیم بودن این دستگاه، وزن بالایی معادل ۷۸۵ کیلوگرم دارد. کیفیت بالای این دستگاه تضمین کننده طول عمر مفید آن می باشد و می توان گفت که خرید آن با توجه به اینکه آن، یک دستگاه فوق کاربردی در صنایع داروسازی و غذایی به حساب می آید، کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود.

مزیت ها و اهمیت دستگاه دربند نیمه اتومات برای ظروف چهار گوش

همانطور که عنوان شد دستگاه دربند نیمه اتوماتیک برای ظروف چهار گوش یکی از پرکاربرد ترین و مهمترین دستگاه های صنایع تولیدی می باشد. زیرا که بدون استفاده از این دستگاه، در بندی محصولات به طور دقیق انجام نخواهد گرفت و ممکن است که آلودگی به ترکیب محصولات نفوذ کند. از این جهت وجود این دستگاه در صنعت های مربوطه اهمیت بالایی دارد. یکی از مزیت های این دستگاه را می توان عملکرد ساده آن دانست.

این دستگاه همچنین به هنگام درب بندی محصولات صدا های ناخوشایندی را تولید نخواهد کرد و آلودگی صوتی ندارد. سرعت دربندی این دستگاه بسیار بالا است و در هر ساعت می تواند هزاران محصول را بسته بندی نماید. راندمان بالای این دستگاه و همچنین مصرف انرژی به صورت کاملا بهینه را می توان چشمگیر ترین مزیت های آن دانست. این دستگاه دربندی همچنین دارای یک دستگیره مقاوم می باشد که مانع از لغزیدن درب ها خواهد شد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    100*100*200 سانتی متر
  • مکانیزم عملکرد
    نیمه اتوماتیک
  • مناسب برای ظروف
    فلزی
  • جنس درب های قابل استفاده
    فلزی
  • نوع موتور
    برقی
  • برق مصرفی
    سه فاز
  • ولتاژ
    2200 ولت
  • تعداد هد
    1 عدد
  • وزن
    785 کیلوگرم
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه از نوع فولادی و استیل قابل سفارش می باشد.
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز