اشتراک گذاری

نوار نقاله آکاردئونی

نوار نقاله آکاردئونی پایه دار دو و نیم متری با عرض 73 سانتی متر

VN-23293
جنس نقاله: آهن
عرض نوار نقاله: 0.73 متر
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات نوار نقاله آکاردئونی پایه دار دو و نیم متری با عرض 73 سانتی متر

نوار نقاله آکاردئونی پایه دار دو و نیم متری با عرض 73 سانتی متر یکی از با کیفیت ترین نوارهای نقاله است. از نوار نقاله آکاردئونی پایه دار دو و نیم متری با عرض 73 سانتی متر می توان در صنایع مختلف با توجه به نیازی که وجود دارد استفاده کرد. از مهم ترین ویژگی های نوارهای نقاله آکاردئونی این است که در این نوارها  امکان افزایش و کاهش طول وجود دارد. انواع مختلفی از این نوارهای نقاله وجود دارد که می توانند به صورت ساده و یا دارای موتور طراحی شوند.

نوار نقاله آکاردئونی

در صورتی که تا به حال در خظ تولید و یا خطوط بسته بندی حضور داشته اید حتما این سیستم کاربردی را مشاهده کرده اید. استفاده از نوار نقاله آکاردئونی در واقع امکان حمل محصولات را بسیار آسان کرده است. بدون وجود این نوارها حمل بسته ها زمان زیادی را خواهد گرفت و یا برخی از محصولات و یا کالاها به دلیل داشتن وزن سنگین به سختی جابجا خواهند شد. با استفاده از این وسیله در واقع محصولات بسته بندی شده از یک محل یا نقطه به محل و یا نقطه ی دیگر بدون این که نیاز به نیرویی باشد جابجا می شود. این نوارها به نوارهای نقاله جاذبه نیز مشهور هستند که در واقع با استفاده از نیروی جاذبه اجسام واقع شده بر روی آن حرکت داده می شوند. برای این که نوار نقاله آکاردئونی بتواند به خوبی وظیفه خود را انجام دهد باید نقطه شروع آن در مقایسه با نقطه پایان آن کمی ارتفاع داشته باشد که این اندازه ده سانتی متر است.

نوار نقاله آکاردئونی پایه دار دو و نیم متری

 رعایت استانداردها در ساخت نوار نقاله آکاردئونی

رعایت استانداردهای صنعتی در ساخت و تولید این نوارها ضروری است. بر همین اساس نوارهای نقاله ای که در صنایع غذایی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرند از آلیاژهای ضد زنگ ساخته می شود. در سایر بخش ها که از این نوارها استفاده می شود و در واقع نیاز به رعایت بهداشت در سطح بالا نیست از فلز رنگ شده استفاده می شود.

نوار نقاله آکاردئونی پایه دار دو و نیم متری با عرض 73 سانتی متر

نوار نقاله آکاردئونی پایه دار دو و نیم متری با عرض 73 سانتی متر یکی از پرمصرف ترین نوارهای نقاله در صنایع مختلف است. این نوار ابعاد 250 در 73 در 84 سانتی متر می باشد. این نوع نوار دارای پایه است و جنس نقاله های آن نیز از آهن می باشد. طول نوار نقاله آکاردئونی پایه دار 2.5 متر  و عرض آن نیز 73 سانتی متر می باشد. رنگ دستگاه از نوع آبکاری نیکل و کروم است. از این نوار نقاله می توان در بسیاری از خطور تولید استفاده کرد.

خرید نوار نقاله آکاردئونی پایه دار 

در صورتی که به دنبال خرید نوار نقاله آکاردئونی پایه دار دو و نیم متری با عرض 73 سانتی متر هستید این محصول را می توانید از ویترین نت خریداری کنید. خرید این محصول از سایت ما بسیار آسان است و پس از انتخاب محصول و تکمیل مشخصات و در ادامه پرداخت هزینه آن، نوار نقاله آکاردئونی آماده شده و به نشانی پستی شما ارسال خواهد شد. امکان ارسال این محصول به سراسر ایران وجود دارد. از مزیت های خرید نوار نقاله آکاردئونی پایه دار دو و نیم متری از سایت ویترین نت این است که اولا یک محصول با کیفیت را خریداری می کنید و دوما این محصول با قیمت بسیار مناسبی به دست شما خواهد رسید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • جنس نقاله
    آهن
  • عرض نوار نقاله
    0.73 متر
  • پایه
    دارد
  • رنگ دستگاه
    آبکاری نیکل کروم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز