اشتراک گذاری

گریدر پشت تراکتوری

بیل صافکن عقب تراکتور

VN-23319
ابعاد: 60*100*250 سانتی متر
حداقل قدرت مورد نیاز: 50 اسب بخار
وزن: 285 کیلوگرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 20 الی 30 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات بیل صافکن عقب تراکتور

بیل صاف کن عقب تراکتور یکی از لوازم و تجهیزاتی است که مصارف مختلفی دارد و در کشاورزی نیز از آن استفاده می شود. در صورتی که بخواهید مزرعه و یا مرتعی را صاف و یکدست نمایید، حتما به یک بیل صافکن نیاز خواهید داشت. البته ناگفته نماند که این وسیله تنها یک ابزار کشاورزی محسوب نمی شود زیرا کاربردهایی از قبیل لایروبی جوی ها و برف روبی نیز دارد. حداقل قدرت مورد نیاز برای استفاده از آن 50 اسب بخار می باشد.

بیل صاف کن عقب تراکتور

این ابزار یکی از وسایل پرکاربرد به منظور استفاده های مختلف می باشد که در بخش پشتی تراکتور متصل شده و در واقع یک دستگاه چندکاره می باشد. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که مدل و اندازه بیل صاف کن را بر اساس مدل تراکتور باید انتخاب و خریداری کنید زیرا طول، عرض و تیغه های مورد استفاده در این وسیله با یکدیگر متفاوت می باشد. برخی از مدل های این وسیله ساده و برخی به صورت جک دار تولید شده اند. کشور ما از بابت تولید این وسیله خودکفا می باشد و شما در صورت نیاز می توانید آن را به راحتی با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید.

برای استفاده از بیل صاف کن باید حتما قبلا زمین کشاورزی شخم زده شده باشد و خاک نرم شده باشد. در این زمان است که با کمک بیل صافکن اقدام به تسطیح زمین مورد نظر می کنند و آن را برای کار و کشت آماده می نمایند.

بیل صاف کن عقب تراکتور

مشخصات بیل صافکن قابل اتصال به عقب تراکتور

ابعاد بیل صاف کن عقب تراکتور مدل مورد نظر برابر با 60 در 100 در 250 سانتی متر می باشد. قدرت مورد نیاز برای استفاده از آن 50 اسب بخار می باشد بنابراین باید مدل تراکتور خود را به منظور استفاده از این بیل صافکن هماهنگ نمایید. ابعاد شاسی در بیل صاف کن عقب تراکتور مورد نظر برابر با 70 در 100 در 65 سانتی متر می باشد. جنس دستگاه، سوک و همچنین پیچ ها از فولاد ضد سایش ساخته شده که مقاومت آن در برابر کار بالا رود و کیفیت ساخت بالاتر باشد. این ابزار وزنی برابر با 285 کیلوگرم دارد و این هم یکی دیگر از دلایل هماهنگی مدل تراکتور با بیل صافکن می باشد زیرا باید توان اتصال و کار با این وسیله با وزن مشخص را دارا باشد.

کاربرد بیل صافکن و مزایای خرید آن

همانطور که گفته شد بیل صاف کن عقب تراکتور در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله می توان به استفاده از این وسیله به منظور هم سطح کردن مزارع و مراتع و همچنین پشته های باغ ها استفاده می شود. همچنین به منظور استفاده در شالیزارها و انواع زمین های کشاورزی این وسیله کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد. به غیر از موارد مصرف این وسیله در باغبانی و کشاورزی از آن به منظور برف روبی نیز استفاده می شود. همچنین در شیب بندی و شانه سازی جاده ها نیز از این وسیله بهره گرفته می شود.

از مزایای این وسیله می توان به قابلیت نصب بر روی تراکتور و قابلیت تنظیم ارتفاع در آن اشاره کرد. همچنین دارا بودن تیغه ضد سایش و قدرت بالا و نصب آسان از دیگر مزایای این وسیله یعنی بیل صافکن می باشد.

در زمان خرید بیل صافکن عقب تراکتور، می توانید از گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله نیز استفاده کرد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    60*100*250 سانتی متر
  • حداقل قدرت مورد نیاز
    50 اسب بخار
  • ابعاد شاسی
    70*100*65 سانتی متر
  • جنس دستگاه
    فولاد ضد سایش
  • جنس سوک
    فولاد ضد سایش
  • جنس پیچ
    فولاد ضد سایش
  • وزن
    285 کیلوگرم
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز