اشتراک گذاری

جت پرینتر اتوماتیک-صنعتی

دستگاه جت پرینتر صنعتی CIJ مدل DNC LT800

VN-23342
سرعت چاپ: 27000 چاپ در ساعت
سطوح قابل چاپ: همه سطوح
ارتفاع چاپ: ∞ میلی متر
جنس بدنه: استیل
زبان: فارسی , لاتین , عربی
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

240,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

240,000,000

تماس با تامین کننده
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جت پرینتر صنعتی CIJ مدل DNC LT800

.جت پرینتر صنعتی مدل CIJ LT800 یکی از انواع دستگاه های جت پرینتر صنعتی هستند که برای چاپ های تیراژ و سرعت بالا استفاده می شوند. CIJ مخفف  Continuous Inkjet Printer است.  این کلمه را می توان دستگاه جوهر افشان پیوسته ترجمه کرد. این نوع جت پرینتر ها با ایجاد جریان مداوم جوهر کار می کنند.

مزایا دستگاه جت پرینتر CIJ

دستگاه جت پرینتر CIJ می تواند با فاصله ۳ تا ۵ سانتی‌متر از محصول چاپ را انجام دهد، در صورتی که در دستگاه های جت پرینتر با تکنولوژی TIJ لازم است محصول در نزدیک ترین فاصله با دستگاه قرار گیرد تا چاپ با کیفیت شود. این ویژگی باعث می شود دستگاه cij توانایی چاپ روی سطوح ناهموار و دارای انحانا و فرورفتگی را داشته باشد. به طور کلی جت پرینتر صنعتی مدل CIJ LT800 توانایی چاپ روی تمامی سطوح با جنس و شکل های مختلف را دارد.

جوهر جت پرینتر CIJ پایه حلال می باشد و خیلی سریع ، بلافاصله بعد از چاپ خشک می شود، ویژگی خشک شدن سریع چاپ و همچنین ماندگاری فوق‌العاده بالای چاپ بر روی تمامی محصولات با جنس های مختلف به دلیل استفاده از حلال بسیار قوی به نام MEK می باشد. جوهر این دستگاه فقط با حلال مخصوص MEK پاک می شود. در نتیجه این دستگاه بسیار مناسب محصولاتی است که ماندگاری اطلاعات چاپ شده اهمیت بالایی دارد.

این دستگاه سرعت چاپ بالایی دارد و مناسب کارخانه هایی با تیراژ بالا است. سرعت چاپ تک خط ۴۵۰ m/min می باشد. جوهر و حلال این دستگاه ارزان است و هزینه نهایی چاپ نسبت به سایر دستگاه های جت پرینتر بسیار پایین است. تقریبا ۹۰ درصد هزینه چاپ در مقایسه با سایر دستگاه ها بصرفه تر می باشد. این ویژگی در تیراژهای بالا بسیار حائز اهمیت است.

این دستگاه قابلیت شستشوی اتوماتیک نازل ها و گاتر را دارد ، هربار قبل از خاموش شدن دستگاه به صورت اتوماتیک قسمت های مختلف را شستشو می دهد در نتیجه لازم نیست اپراتور برای هر بار استفاده از دستگاه، هد دستگاه را تمیز کند.

این دستگاه دارای طراحی ماژولار می باشد. سیستم یکپارچه جوهر افشان باعث می شود نیاز به  قطعات یدکی دستگاه کمتر شود در نتیجه چاپگر قابل اعتماد تر، پایدار تر، نگهداری آن آسان تر و تعمیرات آن کمتر است. سیستم یکپارچه هد چاپگر باعث می شود بدون نیاز به جداسازی هد ، زاویه نازل تنظیم گردد.

دستگاه جت پرینتر CIJ به صورت خودکار و دیجیتالی عیب ها و مشکلات دستگاه را به اپراتور گزارش می دهد. در صورت برور مشکل برای مثال کم شدن حجم منبع حلال با نمایش علامت روی صفحه نمایش عیب را اعلام می کند . این قابلیت باعث می شود مشکل به راحتی حل شود و دستگاه طول عمر طولانی تری داشته باشد.

وزن این دستگاه ۱۷ کیلوگرم است جابه جایی و حمل این دستگاه راحت است. شرکت دانا کد نگار نماینده رسمی شرکت لیدتک در ایران می باشد. این دستگاه دارای یکسال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش می باشد.

دستگاه جت پرینتز CIJ چگونه کار می کند؟

این دستگاه دارای یک منبع جوهر ۵۰۰ میلی لیتر و یک منبع حلال ۷۵۰ میلی لیتر می باشد. جوهر و حلال مورد نیاز به یک منبع اصلی (Mixer Tank) هدایت می شوند. هنگامی که این دو مایع در مخزن ترکیب می شوند، یک پمپ مخلوط را تحت فشار قرار می دهد و آن را به سمت هد چاپگر هدایت می کند. به محض رسیدن به نازل ، یک عنصر پیزوالکتریک جوهر را نوسان می کند و باعث تشکیل قطرات می شود. سپس این قطرات توسط یک صفحه با ولتاژ بالا دارای بار الکتریکی می شوند و آنها را به روشی دقیق به سمت بیرون هد پرتاب می کند. در هنگام چاپ و یا در زمانی که چاپ انجام نمی شود ، قطرات جوهر به سمت محفظه ای به نام گاتر هدایت می شوند تا بتوانند به مخزن میکسر تانک هدایت شوند و مجدد در مسیر ورود به نازل قرار گیرند.

در تصویر متحرک زیر می توانید نحوه کار دستگاه های تکنولوژی CIJ را مشاهده نمایید.  نحوه کارکرد جت پرینتر CIJ

قیمت دستگاه با تکنولوژی CIJ

 دستگاه جت پرینتر CIJ نسبت به جت پرینترهای HP (تکنولوژی TIJ) گران تر هستند. دلیل قیمت بالاتر CIJ، سیستم داخلی پیچیده است. البنه همین سیستم باعث می شود هزینه نهایی چاپ پایین بیاید. موارد متعددی در قیمت دستگاه تاثیر گذار هستند مانند:

  1. Air Pum : پمپ هوا یک قطعه الکترونیکی که در صورت سفارش مشتری بر روی دستگاه نصب می شود و کمک می کند گرد و غبار وارد هد، فلیتر ها و مسیر های حرکت جوهر نشود. در نتیجه عمر دستگاه افزایش پیدا می کند. استفاده از این قطعه در کارخانه های تولید آرد، سیمان ضروری است.
  2. جنس بدنه : جنس بدنه جت پرینتر CIJ مدل LT800، استیل ۳۰۴ با روکش تفلون می باشد. بدنه دستگاه از مقاومت بالایی برخوردار است در نتیجه در اثر ضربه و جابه جایی آسیب نمی بیند. 
  3. ارتفاع چاپ:  جت پرینتر CIJ مدل LT800 دارای ارتفاع چاپ ۳۴ دات می باشد. هرچه ارتفاع بیشتر باشد می توان پیام با عرض بزرگ تری را چاپ کرد.

ویژگی های دستگاه جت پرینتر CIJ

این دستگاه دارای قابلیت عیب یابی هوشند است. در صورت بروز مشکل بصورت گرافیکی نوع خطا را روی صفحه نمایش نشان میدهد. روی بدنه دستگاه ۳ عدد LED وجود دارد و هنگام بروز خطا رنگ آنها تغییر می کند.

با هربار روشن و خاموش شدن دستگاه، تمام مسیر های حرکت جوهر به صورت تمام اتوماتیک شسته می شود. قابلیت شستشو اتوماتیک باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود. جت پرینتر CIJ یک دستگاه هوشمند است و می توان بصورت خودکار غلظت جوهر و حلال و مدولاسیون جوهر را تعیین کند.

 

 

ویژگی مقدار
ارتفاع چاپ حداکثر ۳۴ دات
قدرت پرتاب جوهر ۱ تا ۴۰ میلی متر
تعداد خطوط چاپ ۵ خط
سرعت چاپ تک خط ۴۵۰ m/min
قابلیت های چاپ لوگو ، انواع بارکد ، شمارنده، ساعت و تاریخ اتوماتیک، اطلاعات متغییر
سایز نازل ۶۰ میکرون
حافظه پیام ۱۰۰۰ عدد
وزن ۱۸ کیلوگرم
ابعاد ۴۵۴x314x397 میلی متر
بدنه استیل ۳۰۴ روکش تفلون
طول لوله آمبلیکا انعطاف‌پذیر به طول ۳ متر
پورت USB, RS485, Encoder, Photocell, i/o, Alarm Light
اتصال خارجی USB, موس و کیبورد
چرخش پیام تا ۳۶۰ درجه
سیستم عامل لینوکس
صفحه نمایش ۷ اینچ
زبان امکان چاپ با زبان های مختلف فارسی، انگلیسی، عربی و غیره
فونت ۵X5,7X5,9X6,12X8,12X12,16X11,16X16,19X14,24X17,24X24,32X32 CH
کارکرد Inkcore ۸۰۰۰ ساعت
محدوده دما ۰ تا ۴۵ درجه
محدوده رطوبت ۹۰-۳۰%
ولتاژ ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت
فرکانس ۵۰-۶۰ hz

 

مقایسه ی دستگاه های جت پرینتر کارتریجی ( تکنولوژی TIJ )  با جت پرینتر صنعتی CIJ :

در جت پرینترهای با تکنولوژی CIJ جوهر دستگاه در میکسر با حلال میکس میشود . دستگاه دارای یک مخزن جوهر و یک مخزن حلال میباشد که میتوان میزان غلظت جوهر را مشخص کرد . میزان مصرف جوهر در این جت پرینترها با توجه به ساختار و نوع فونت ( فونت نقطه ای ، dot print )  بسیار مقرون به صرفه میباشد و به همین دلیل مناسب برای تیراژهای بالا میباشد . اما در جت پرینترهای کارتریجی به دلیل استفاده از تنها یک کارتریج جوهر و ساختار دستگاه و نوع فونت برای تیراژهای بالا پیشنهاد نمیشود . 

جت پرینترهای صنعتی با توجه به ساختار دستگاه جوهر داخل دستگاه را باردار کرده و جوهر سر نازل را تا ارتفاع ۵ سانتی متر پرتاب میکنند . اما در جت پرینترهای با تکنولوژی hp  یا کارتریجی به دلیل اینکه جوهر توسط ولتاژی که به کاتریج وارد شده و در یک لحظه نازل های کارتریج باز و بسته میشوند .، پرتاب جوهر نهایتا تا ارتفاع ۳ میلی متر انجام میشود . برای اینکه موضوع گفته شده قابل لمس باشد میتوانیم به این شکل مختصرا بیان کنیم : در جت پرینترهای صنعتی فاصله ی محصول تا هد جت پرینتر میتواند فاصله ای تا ۵ سانتی متر داشته باشد ولی در تاریخ زن های کارتریجی یا همان جت پرینترهای با تکنولوژی hp محصول تا هد دستگاه نهایتا میتواند ۳ میلی متر فاصله داشته باشد . میتوانیم با توجه به ساختار جت پرینترهای hp به این نکته دقت کنیم که هر چقدر محصول به جت پرینتر و یا هد دستگاه نزدیک تر باشد چاپ با کیفیت بیشتر و بهتری را میتوانیم روی محصول ببینیم 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    39.7*31.4*45.4 سانتی متر
  • سرعت چاپ
    27000 چاپ در ساعت
  • سطوح قابل چاپ
    همه سطوح
  • کارتریج
    دارد
  • وزن
    18 کیلو گرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • طول چاپ
    میلی متر
  • عرض چاپ
    Dots 34 میلی متر
  • ارتفاع چاپ
    میلی متر
  • زمان کارکرد باتری
    8000 ساعت
  • قابلیت چاپ لوگو و بارکد
    دارد
  • قابلیت چاپ روی تخم مرغ
    دارد
  • تعداد هد
    1 عدد
  • فاصله هد تا محصول
    4 سانتی متر
  • قابلیت ذخیره سازی
    دارد
  • تعداد ذخیره سازی
    1000
  • اندازه صفحه نمایش
    7 اینچ
  • زبان
    فارسی , لاتین , عربی
  • رنگ کارتریج
    مشکی
  • تعداد سطر قابل چاپ
    5 عدد
  • ولتاژ
    240 ولت
  • برق مصرفی
    تکفاز
  • ویژگی منحصر به فرد
    عملکرد خاموش شدن خودکار
    قابلیت عیب یابی هوشمند
    تنظیم دیجیتالی غلظت جوهر
    قابلیت شستشو اتوماتیک نازل و هد
  • شمارنده چاپ
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز