اشتراک گذاری

دستگاه کنترل دما و رطوبت

دستگاه کنترل دما و رطوبت مدل THC-2

VN-23377
ابعاد: 5.8*14*21 سانتی متر
تعداد رله خروجی: ۵ عدد (۴ عدد برای کنترل، ۱ عدد تایمر)
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,290,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

2,290,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه کنترل دما و رطوبت مدل THC-2

.دستگاه کنترل دما و رطوبت مدل THC-2 از جمله دستگاه ها و ماشین آلات کوچک و ساده کنترلی هستند که عملکرد بسیار دقیق دارند و بسیار با کیفیت هستند. از این دستگاه به منظور کنترل میزان رطوبت و دما در سالن های پرورش قارچ و گلخانه های کوچک استفاده می شود. همچنین می توان از این دستگاه در سردخانه ها و مرغداری نیز استفاده کرد. برای کار با این دستگاه نیاز به برق تک فاز خواهید داشت. خروجی در این دستگاه به صورت کلیدی بوده و به سایر تجهیزاتی که با برق DC و همچنین برق AC کار می کنند، متصل می شود.

دستگاه کنترل دما و رطوبت مدل THC-2

دستگاه های کنترل رطوبت و دما از جمله دستگاه هایی هستند که در مکان های مختلف بسیار پرکاربرد هستند و نیاز مبرمی در برخی از مشاغل به آنها وجود دارد زیرا نیاز دارید تا در این کارها به طور دقیق دمای محیط و یا رطوبت آن را تنظیم یا ثابت نگه دارید. بنابراین وسیله ای برای تعیین اندازه آن می تواند به شما کمک کند. یکی از بهترین نوع این دستگاه ها، دستگاه کنترل دما و رطوبت مدل THC-2 می باشد که در مشاغلی همچون مرغداری ها، سالن های پرورش قارچ و یا زعفران که میزان دما و رطوبت اهمیت زیادی دارد، سردخانه ها و اتاق سرور و بسیاری مشاغل دیگر از آن استفاده می شود.

دستگاه کنترل دما و رطوبت مدل THC-2

مشخصات دستگاه کنترل دما و رطوبت THC-2 

از ویژگی های دستگاه کنترل دما و رطوبت مدل THC-2 که باعث شده تا مورد توجه باشد، کنترل اتوماتیک رطوبت و همچنین دما می باشد. همچنین این دستگاه می تواند به دستگاه های دیگری از جمله هیتر، کولر، دستگاه های رطوبت ساز و انواع سیستم های تهویه مانند فن متصل کرد.

دستگاه کنترل دما و رطوبت مورد نظر دارای ابعاد 5.8*14*21 سانتی متر بوده و دارای 5 عدد رله خروجی می باشد که از این تعداد 4 رله به منظور کنترل و یک رله ه عنوان تایمر می باشد. این تایمر دارای نمایشگر دیجیتالی می باشد که همین موضوع کار با آن و خواندن اندازه ها را بسیار ساده تر می کند.

برای کار با این دستگاه کنترل رطوبت و دما به برق تک فاز با ولتاژ 220 ولت نیاز خواهید داشت. میزان جریان قابل تحمل برای این دستگاه 7 آمپر می باشد. هر دو سنسور دما و رطوبت در این دستگاه از نوع SHT20 می باشد. این دستگاه می تواند برای هر 4 خروجی، بازه دما و رطوبتی مجزا تعیین کرده و این باعث می شود که هر 4 خروجی بتوانند به عنوان همزمان روشن شوند. با کمک این دستگاه می توانید به طور 24 ساعته میزان دما و رطوبت محل مورد نظر خود را به طور دقیق کنترل نمایید.

خدمات دستگاه کنترل رطوبت و دما مدل THC-2 

با انتخاب و خرید دستگاه کنترل دما و رطوبت مدل THC-2 می توانید از گارانتی 6 ماهه آن نیز بهره مند شوید. همچنین خدمات پس از فروش 3 ساله این دستگاه باعث می شود تا خیال شما از خریدتان راحت باشد. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید از خدمات تعمیر و تعویض قطعات و لوازم جانبی آن نیز استفاده نمایید. در زمان خرید و در صورتی که کار با آن را به خوبی بلد نیستید، نگران نباشید زیرا آموزش های لازم برای کار با دستگاه به شما داده خواهد شد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    5.8*14*21 سانتی متر
  • تعداد رله خروجی
    ۵ عدد (۴ عدد برای کنترل، ۱ عدد تایمر)
  • نوع تایمر
    دیجیتال
  • نوع نمایشگر
    دیجیتال
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • جریان قابل تحمل
    7 آمپر
  • نوع سنسور حرارت
    SHT۲۰
  • نوع سنسور رطوبت
    SHT۲۰
  • گارانتی
    6 ماه
  • خدمات پس از فروش
    3 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز