اشتراک گذاری

دستگاه دوخت گونی

سرکیسه دوز برقی NEWstar

VN-23379
حداکثر سرعت: 1250 دور در دقیقه
وزن: 5.5 کیلوگرم
نوع کیسه: گونی
نوع دوخت: تک سوزن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,300,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

4,300,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات سرکیسه دوز برقی NEWstar

به منظور دوخت کیسه و گونی نیازمند دستگاهی هستید تا این کار به سرعت و با کیفیت دوخت بالا انجام شود. یکی از بهترین ها برای این کار سرکیسه دوز برقی NEWstar می باشد. از این دستگاه در دوخت انواع گونی، پروپیلن های بافته شده و چند لایه، کیسه گلدانی، کیسه های کنفی و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. فرم دوخت این دستگاه به صورت دوخت تک سوزنه می باشد. با کمک این دستگاه می توانید در دقیقه 20 متر را دوخت بزنید. برق مورد استفاده در این دستگاه از نوع برق تک فاز می باشد.

سرکیسه دوز برقی NEWstar

از دستگاه سرکیسه دوز برقی NEWstar به منظور دوخت گونی های برنج، آرد، کودهای مختلف، خوراک دام و بسیاری موارد دیگر استفاده می شود. کار با این دستگاه فوق العاده راحت بوده و سرعت را بسیار بالا می برد به طوری که می توانید در دقیقه 20 متر را به سهولت دوخت بزنید.. حتی اگر شما آماتور بوده و آموزش لازم برای کار با این دستگاه را ندیده باشید هم به راحتی می توانید عمل دوخت را با کمک این دستگاه انجام دهید.

سرکیسه دوز برقی NEWstar

مشخصات دستگاه سرکیسه دوز برقی برند NEWstar

ابعاد سرکیسه دوز برقی NEWstar برابر با 30 در 28 در 39 سانتی متر بوده و در نهایت دستگاه بزرگی نیست و به سهولت می توان با آن کار کرد. این دستگاه 5.5 کیلوگرم وزن دارد اما با وجود این مقدار وزن کار با آن بسیار ساده بوده و خسته نمی شوید به طوری که می توانید با آن زمان طولانی عمل دوخت زدن را انجام دهید. طول دوخت برش در این دستگاه 6.5 میلیمتر می باشد. سوزن مورد استفاده در سرکیسه دوز برقی NEWstar سایز 25 است.

با کمک این دستگاه سرکیسه دوز می توانید به صورت تک سوزنه دوخت گونی را انجام دهید. این دستگاه ساخت کشور چین می باشد و طوری ساختار آن به گونه ای است که به طور نیمه اتوماتیک سیستم روغنکاری دستگاه کار می کند. این دستگاه برای کار به برق 220 ولت از نوع تک فاز نیاز دارد. همچنین میزان توان مصرفی این دستگاه دوخت 130 وات می باشد

انتخاب و خرید دستگاه سرکیسه دوز NEWstar برقی 

در صورتی که شغل شما به گونه ای است که با گونی و بسته بندی هایی از این جنس سروکار دارید و نیازمند دستگاهی بدین منظور هستید، انتخاب و خرید سرکیسه دوز برقی NEWstar می تواند بهترین گزینه باشد. این دستگاه با حداکثر سرعت 1250 دور در دقیقه کار کرده و سرعت کار شما را بسیار بالا خواهد برد.

یکی از مزایای کار با این دستگاه نسبت به سایر رقبا روغنکاری و تعویض نخ ساده در آن است که خود در انتخاب دستگاه قطعا بسیار موثر خواهد بود. همچنین برش نخ در این دستگاه به صورت خودکار انجام می گیرد. عملکرد ساده و راحت این دستگاه و عدم نیاز به تخصص خاص برای کار با آن از دیگر مزایای این دستگاه دوخت می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    30*28*39 سانتی متر
  • حداکثر سرعت
    1250 دور در دقیقه
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • وزن
    5.5 کیلوگرم
  • نوع کیسه
    گونی
  • نوع دوخت
    تک سوزن
  • سیستم روغن کاری
    نیمه اتوماتیک
  • کشور سازنده
    چین
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز