اشتراک گذاری

دستگاه جوجه کشی خانگی

دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل easy- bator

VN-23386
وزن دستگاه: 8 کیلوگرم
تعداد فن: ۱
ولتاژ فن: 220 ولت
توان مصرفی: 40 وات در ساعت
جنس بدنه: ABS
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,200,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

5,200,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل easy- bator

دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل easy-bator از بروز ترین و مجهز ترین دستگاه های جوجه کشی در بازار می باشد. دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل easy-bator قابلیت جوجه کشی انواع تخم های نطفه دار بزرگ، متوسط و ریز را دارد. از امکانات دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 96 تایی می توان به دارا بودن نمایشگر روز شمار دیجیتال، قابلیت اتصال به باتری خودرو، نمایشگر دما و رطوبت و جنس بدنه ABS اشاره کرد.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل easy-bator

یکی از مشاغل خانگی جوجه گیری از انواع پرندگان اهلی و زینتی با کمک دستگاه جوجه کشی می باشد. در حال حاضر مدل های متنوعی از دستگاه جوجه کشی خانگی موجود هست که می توان از آن برای تخم انواع پرندگان بهره برد. دستگاه جوجه کشی مدل easy-bator از جمله این تجهیزات می باشد. دستگاه جوجه کشی ایزی باتور نمونه های مختلفی را شامل می شود که از بین آنها می توان به دستگاه جوجه کشی 96 تایی ایزی باتور اشاره کرد.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل easy-bator

مشخصات دستگاه جوجه کشی 96 تایی ایزی باتور

دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل easy-bator برای افرادی که به دنبال جوجه کشی با تیراژ بالا هستند انتخاب مناسبی می باشد. وزن دستگاه جوجه کشی 96 تایی easy-bator 8 کیلو بوده و نیاز به برق مصرفی تک فاز دارد. این دستگاه استاندارد که برای جوجه کشی خانگی مناسب می باشد قابلیت شستشوی آسان داشته و می توان انواع تخم نطفه دار را به راحتی در آن قرار داد.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل ایزی باتور قابلیت نگهداری تخم های متوسط مانند تخم مرغ و قرقاول و همچنین پرندگان دیگری همچون طاووس و تخم های بزرگ مانند تخم غاز، اردک و قو را دارد. همچنین از این دستگاه می توان برای جوجه کشی پرندگان ریز تخم مانند بلدرچین، کبک، طوطی و ... بهره برد.

بررسی امکانات دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 96 تایی

دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل easy-bator شامل 59 سانتی متر طول، 52 سانتی متر عرض و 42 سانتی متر ارتفاع می باشد. جهت تشخیص مناسب دما و رطوبت در دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل ایزی باتور از سنسور sensirion استفاده شده که از دقیق ترین حسگر ها به شمار می رود. سنسور sensirion مورد استفاده در دستگاه جوجه کشی ایزی باتور یکبار در کارخانه کالیبره شده و در طولانی مدت نیز نیاز به کالیبره شدن و تنظیم دوباره ندارد.

از دیگر امکانات دستگاه جوجه کشی 96 تایی easy-bator دارا بودن سیستم انتخاب پرنده می باشد. از این رو یک فرد مبتدی نیز می تواند با انتخاب کردن پرنده مورد نظر نسبت به جوجه کشی اقدام نماید. دستگاه به صورت اتوماتیک تنظیمات مورد نیاز جهت جوجه کشی از تخم نطفه دار را انجام می دهد.

دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل ایزی باتور دارای نمایشگر روز شمار دیجیتالی و مجهز می باشد که یک مزیت کاربردی به حساب می آید. برای جوجه کشی انواع پرنده با توجه به تنوع ابعاد تخم ها نیاز به شانه های استاندارد می باشد. دستگاه جوجه کشی 96 تایی easy-bator انواع شانه های مخصوص جوجه گیری برای پرندگان مختلف را دارد.

از دیگر امکانات دستگاه جوجه کشی 96 تایی ایزی باتور قابلیت اتصال به باتری خودرو می باشد. بنابراین در هنگام قطعی برق با اتصال دستگاه به باتری خودرو و موتور می توان از خراب شدن تخم مرغ ها جلوگیری نمود. بدنه دستگاه جوجه کشی 96 تایی مدل ایزی باتور از جنس ABS بوده و از نظر ظاهر زیبا و شکیل می باشد.

 

ظرفیت جوجه کشی دستگاه

ظرفیت تخم مرغ

۹۶ عدد

ظرفیت تخم بلدرچین

۲۴۰ عدد

ظرفیت تخم بوقلمون

۴۰ عدد

ظرفیت تخم کبک

۹۶ عدد

ظرفیت تخم فلامینگو

۳۶ عدد

ظرفیت تخم اردک

۴۰ عدد

ظرفیت تخم قرقاول

۹۶ عدد

ظرفیت تخم غاز

۴۰ عدد

ظرفیت تخم طاووس

۹۶ عدد

ظرفیت تخم لک لک

۳۶ عدد

ظرفیت تخم کاسکو

۲۴۰ عدد

ظرفیت تخم انواع طوطی

۲۴۰ عدد

ظرفیت تخم فنچ

۲۴۰ عدد

ظرفیت تخم کبوتر

۲۴۰ عدد

ظرفیت تخم قناری

۲۴۰ عدد

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • وزن دستگاه
    8 کیلوگرم
  • ظرفیت
    96 عدد
  • تعداد فن
    ۱
  • ولتاژ فن
    220 ولت
  • توان مصرفی
    40 وات در ساعت
  • جنس بدنه
    ABS
  • نمایشگر دما
    دارد
  • نمایشگر روزشمار
    دارد
  • برق مصرفی
    تکفاز
  • قابلیت اتصال به باتری
    دارد
  • قابلیت شستشو
    دارد
  • نمایشگر دما و رطوبت
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز