اشتراک گذاری

کارتریج جت پرینتر

مخزن اصلی جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل MC-270BK

VN-23387
حلال کارتریج: MEK
تکنولوژی کار: CIJ
جوهر رنگی: دارد
قابلیت چاپ روی شیشه: دارد
قابلیت چاپ روی کاغذ: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات مخزن اصلی جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل MC-270BK

.مخزن اصلی جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل IR-270BK از جمله محصولات پرمتقاضی و پرفروش سایت ویترین نت می باشد که از آن برای مصارف مختلف استفاده میشود. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر، راجع به ویژگی ها و مشخصات این محصول کاربردی با شما به اشتراک بگذاریم؛ تا پایان این متن همراه ما باشید.

مشخصات مخزن اصلی جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل IR-270BK

 مخزن اصلی جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل IR-270BK از قابلیت های متعددی برای چاپ بر روی انواع سطوح مختلف برخوردار می باشد که از جمله این سطوح می توان به شیشه، کاغذ، چوب، مقوا، پلاستیک، فلز و ... اشاره نمود. تکنولوژی کار با این مخزن از نوع CIJ بوده و آموزش کار با آن درون بسته بندی به هنگام خرید موجود است تا افراد بتوانند مطابق با دستورالعل های ارائه شده درون این دفترچه آموزشی دستگاه دومینو را به چاپگر متصل نموده و از جوهر مشکی درون مخزن آن برای چاپ طرح و اشکال و متون مختلف کمک گیرند. 

مخزن اصلی جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل IR-270BK

کیفیت عالی و بینظیر این محصول برای چاپ بیش از 5000000 خط باعث شده است که بسیار مورد توجه صنعتگران حوزه چاپ و تکثیر قرار گیرد. همچنین بر اساس میزان ظرفیت تعیین شده برای این مخزن میتوان به عدد 1200 میلی لیتر اشاره نمود که نسبت به نمونه های مشابه خود بسیار مقرون به صرفه به نظر می رسد. حلال کار تریج مورد استفاده برای مخزن نامبرده نیز از نوع MEK بوده و امکان استفاده از جوهر رنگی نیز به جای جوهر مشکی وجود دارد. جنس قوطی نگهدارنده جوهر رنگ مشکی مناسب برای دستگاه دومینو از نوع پلاستیک بوده و شکل آن نیز به صورت مکعب مستطیل می باشد.

خدمات جانبی مخزن اصلی دارای جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل IR-270BK

افراد به هنگام خرید مخزن اصلی جوهر مشکی برای دستگاه دومینو از خدمات جانبی متعددی بهره مند می شوند که از جمله این خدمات میتوان به گارانتی 12 ماهه، خدمات پس از فروش به مدت 10 سال بعد از خرید، دفترچه آموزشی راهنما، امکان تعمیر و یا تامین قطعات جانبی و همچنین امکان نصب و راه اندازی این دستگاه مخزن جوهر توسط نیروی های حرفه ای و به صورت حضوری اشاره نمود.

قیمت مناسب و تحویل سریع و فوری این محصول در سایت ویترین نت از جمله امتیازات آن به حساب آمده و مشتریان عزیز بعد از پرداخت هزینه تعیین شده می توانند سفارش خود درب منزل تحویل گیرند. مشخصات کلی مخزن جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل IR-270BK مطابق برچسبی که در تصویر نیز مشاهده می کنید، بر روی قوطی درج شده و با مطالعه آن می توان به اطلاعات دقیق تری دست پیدا کرد.

قیمت مخزن جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل IR-270BK

هزینه ای که هر یک از افراد بابت خرید مخزن اصلی جوهر مشکی دستگاه دومینو مدل IR-270BK باید بپردازند، تحت تاثیر فاکتورهای مختلفی محاسبه شده که این قیمت با توجه به نوسانات شدید بازار ارز کشور ایران متغیر است. فلذا چنانچه قصد خرید این کالا را دارید بهتر است که در همان روز به سایت ویترین نت مراجعه نموده و بعد از کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات و ویژگی های محصول انتخابی و قیمت به روز رسانی شده آن برای ثبت سفارش خود اقدام نمایید. خرید مخزن جوهر مشکی دستگاه دومینو در سایت ویترین نت به راحتی و تنها از طریق فشردن یک کلیک، درج آدرس و مشخصات گیرنده و همچنین پرداخت هزینه آن امکان پذیر است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • حلال کارتریج
    MEK
  • تکنولوژی کار
    CIJ
  • میزان جوهر
    1200 میلی لیتر
  • تعداد چاپ
    5000000 خط
  • جوهر رنگی
    دارد
  • قابلیت چاپ روی شیشه
    دارد
  • قابلیت چاپ روی کاغذ
    دارد
  • قابلیت چاپ روی چوب
    دارد
  • قابلیت چاپ روی مقوا
    دارد
  • قابلیت چاپ روی سطوح
    شیشه , کاغذ , مقوا , چوب , پلاستیک , فلز , همه سطوح
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    10 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز