اشتراک گذاری

دستگاه پرکن توزینی

دستگاه پرکن بسته‌ بندی سه طرف دوخت AG-ABP 25-2500 g

VN-23388
ابعاد: 93*72*16 سانتی متر
وزن دستگاه: 140 کیلوگرم
حداقل وزن بسته بندی: 25 گرم
حداکثر وزن بسته بندی: 2500 گرم
سیستم عملکرد: تمام اتوماتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه پرکن بسته‌ بندی سه طرف دوخت AG-ABP 25-2500 g

دستگاه پرکن بسته بندی پودر سه طرف دوخت از جمله دستگاه های صنعتی است که می تواند در خطوط تولید با توجه به نیازی که وجود دارد مورد استفاده قرار گیرد. دستگاه پرکن بسته بندی پودر سه طرف دوخت از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و با توجه به کاربردی که دارد می توان برای بسته بندی نوع پودری مناسب باشد. در ادامه جهت آشنایی بیشتر با دستگاه پرکن بسته بندی پودر 3 طرف دوخت 25 تا 2500 گرم همراه ما باشید.

دستگاه پرکن بسته بندی پودر 3 طرف دوخت

دستگاه پرکن بسته بندی پودر سه طرف دوخت که به دستگاه ساشه زن نیز شهرت دارد به صورت تمام اتوماتیک دوخت از سه جهت را انجام می دهد. دستگاه پرکن بسته بندی پودر سه طرف دوخت برای بسته بندی انواع محصولات پودری در صنایع مختلف از جمله غذایی، شیمیایی، آرایشی و بهداشتی و دارویی و... در بسته بندی های یکبار مصرف می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. از جمله مزیت هایی که این دستگاه پرکن دارد این است که به سیستم وزنی مجهز است و برای سنجش میزان وزن ورودی می تواند مورد استفاده باشد. از این دستگاه برای بسته بندی محصولات غذایی غذایی و بهداشتی تک نفره می توان استفاده کرد. پلاستیکی که برای بسته بندی استفاده می گردد از نایلون و لفافه است که ویژه خود دستگاه است. به طور کلی جنس یا نوع بسته ممکن است یکی  از موارد ذیل باشد:

آلومینیوم فولی
کاغذهای ارتالون دار
فویل های چند لایه مات و شفاف متالایز

دستگاه پرکن بسته بندی پودر سه طرف دوخت

ویژگی های دستگاه پرکن بسته بندی پودر سه طرف دوخت

 در صورتی که مشتری درخواست داشته باشد، تزریق گاز به صورت سفارسی انجام خواهد شد. جنس بدنه دستگاه از استیل می باشد که می تواند در برابر رطوبت و خوردگی مقاوت داشته باشد. از مهم ترین ویژگی این دستگاه سرعت بالا برای دوخت است. دستگاه همچنین به سیستم پی ال سی مجهز است. برای این که بتون تنظیم حرارت را انجام داد در دستگاه پرکن بسته بندی پودری از سیستم  PID نیز استفاده شده است. با این دستگاه، امکان بسته بندی متنوع برای محصولات مختلف وجود دارد. از دیگر ویژگی های دستگاه پرکن سه طرفه دوخت این است که امکان تنظیم ارتفاع برای بسته ها با ابعاد گوناگون وجود دارد.

مشخصات دستگاه پرکن بسته بندی پودر 3 طرف دوخت 25 تا 2500 گرم

دستگاه با ابعاد 93 در 72 در 16 سانتی متر، ابعاد مناسی دارد و در واقع فضای زیادی را اشغال نمی کند. سیستم عملکرد دستگاه تمام اتوماتیک است و در واقع نیازی به اپراتور جهت استفاده از آن وجود ندارد. نوع برق مصرفی آن تک فاز 220 ولت است و بدین معنی است که حتی در کارگاه های کوچک با برق شهری نیز قابل استفاده خواهد بود. حداقل وزن بسته بندی که دستگاه می تواند انجام دهد 25 گرم و حداکثر بسته بندی نیز با استفاده از آن 2500 گرم است. دستگاه پرکن بسته بندی پودر 3 طرف دوخت 140 کیلوگرم وزن دارد، برای راحتی حمل و نقل چهار چرخ برای آن در نظر گرفته شده است. توان این دستگاه نیز 200 وات است. اگر به دنبال خرید دستگاه پرکن بسته بندی پودر سه طرف دوخت هستید از زمان خرید ضمانت نامه دوازده ماهه برای آن صادر می شود و همچنین خدمات پس از فروش پنج ساله نیز برای دستگاه در نظر گرفته شده است. با حضور کارشناسان، نصب دستگاه به صورت حضوری انجام می شود و آموزش های لازم نیز جهت کار با دستگاه داده می شود.

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    93*72*16 سانتی متر
  • سیستم عملکرد
    تمام اتوماتیک
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ برق مصرفی
    220 ولت
  • حداقل وزن بسته بندی
    25 گرم
  • حداکثر وزن بسته بندی
    2500 گرم
  • وزن دستگاه
    140 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • توان
    200 وات
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز