اشتراک گذاری

دستگاه پرکن توزینی

دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل ag-abp 25-2500 g

VN-23389
ابعاد: 160*72*93 سانتی متر
وزن دستگاه: 140 کیلوگرم
حداقل وزن بسته بندی: 25 گرم
حداکثر وزن بسته بندی: 2500 گرم
سیستم عملکرد: نیمه اتوماتیک
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل ag-abp 25-2500 g

دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل 25 تا 2500 گرم از دستگاه های پرکن با کیفیت می باشد. از دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل 25 تا 2500 گرمی می توان در صنایع مختلف استفاده کرد. از ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه سرعت بالا در پر کردن محصولات است. برای آشنایی بیشتر با دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل ag-abp 25-2500 g ما را همراهی کنید.

دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل 25 تا 2500 گرم

دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل 25 تا 2500 گرم، یک دستگاه نیمه اتومات است که برای استفاده از آن نیاز به یک اپراتور است. از این دستگاه به منظور بسته بندی محصولات از 25 تا 2500 گرم، استفاده می شود. این دستگاه می تواند در صنایع مختلفی از جمله دارویی، غذایی، صنعتی و کارگاه ها و آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار بگیرد. در صورتی که مشتری درخواست داشته باشد می توان ویژگی های دیگری از قبیل تاریخ زن حرارتی و چشمی ( برای بسته بندی طرح دار و بالابردن دقت دوخت ) با هزینه مجزا، امکانپذیراست.

دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل 25 تا 2500 گرم

 ابعاد بسته در این دستگاه، قابلیت تغییر را دارد از آن می توان به منظور بسته بندی محصولات از حمله حبوبات و مواد غذایی خشک استفاده کرد. دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل دوخت را در سه قسمت بالا، پایین و همچنین در قسمت پشتی بسته انجام می دهد. از آنجا که نوع دوخت دستگاه به صورت دنده ای است، لذا بازکردن بسته ها به آسانی صورت می پذیرد. از این دستگاه می توان در کارگاه ها و کارخانه ها استفاده کرد.

ویژگی های دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل

دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل ویژگی هایی دارد که این دستگاه را به یک دستگاه با کیفیت تبدیل کرده است. سرعت بسته بندی در این دستگاه بالا است. علیرغم سرعت بالا، مصرف انرژی دستگاه نیز بهینه می باشد. جنس دستگاه از استیل 304 است که از مزیت های آن می توان به ضد زنگی اشاره داست. این دستگاه، وزن محصولات را با دقت بالا و خطای اندک می سنجد و برای مواد پودری و گرانولی نیز بسیار مناسب است. امکان تغییر ارتفاع برای بسته های مختلف به صورت دستی نیز در دستگاه وجود دارد. برای این که حمل و نقل دستگاه آسان باشد، چهار چرخ برای آن در نظر گرفته شده است. همچنین از طریق ولوم تعبیه شده امکان تنظیم دمای دوخت برای بسته بندی وجود دارد. مقدار وزن محصول نیز قابلیت تنطیم دارد. برای حالت پرکن نیز سه حالت در نظر گرفته شده است که از طریق آن می توان ویبراتور را کم یا زیاد کرد.

مشخصات دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل

دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل 25 تا 2500 گرم در ابعاد 160 در 72 در 93 می باشد که فضای زیادی را اشغال نمی کند. نوع برق مصرفی دستگاه از نوع برق شهری با ولتاژ 220 و تک فاز است. دستگاه در حدود 140 کیلوگرم وزن دارد که با داشتن چهار چرخ به راحتی می توان آن را حمل کرد. حداقل وزنی که دستگاه می تواند بسته بندی کند 25 گرم و حداکثر وزن نیز 2500 گرم است. در صورتی که خرید دستگاه پرکن بسته بندی پودری بک سیل را انجام دهید، ضمانت نامه دوازده ماه شامل آن می شود و همچنین خدمت پس از فروش آن نیز پنج ساله است. نصب و راه اندازی دستگاه با حضور کارشناسان صورت می گیرد و برای نصب و راه اندازی هزینه مجزا دریافت می شود.

 
مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    160*72*93 سانتی متر
  • سیستم عملکرد
    نیمه اتوماتیک
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ برق مصرفی
    220 ولت
  • حداقل وزن بسته بندی
    25 گرم
  • حداکثر وزن بسته بندی
    2500 گرم
  • وزن دستگاه
    140 کیلوگرم
  • جنس بدنه
    استیل
  • چرخ
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    5 سال
  • نصب و راه اندازی حضوری
    دارد
  • هزینه نصب و راه اندازی
    دارد
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز