اشتراک گذاری

پروب و حمام التراسونیک

دستگاه حمام شوینده التراسونیک 4 لیتری مدل پارت واش

VN-23393
ابعاد سبد: 95*18 سانتیمتر
ظرفیت: 4 لیتر
توان التراسونیک: 120 وات
توان گرمایش: 200 وات
سوئیپ فرکانسی: دارد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه حمام شوینده التراسونیک 4 لیتری مدل پارت واش

دستگاه حمام شوینده التراسونیک 4 لیتری مدل پارت واش دستگاهی است که کار شستشو و تمیز کردن را به کمک فراصوت و یک محلول که دارای خاصیت پاک کنندگی می باد، انجام می دهد. از این دستگاه برای تمیز کردن اجسام استفاده می شود. البته باید بگوییم که حتما نباید یک ماده شوینده استفاده نمایید و در صورت لزوم می توانید تنها از آب برای شستشو در این دستگاه استفاده کنید. از این نحوه کار و دستگاه حمام التراسونیک مدل پارت واش در صنایع طلا و جواهر سازی بسیار استفاده می شود. 

دستگاه حمام شوینده التراسونیک 4 لیتری مدل پارت واش

همانطور که گفته شد دستگاه حمام شوینده التراسونیک به منظور تمیز کردن لوازم و وسایل مختلف که شاید شستشوی آنها با دست مشکل باشد و یا نیاز به زمان زیادی داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد که با کمک فراصوت و یک مایع شستشو این عمل انجام شده و نتیجه فوق العاده ای دارد.

زمان این کار به طور معمول بین 3 تا 6 دقیقه طول می کشد البته اگر جسمی که قصد شستشوی آن را دارید بزرگ باشد این زمان به 20 دقیقه نیز افزایش خواهد یافت. امواج اولتراسوند مورد استفاده در این دستگاه در واقع همان امواج سونوگرافی هستند و به خوبی و به سرعت آلودگی ها را از قطعات پاک می کنند و بالاتر از حد شنوایی ما هستند. از این دستگاه در پزشکی و دندانپزشکی بسیار استفاده می شود. همچنین در ساعت سازی، قطعه سازی، خودرو سازی، صنایع چاپ و بسیاری از مشاغل دیگر که نیاز به شستشوی قطعات و ابزار دارند، استفاده می شود.

دستگاه حمام شوینده التراسونیک 4 لیتری مدل پارت واش

مشخصات دستگاه حمام شوینده التراسونیک

دستگاه حمام شوینده التراسونیک 4 لیتری مدل پارت واش دارای ابعادی برابر با 25 در 14.5 در 28 سانتی متر بوده و سبد شستشوی داخل آن 9.5 در 18 سانتی متر می باشد. این دستگاه را می توان بر روی میز هم قرار داد. این دستگاه شستشو دارای 4 لیتر ظرفیت بوده و برای شستشو و پاکسازی قطعاتی که دارای شکاف ها و یا زوایای ریز هستند بسیار مناسب می باشد و آنها را به خوبی تمیز خواهد کرد.

توان التراسونیک در دستگاه حمام شوینده التراسونیک 4 لیتری مدل پارت واش 120 وات و توان گرمایش آن نیز برابر با 200 وات می باشد. میزان فرکانس در این دستگاه شستشو 40 هرتز است. این دستگاه دارای سوئیپ فرکانسی می باشد. 

نحوه کار حمام شوینده التراسونیک 4 لیتری

 نحوه کار دستگاه حمام شوینده التراسونیک 4 لیتری مدل پارت واش بدین صورت است که شما باید اول قطعه مورد نظر را درون سبد مخصوص و درون دستگاه قرار دهید و سپس محلول مناسب را در آن بریزید. حال توسط یک ژنراتور امواج التراسونیک به همراه محلول به ارتعاش درآمده و میکروجت هایی که در اثر ارتعاش بوجود می آیند به سطح قطعه برخورد و آلودگی ها را از سطح آنها جدا می کنند.

از این دستگاه می توانید به منظور برطرف کردن آلودگی در جنس های مختلف از جمله شیشه، سرامیک، فلز و پلاستیک استفاده نمایید و با خرید آن می توانید از گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش 3 ساله آن نیز بهره مند شوید. در زمان خرید کارشناسان ماهر نحوه کار با دستگاه را به شما می آموزند. همچنین در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید قطعات دستگاه را تعمیر و یا تعویض نمایید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    25*14.5*28 سانتیمتر
  • ابعاد سبد
    95*18 سانتیمتر
  • ظرفیت
    4 لیتر
  • فرکانس
    40 هرتز
  • توان التراسونیک
    120 وات
  • توان گرمایش
    200 وات
  • سوئیپ فرکانسی
    دارد
  • گارانتی
    12 ماه
  • خدمات پس از فروش
    3 سال
  • آموزش کار با دستگاه
    دارد
  • تامین و تعمیر قطعات جانبی
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز