اشتراک گذاری

دستگاه شیرینگ کابینی

دستگاه شیرینک پک کابینی 40 در 50

VN-23402
ابعاد دستگاه: 100*70*135 سانتی متر
ابعاد فریم دوخت: 4*5 سانتی متر
حداکثر ارتفاع: 15 سانتی متر
حداکثر عرض رول: 60 سانتی متر
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

22,900,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

22,900,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 5 الی 10 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه شیرینک پک کابینی 40 در 50

دستگاه شیرینک پک کابینی 40 در 50 دستگاهی است که برای بسته بندی کالاها و قرار دادن نایلون و سلفون بر آن ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه شیرینک پک کابینی 40 در 50 چیست؟

بسته بندی کالاها یکی از مهم ترین و آخرین فرآیندهایی است که در هنگام ساخت یک محصول و روانه آن به بازار مورد توجه قرار می گیرد. اهمیت بسته بندی از آن جایی است که کالاهای موردنظر در مسافت های متفاوت و شرایط آب و هوایی متنوع ارسال شده و به دست مشتری می رسد. بنابراین کالاها باید بتوانند در شرایط آب و هوایی کاملاً سرد و گرم و شرجی و همچنین در حین ارسال و در هنگام برخورد با موانع و ضربه ها دچار مشکل نشده و شکل ظاهری و کیفیت آنان حفظ شود. دستگاه شیرینک پک کابینی، یکی از تجهیزاتی است که صنایع را در بسته بندی بسته های کوچک کمک می کند. دستگاه های شیرینک پک کابینی به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک وجود دارند. دستگاه شیرینک پک کابینی اتوماتیک دستگاهی است که در کارخانه های بزرگ که حجم محصولات بسیار زیاد است مورد استفاده قرار می گیرد، چرا که تمامی قسمت های فرآیند بسته بندی به صورت اتوماتیک انجام می شود. اما در دستگاه شیرینک پک کابینی نیمه اتوماتیک، برخی قسمت ها با دخالت اپراتور انجام می گیرد. دستگاه شیرینک پک کابینی 40 در 50 نیز یک دستگاه نیمه اتوماتیک جهت بسته بندی کالاها است که در آن بخش قرار دادن محصول در درون دستگاه به صورت دستی انجام می شود. نحوه کارکرد این دستگاه بدین گونه است که در ابتدا باید محصول را در درون رول غلاف نایلون شیرینک قرار داد. پس از آن با قرار گرفتن محصول در کابین مخصوص خود، حرارت موجود در این کابین بالا رفته و همین موضوع منجر به داغ شدن فیلم شیرینک و چسبیده شدن آن بر روی محصول می گردد. در همین حین نیز فرآیند مربوط به دوخت نیز انجام شده و در نهایت محصول به صورت بسته بندی شده آماده ارسال است.

دستگاه شیرینک پک کابینی

در کجا از دستگاه های شیرینک پک کابینی استفاده کنیم؟

این دستگاه برای بسته بندی کالاها توسط نایلون و سلفون مورد استفاده قرار گرفته تا از کالاها در برابر اشعه های خطرناک، یخ زدگی و گرما زدگی و گرد و غبار، جلوگیری کند. این دستگاه می تواند در کارگاه های بسته بندی مواد غذایی و کارخانه های مرتبط مورد استفاده قرار گیرد؛ به عنوان مثال برای بسته بندی شیر یا تخم مرغ و یا هر محصول دیگری. این دستگاه سبب می شود که این محصولات به صورت محکم در کنار یکدیگر در یک پک قرار گیرند.

مشخصات دستگاه های شیرینک پک کابینی 40 در 50

همان گونه که از نام این دستگاه مشخص است، با این دستگاه می توان کالاهایی را بسته بندی کرد که دارای اندازه 40 در 50 هستند و حداکثر ارتفاع آنان 15 سانتی متر است. این دستگاه می تواند در یک ساعت حدود 400 کالا را برای شما بسته بندی کند.

این دستگاه برای کار کردن نیاز به برق تک فاز دارد و ولتاژ مورد نظر مصرفی برای آن نیز 220 ولت است.

جنس بدنه این دستگاه از آهن بوده که سبب استحکام  و مقاومت بالای این دستگاه در برابر هر گونه ضربه شده است. همچنین جهت رفاه حال استفاده کنندگان، یک چرخ در زیر این دستگاه تعبیه شده است که سبب می شود جابجایی این دستگاه بدون هیچ گونه زحمتی انجام شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد دستگاه
    100*70*135 سانتی متر
  • ابعاد فریم دوخت
    4*5 سانتی متر
  • حداکثر ارتفاع
    15 سانتی متر
  • حداکثر عرض رول
    60 سانتی متر
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ مصرفی
    220 ولت
  • ترموستات
    دارد
  • مکانیزم عملکرد
    الکترو مکانیکی
  • سرعت تولید
    400 بسته در ساعت
  • جنس بدنه
    آهن
  • منبع تغذیه
    برق
  • وزن دستگاه
    120 کیلوگرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز