اشتراک گذاری

دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک

VN-23411
ابعاد: 88*55*85 سانتی متر
عرض دوخت: 10 میلی متر
توان: 80 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

9,000,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

9,000,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک برای بسته بندی انواع مواد غذایی و لوازم الکترونیکی بوده و مناسب برای مصارف صنایع مختلفی می باشد. دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی از طریق حرارت دادن موجب دوخت بسته ها شده و از کیفیت دوخت بسیار خوبی برخوردار است. شما می توانید به راحتی میزان حرارت مورد نیاز برای دوخت و نیز عرض آن را تغییر دهید. ابعاد این دستگاه مناسب بوده و قابل جابه جایی می باشد. این دستگاه کشور چین بوده و از راهنمای نحوه راه اندازی و نحوه کار با آن نیز برخوردار می باشد.

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک

امروزه در صنایع مختلف از ابزار ها و دستگاه های مختلف بسته بندی استفاده می شود. بسته بندی انواع مواد غذایی، آشامیدنی و حتی حبوبات و خشکبار و بسیاری مواد دیگر از اهمیت بالایی برخوردار بوده و علاوه بر حفظ بهداشت و نگهداری کالا، بسته بندی های جذاب موجب جلب نظر مشتری نیز می شود.

این دستگاه مناسب و پرکاربرد در صنایع غذایی می باشد چرا که پس از پر کردن بسته های نایلونی نیاز است تا لبه های آن به هم دوخته شود تا از ریختن مواد و محتویات داخل آن جلوگیری شود، برای این کار از دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک استفاده می شود که از طریق حرارت دادن بسته بندی می کند. دستگاه های دوخت در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند که دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک، علاوه بر سرعت بالا می تواند با تنظیم میزان حرارت مناسب برای بسته بندی، دوخت زنی بسته ها را در ضخامت های مختلفی انجام دهد. رنگ دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی به رنگ الکترواستاتیک می باشد.

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک

نحوه خرید دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک مناسب برای بسته بندی انواع بسته های نایلونی می باشد. همچنین با کمک این دستگاه می توان بسته هایی با جنس پلاستیک و پلی اتیلن را نیز بسته بندی کرده و دوخت زد. این دستگاه از یکنواختی و استحکام دوخت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه برای بسته بندی انواع مواد غذایی نظیر قند، شکر، حبوبات و نیز قطعات و ابزار آلات صنعتی استفاده می شود.

این دستگاه مناسب بسته بندی بسته های حاوی  مواد پودری و تقریبا آبکی می باشد. دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک قابل تنظیم و تغییر میزان سرعت، میزان و اندازه قسمت قرارگیری محصول برای دوخت و نیز قابلیت تنظیم حرارت را داشته و می تواند بسته هایی با میزان ضخامت مختلف را بسته بندی کند. برای خرید دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی اتوماتیک می توانید از طریق ویترین نت  و با توجه به نوع بسته بندی محصول و کالای مورد نظر آن را خریداری نمایید.

ویژگی ها و کاربرد های دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی

دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی در میزان دوخت عرض هیچ محدودیتی نداشته و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. ابعاد دستگاه دوخت پلاستیک ریلی افقی 88*55*85 سانتی متر بوده و از توانی حدود 80 وات برخوردار می باشد. وزن این دستگاه حدود 15 کیلوگرم بوده و قابلیت دوخت و بسته بندی 16 متر بر دقیقه با عرض 10 میلی متر را دارد. همچنین می توان بر روی این دستگاه تاریخ زن نیز متصل کرد. برق مصرفی این دستگاه تک فاز بوده و جنس ان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه مناسب بسته بندی انواع محصولات صنایع مختلف در وزن های کم می باشد. نحوه خرید و کار با این دستگاه بسیار راحت و آسان می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    88*55*85 سانتی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • توان
    80 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • وزن
    15 کیلو گرم
  • سرعت
    16 متر بر دقیقه
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • فرکانس
    60 هرتز
  • قابلیت تنظیم حرارت
    دارد
  • کشور سازنده
    CHINE
  • ولتاژ
    220 ولت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز