اشتراک گذاری

دستگاه دوخت ریلی افقی

دستگاه دوخت ریلی افقی استیل اتوماتیک

VN-23412
ابعاد: 85*38*33 سانتی متر
عرض دوخت: 10 میلی متر
توان: 100 وات
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

11,200,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

11,200,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه دوخت ریلی افقی استیل اتوماتیک

یکی دیگر از دستگاه ها و ابزار مورد نیاز برای انجام بسته بندی با کیفیت دستگاه دوخت ریلی افقی استیل اتوماتیک می باشد. یکی از مزایای استفاده از این دستگاه دوخت ریلی، قابلیت دوخت زنی بسته ها با ضخامت های مختلف می باشد. به طور کلی یکی از دستگاه های مورد نیاز برای بسته بندی دستگاه های دوخت هستند که دستگاه دوخت ریلی افقی استیل اتوماتیک یکی از بهترین ها در این زمینه می باشد. در صورتی که شما در کار خود تیراژ بالایی از دوخت را دارا هستید این دستگاه می تواند به دلیل استحکام و سرعت بالا در کار یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

دستگاه دوخت ریلی افقی استیل اتوماتیک

انواع دستگاه های دوخت یکی از الزامات و کاربردی ترین دستگاه های بسته بندی هستند که در صورتی که در تیراژ بالا دوخت را انجام می دهید یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می تواند دستگاه دوخت ریلی افقی استیل اتوماتیک باشد. استحکام بالا و جنس استیل بدنه باعث بالا رفتن طول عمر این دستگاه می شود. این دستگاه ساخت کشور چین بوده و برای دوخت انواع پلاستیک، پلی اتیلن، کیسه، نایلون و مواردی از این دست بسیار مناسب می باشد. با کمک این دستگاه محصول را از گزند گرد و غبار محفوظ داشته و اعتماد مشتری ها را به خود جلب خواهید کرد. در صورتی که از این دستگاه برای محصولات غذایی و یا بهداشتی استفاده می کنید خیالتان راحت باشد زیرا بدنه آن ضد زنگ می باشد.

دستگاه دوخت ریلی افقی استیل اتوماتیک

ویژگی های ظاهری دستگاه دوخت ریلی افقی اتوماتیک

اولین پیزی که باید به آن توجه کرد اندازه این دستگاه می باشد. ابعاد این دستگاه 85*38 در 33 سانتی متر می باشد و همانطور که می بینید اندازه بزرگی ندارد. وزن این دستگاه 15 کیلوگرم می باشد و جابجایی آن بسیار ساده می باشد. بدنه آن از استیل ساخته شده که آن را در برابر محیط های مرطوب حفظ می کند. همچنین بدنه آن ضد زنگ می باشد. همچنین برای رنگ بدنه این دستگاه از رنگ های الکترواستاتیک استفاده شده است.

مشخصات فنی دستگاه دوخت ریلی استیل اتوماتیک

دستگاه دوخت ریلی افقی استیل اتوماتیک با توانی برابر با 100 وات کار می کند و برای کار نیاز به برق 220 ولت از نوع برق تک فاز دارد. فرکانس این دستگاه برابر با 60 هرتز می باشد. یکی از ویژگی های عملکردی در این دستگاه دارا بودن قابلیت تنظیم حرارت تا 300 درجه سانتی گراد می باشد که همین امر موجب می شود تا بتوانید دوخت زنی بسته بندی ها را با ضخامت های مختلف انجام دهید.

با کمک دستگاه مورد نظر می توانید دوخت هایی با عرض 10 میلیمتر بزنید. همچنین سرعت دوخت در این دستگاه 16 متر بر دقیقه می باشد که باعث می شود تا سرعت کار شما را بسیار بالا ببرد. در ضمن می توانید سرعت دوخت زنی را نیز با کمک پیچ مخصوص تنظیم که در آن تعبیه شده انتخاب و تنظیم نمایید.

تنها کافیست بسته مورد نظر را در جایگاه مخصوص و بر روی ریل قرار دهید تا به طور کاملا اتوماتیک دوخت با بالاترین کیفیت انجام شود و محصول به پایان مرحله و انتهای ریل برسد. میزان برق و توان مصرفی در این دستگاه پایین بوده و به همین دلیل دستگاهی فوق العاده و مقرون به صرفه می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    85*38*33 سانتی متر
  • عرض دوخت
    10 میلی متر
  • توان
    100 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    15 کیلو گرم
  • سرعت
    16 متر بر دقیقه
  • رنگ
    الکترواستاتیک
  • وزن
    15 کیلوگرم
  • فرکانس
    60 هرتز
  • قابلیت تنظیم حرارت
    دارد
  • کشور سازنده
    chine
  • ولتاژ
    220 ولت
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز