اشتراک گذاری

ضبط ویدیو DVR و ذخیره ساز NVR دوربین مداربسته

دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون UVR7TJ04EH-D54G

VN-23436
تعداد کانال (پورت BNC): 4 عدد
تعداد پورت HDMI: 1 عدد
تعداد پورت شبکه: 1 عدد
تعداد پورت USB: 1 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون UVR7TJ04EH-D54G

دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون UVR7TJ04EH-D54G به عنوان یکی دیگر از کالاهای سایت ویترین نت از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که هر یک از افراد بنا بر نیاز و بودجه مد نظر خود می توانند برای خرید آن اقدام نمایند. در این بخش قصد داریم تا اطلاعاتی را به صورت مختصر راجع به ویژگی ها و مشخصات این دستگاه کاربردی برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ تا پایان این متن با ما همراه باشید. 

ویژگی های دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون UVR7TJ04EH-D54G

دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون (UVR7TJ04EH-D54G)  که از آن برای ضبط تصاویر حرفه ای استفاده می شود، دارای قابلیت انتقال تصاویر با سرعت و کیفیتی بسیار بالا و بدون قطعی به وسیله نرم افزارهای BritonCCTV در سیستم تلفن همراه و ویندوز بوده و همین امر موجب شده است که از آن به عنوان یک از پرمصرف ترین DVR های موجود در بازار کنونی ایران یاد شود. مشخصات فنی و ظاهری دستگاه مورد نظر را میتوان در دو بخش مجزا به صورت مختصر مورد بررسی قرار داد:

دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون

مشخصات فنی DVR چهار کانال مدل برایتون UVR7TJ04EH-D54G

دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون دارای 4 کانال بازپخش (پورت BNC) بوده و از دوربین هایی نظیر TVI، CVI، AHD، CVBS و IP که وضوح ویدئوهای ضبط شده آن ها معادل  720P , 1080P , 5MP پشتیبانی می نماید. حداکثر ظرفیت در نظر گرفته شده برای این دستگاه حدود 10 ترابایت می باشد و از بدنه فلزی برای ساخت آن استفاده شده است. تعداد پورت های HDMI،  VGA، شبکه،  RCA و USB  در دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون UVR7TJ04EH-D54G یک عدد بوده و 2 کانال IP اضافه برای آن در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه میتوان به تکنولوژی منطقه ویژه ، تکنولوژی خروج از منطقه ، تکنولوژی حرکت سریع ، تکنولوژی پیگیری سوژه ، تکنولوژی تشخیص چهره ، تکنولوژی پخش کامل (Multi Cast)  اشاره نمود. همچنین با کمک این دستگاه میتوان به صورت هوشمند به تشخیص دوربین آنالوگ و IP و همچنین باز پخش آن ها  پرداخت. 

از دیگر مشخصات فنی دستگاه مورد نظر میتوان به امکان ذخیره تصویر و آپدیت نرم افزاری با استفاده از فضای ابری اشاره نمود. همچنین این دستگاه قادر است که شبکه های اینترنت Wifi و 3G/4G  پشتیبانی کرده و تصاویر را بدون قطعی بر روی سیستم پخش ارسال نماید. 

مشخصات ظاهری DVR چهار کانال مدل برایتون UVR7TJ04EH-D54G

بدنه و وزن دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون به ترتیب معادل ( 20*30*10 سانتی متر) و یک کیلو گرم می باشد و از همین رو حمل آن بسیار راحت و سریع صورت می پذیرد. رنگ بدنه فلزی دستگاه DVR برایتون به رنگ سیاه بوده و محل اتصال پورت USB نیز در قسمت پایین بدنه جلویی آن در سمت راست تعبیه شده است. قیمت دستگاه DVR مدل برایتون به شدت تابع نوسانات بازار ارز بوده و به همین دلیل تعیین یک قیمت مشخص و قطعی برای آن امکان پذیر نمی باشد. بنابراین قبل از هر گونه تصمیم و اقدامی برای خرید این دستگاه بهتر است که به سایت ویترین نت مراجعه نموده و بعد از بررسی مشخصات کامل آن، متناسب با قیمت به روز رسانی شده دستگاه DVR چهار کانال مدل برایتون UVR7TJ04EH-D54G و بودجه مورد نظر خود سفارشتان را تنها با یک کلیک ثبت نمایید. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    20*30*10 سانتی متر
  • تعداد کانال (پورت BNC)
    4 عدد
  • تعداد پورت HDMI
    1 عدد
  • تعداد پورت VGA
    1 عدد
  • تعداد پورت شبکه
    1 عدد
  • تعداد پورت RCA
    1 عدد
  • وضوح ویدیوهای ضبط شده
    720P , 1080P , 5MP
  • حداکثر ظرفیت
    1 هارد 10 ترابایت
  • تعداد پورت USB
    1 عدد
  • سازگار با سیستم عامل‌های
    اندروید و IOS
  • جنس بدنه
    فلزی
  • وزن
    1 کیلوگرم
  • سایر قابلیت ها
    تشخیص هوشمند دوربین آنالوگ
    بازپخش هوشمند دوربین آنالوگ
    تشخیص هوشمند دوربین IP
    بازپخش هوشمند دوربین IP
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز