اشتراک گذاری

دستگاه تاریخ زن

دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک به همراه پک لاتین

VN-23442
ابعاد: 30*25*35 سانتی متر
سرعت چاپ: 6000 عدد در ساعت
کمترین سایز حروف: 3 میلی متر
توان: 100 وات
برق مصرفی: تک فاز
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه

10,900,000

حداقل سفارش: 1 دستگاه

10,900,000

تماس با تامین کننده
آریا تجهیزات
آریا تجهیزات
خرده فروش / عضویت از 2 سال پیش
عضو ویژه طلایی

عضو ویژه طلایی

احراز هویت نشده

احراز هویت نشده

?

شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک به همراه پک لاتین

دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک به همراه پک لاتین، از جمله دستگاه ها و ابزارهای بسته بندی است که در صنایع بسته بندی از اهمیت خاص و ویژه ای برخوردار است. دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک به همراه پک لاتین با سرعت بالایی عملیات تاریح زنی را انجام می دهد و برای بسیاری از محصولات می تواند مورد استفاده قرار گیرد. 

توضیحات دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک به همراه پک لاتین

از مهمترین نيازهای خطوط تولید از جمله صنایع غذایی، دستگاه تاریخ زن است. این دستگاه ها در انواع مختلف وجود دارند که با توجه به نیاز و نوع کاربری می توانند مورد استفاده قرار بگیرند. یکی از انواع این دستگاه ها، دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک به همراه پک لاتین است که از آن به منظور درج تاریخ تولید و انقضا و همچنین قیمت محصولات، خصوصا محصولات تولید شده در خطوط صنایع غذایی می توان استفاده کرد. 
از آنجا که سلامت انسان از اهمیت زیادی برخوردار است و صنایع غذایی نیز رابطه مستقیمی با سلامتی انسان ها دارد لذا تجهیزاتی که توانایی درج تاریخ را دارند. از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند تا با استفاده از آنها امکان آگاهی از تاریخ تولید و انقضا محصولات وجود داشته باشد.
اين نوع دستگاه به صورت حرارتی کار می کند و با استفاده از ریبون، توانایی چاپ در سه خط را بر روی متریال های مختلف از جمله کاغذ، چرم، فویل آلومینیوم و پلاستیک را دارد. 
دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک به همراه پک لاتین

ویژگی های دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک

در دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک مجهز به زبان لاتین، به دلیل این که از ریبون حرارتی استفاده می کنند کیفیت چاپی که بر روی سطوح انجام می گردد، بسیار بالا می باشد. پس از چاپ نیز بلافاصله شاهد خشک شدن چاپ خواهيم بود. برای این که چاپ سریعتر صورت پذیرد، برای این دستگاه پدال در نظر گرفته شده است که اپراتور می تواند از آن برای چاپ استفاده کند. این دستگاه همچنین به ترموستات جهت تنظیم دما مجهز است تا بواسطه آن امکان چاپ بر روی انواع پلاستیک با ضخامت های گوناگون صورت پذیرد. استفاده از دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک به همراه پک لاتین بسیار راحتی و نیاز به نصب نیز برای آن وجود ندارد.

مشخصات دستگاه تاریخ زن حرارتی اتوماتیک 

دستگاه تاریخ زن حرارتی خودکار به همراه بسته لاتین، با داشتن اندازه 35 در 25 در 30 فضای بسیار کمی را اشغال می کند. این دستگاه نیمه خودکار است که برای استفاده از آن به یک نفر اپراتور نیاز است. سرعت چاپ دستگاه بالا است و توانایی چاپ 6 هزار عدد در یک ساعت را دارد. این دستگاه حرارتی تاریخ زن، امکان چاپ سه سطر را دارد. کیفیت چاپ تک خط آن دوازده کاراکتر، کیفیت چاپ دو خط آن بیست و چهار کاراکتر و کیفیت چاپ سه خط آن سی و شش کاراکتر است. نوع جوهری که برای دستگاه به کار گرفته می شود، ریبون حرارتی است. کمترین اندازه حروف چاپی در آن سه میلی متر و بیشترین اندازه حروف قابل چاپ در آن نیز چهار میلی متر است. توان دستگاه 100 وات است و فرکانس آن نیز 60 هرتز است. نوع برق مصرفی دستگاه تک فاز 220 ولت است که از نوع برق شهری است. وزن دستگاه نیز 10 کیلوگرم است که به راحتی توسط یک شخص می تواند جابجا شود. زبان چاپ دستگاه نیز انگلیسی و لاتین است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    30*25*35 سانتی متر
  • نوع دستگاه
    حرارتی , نیمه انوماتیک
  • سرعت چاپ
    6000 عدد در ساعت
  • تعداد سطر قابل چاپ
    3 سطر
  • نوع جوهر
    ریبون حرارتی
  • کمترین سایز حروف
    3 میلی متر
  • بیشترین سایز حروف
    4 میلی متر
  • توان
    100 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • ولتاژ
    220 ولت
  • فرکانس
    60 هرتز
  • وزن
    10 کیلو گرم
  • زبان چاپ
    لاتین
  • عرض ریبون
    3 سانتی متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز