اشتراک گذاری

ریک

دستگاه ریک خورشیدی

VN-23445
تعداد پره: 56 عدد
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه ریک خورشیدی

دستگاه ریک خورشیدی از جمله دستگاه های پرکاربردی است که در امور زراعی و باغی می تواند مورد استفاده باشد. این دستگاه در واقع برای جمع کردن علوفه طراحی و ساخته شده است. از مهمترین مزیت هایی که این دستگاه دارد این است که توانایی بالا، عمر زیاد و حمل و نقل راحتی دارد که به راحتی می توان آن را مورد استفاده قرار داد. 

دستگاه ریک خورشیدی چیست؟

تجهیزات و دستگاه های مختلفی وجود دارد که در کشاورزی از آنها بهره برده می شود. یکی از این دستگاه ها، دستگاه ریک خورشیدی است. قطعا جمع آوری علوفه و علف های هرز به شیوه سنتی کار بسیار دشواری است به همین دلیل دستگاه هایی مانند دستگاه ریک خورشیدی به کمک کشاورزان آمده تا با استفاده از آن بتوان، علوفه های موجود در کنار نهار را با استفاده از این دستگاه جمع آوری کرد. این دستگاه در دو نوع یک ردیفه و دو ردیفه ساخته می شود که بازدهی نوع دو ردیفه آن در قیاس با انواع تک ردیفه بیشتر است. دستگاه نیاز به شرایط خاصی برای نگهداری ندارد و همچنین تعمیر آن به آسانی صورت می پذیرد و هزینه های زیادی برای تعمیر آن لازم نیست. 

دستگاه ریک خورشیدی

مزیت های استفاده از دستگاه ریک خورشیدی

استفاده از دستگاه های ریک خورشیدی برای کشاورزان مزیت های زیادی دارد از جمله این که با استفاده از این دستگاه به آسانی علوفه های مختلف و همچنین علف های هرز جمع آوری می شود. همچنین در این شیوه در قیاس با روش سنتی جمع آوری علوفه ها، سرعت کار بالا است و در مدت زمان کوتاهی تمامی علوفه ها جمع خواهد شد. از دیگر مزیت های این دستگاه این است که به نیروی کار کمتری نیاز است و در واقع با استفاده از دستگاه ریک خورشیدی هم در وقت و هم در هزینه و هم نیروی انسانی صرفه جویی خواهد شد. دستگاه های ریک خورشیدی علاوه بر این که برای جمع آوری علف ها کاربرد دارد توانایی ردیف و مرتب کردن آنها را نیز دارد. 

دلیل نامگذاری این دستگاه کاربردی بنام ریک خورشیدی این است که دستگاه، پره هایی دارد که در شکل دایره و مشابه خورشید است زمانی که این دایره ها به حرکت در می آید، علف های موجود در سطح زمین را از ریشه در آورده و سپس برای ردیف کردن و جمع آوری علف ها اقدام می کند. 

مشخصات ریک خورشیدی 

دستگاه ریک خورشیدی برای حرکت کردن باید به تراکتور وصل شود لذا با وصل شدن به قسمت پشتی تراکتور می تواند کار جمع آوری علوفه ها را شروع کند. صفحات این دستگاه که ریک نامیده می شوند از جنس فولاد هستند، این صفحات به تعداد ۴ عدد هستند و تعداد پره هایی که در آنها تعبیه شده است ۵۶ پره است که وظیفه کندن علف های هرز را برعهده دارد. 

از مهمترین مشخصه های این دستگاه ریک خورشیدی این است که امکان وصل شدن آن به انواع مختلفی از تراکتورها از جمله: سه سیلندر، چهار سیلندر، پنج سیلندر و شش سیلندر وجود دارد. 

از این دستگاه ها در موارد متعددی می توان استفاده کرد و در واقع استفاده از آن محدود به علف های هرز نیست بلکه برای جمع آوری یونجه، ساقه های مانده از برداشت گندم و برنج و... می توان استفاده کرد. 

در صورتی که دستگاه ریک خورشیدی را از ویترین نت خریداری کنید گارانتی 12 ماه شامل آن خواهد شد. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • تعداد خورشیدی ها
    4 عدد
  • تعداد پره
    56 عدد
  • قابلیت اتصال به تراکتورهای
    3 سیلندر , 4 سیلندر , 5 سیلندر , 6 سیلندر
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز