اشتراک گذاری

دانخوری

دانخوری دستی یک کیلویی

VN-23471
جنس: پلی‌پروپیلن
مکانیزم دانخوری: دستی
ظرفیت: 1000 گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دانخوری دستی یک کیلویی

دانخوری دستی یک کیلویی، وسیله ای کاربردی در سالن ها و مزارع پرورش طیور می باشد که برای تغذیه راحت تر جوجه ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این دانخوری، علاوه بر این که جوجه ها راحت تر دانه می خورند، بهداشت قفس آنها نیز رعایت خواهد شد و سلامت جوجه ها در اولویت قرار خواهد گرفت.

بررسی دانخوری دستی یک کیلویی

برای این که بتوانید در صنعت پرورش پرندگان و یا نگهداری از آن ها فعالیت کنید، لازم است تا در ابتدا با تجهیزات و وسایل لازم برای این امر آشنا شوید. دانخوری از جمله مهم ترین وسایلی است که در تمام مزارع جوجه کشی و پرورش پرندگان اهمیت بسزایی دارد. دانخوری دستی یک کیلویی یکی از مدل های دانخوری پرندگان می باشد و همانطور که از نام آن مشخص است، ظرفیت نگهداری از یک کیلوگرم دانه را دارا می باشد.

این وسیله حتی برای افرادی که از چند جوجه در منزل نگهداری می کنند نیز، ضروری می باشد. با استفاده از این وسیله در مزارع پرورش پرندگان، تغذیه جوجه های ۱۰ الیز۲۰ روزه به آسانی صورت می پذیرد و به طور میانگین ۱۵ جوجه می توانند از طریق این دانخوری، تغذیه کنند.

دانخوری دستی یک کیلویی

کاربرد و ویژگی های دانخوری دستی پرنده یک کیلویی

دانخوری دستی یک کیلویی یکی از وسایل مهم و کاربردی در مزرعه های پرورش پرندگان و جوجه کشی آن ها می باشد که جوجه ها از طریق حفره های طراحی شده در قسمت انتهایی این وسیله، می توانند به راحتی دانه بخورند. دانخوری یک کیلویی، وسیله ای به شکل استوانه می باشد که قسمت انتهایی آن پهن تر است و در قسمت بالایی شکافی برای ریختن دانه ها دارد. این وسیله برای تغذیه جوجه پرندگان مختلف نظیر قرقاول، مرغ، بلدرچین و بوقلمون کاربرد دارد و تعداد قابل توجهی از آن را در سالن های مخصوص پرورش طیور مشاهده خواهید کرد. لازم به ذکر است که دانخوری دستی از پلی پروپیلن ساخته شده است تا در برابر ضربات نوک جوجه ها، مقاومت بالایی داشته باشد.

همان طور که عنوان شد این دانخوری ظرفیتی معادل یک کیلوگرم و یا ۱۰۰۰ گرم دانه دارد و در طراحی ساختاری آن از یک دستگیره در قسمت بالایی استفاده شده، تا به راحتی قابل حمل باشد. توجه داشته باشید که مکانیزم عملکرد این دانخوری به صورت دستی است و مسئولین مربوطه باید به طور مداوم میزان دانه درون این ظرف را بررسی کرده و در صورت نیاز، از دانه بیشتری در آن استفاده کنند. در مزارع پرورش طیور، بهتر است که در هر قفس، یک الی دو عدد دانخوری قرار گیرد که این رقم می تواند متناسب با جثه جوجه ها و همچنین تعداد آن ها متغیر باشد.

مشخصات دانخوری پرنده یک کیلویی

در ابتدا باید توجه داشته باشید که دانخوری دستی یک کیلویی حداکثر تا یک ماه کارایی دارد و برای جوجه هایی که بیشتر از ۳۰ روز دارند، باید از تجهیزات دیگری برای تغذیه آن ها استفاده شود. البته به دلیل این که جوجه برخی پرندگان نظیر کبک و مرغ، جثه ای بزرگ تر از سایر جوجه ها دارند، نهایتاً تا ۲۰ روز می توانند از این دانخوری استفاده کنند. ارتفاع کلی این وسیله معادل 15 سانتی متر و قطر کاسه آن، 18.2 سانتی متر عنوان شده است تا نوک جوجه ها به راحتی وارد ظرف شده و بتوانند دانه بخورند. این دانخوری در برابر عوامل محیطی و دمایی و همچنین مواد شوینده نیز، بسیار مقاوم می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد کالا
    مرغ , بلدرچین , بوقلمون , قرقاول
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • مکانیزم دانخوری
    دستی
  • ظرفیت
    1000 گرم
  • دستگیره
    دارد
  • قابلیت حمل آسان و سریع
    دارد
  • قابلیت استفاده به صورت آویز
    دارد
  • مقاومت در برابر شکستگی و فرسودگی
    دارد
  • قطر کاسه
    18.2 سانتی متر
  • ارتفاع
    15 سانتی متر
  • قابل استفاده در قفس
    دارد
  • مقابل سرما و گرما و مواد شوینده
    بله
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز