اشتراک گذاری

آبخوری

آبخوری دستی یک لیتری

VN-23475
جنس: پلی‌پروپیلن
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
حداقل سفارش: 1 کارتن (کارتن 10 عددی)
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات آبخوری دستی یک لیتری

آبخوری دستی یک لیتری یکی از تجهیزات دام و طیور و کشاورزی ساده است که در عین سادگی کاربرد زیادی در صنایع پرورش انواع پرندگان دارد. از آنجایی که آبخوری ها باید بر اساس اندازه پرنده انتخاب شوند، این مدل از آبخوری برای پرورش پرندگانی چون مرغ، کبک، بوقلمون و بلدرچین مناسب می باشد. این نوع از آبخوری یکی از انواع آبخوری با ظرفیت کم است که از کیفیت بالایی در ساخت برخوردار می باشد. این محصول از کیفیت بالا و استاندارد لازم برخوردار می باشد.

آبخوری دستی یک لیتری

به طور معمول آبخوری هایی که برای پرندگان مورد استفاده قرار می گیرند در دو نوع دستی و اتوماتیک دسته بندی می شوند که آبخوری دستی مورد نظر ما یکی از پرکاربردترین آنها می باشد. این محصول یکی از تولیدات کارخانه بلدرچین دماوند است با کمک این وسیله مقدار آب مورد نیاز پرنده را در محیط های پرورشی تامین می کنند. طراحی در این آبخوری به گونه ای است که پس از پر شدن به راحتی و به سرعت تبخیر نمی شود. جنس این آبخوری پلاستیکی است و به راحتی نمی شکند.

آبخوری دستی یک لیتری

مشخصات کلی و ویژگی های آبخوری یک لیتری دستی

یکی از ویژگی ها و مشخصه های آبخوری دستی یک لیتری جنس آن است که از مواد پلی پروپیلن ساخته شده. در طراحی و ساخت این آبخوری در واقع از نوع مواد پلاستیکی درجه یک استفاده شده است و در برابر شکستگی و فرسودگی بسیار مقاوم می باشد و در اثر گرمای هوا و محیط حالت خود را از دست نمی دهد.

در بالای آن یک دسته تعبیه شده که می توان با کمک آن آبخوری را آویزان کرد و یا به منظور حمل ساده تر از آن استفاده نمود. بخش کلاهک آبخوری دستی یک لیتری به بخش کفی آن قفل می شود و این موضوع در جلوگیری از هدر رفت آب بسیار موثر می باشد. قطر کاسه در این آبخوری دستی 1.07 سانتی متر و ارتفاع آن 14 سانتی متر می باشد.

مزایای استفاده از آبخوری یک لیتری دستی 

مزایای آبخوری دستی یک لیتری باعث شده تا افرادی که به کار پرورش پرندگان اشتغال دارند، استقبال زیادی از این وسیله داشته باشند. از جمله مزایای این آبخوری عبارت است از:

دارا بودن قفل و یا بست در اتصال میان کفی و کلاهک که دو مزیت نریختن آب و آلوده نشدن آن در مجاورت هوا را دارا می باشد. حمل این وسیله بسیار ساده و وزن آن بسیار سبک است. می توان این آبخوری را هم بر روی زمین و هم به صورت آویز استفاده کرد. بسیار مقاوم بوده و حتی می توانید در قفس پرنده نیز از این آبخوری استفاده نمایید. پر کردن و شستشوی این ظرف بسیار ساده می باشد. در صورتی که فضله پرنده در بخش کاسه ابخوری ریخته باشد می توانید به سرعت و به راحتی آن را تمیز نمایید. از این آبخوری هم می توان برای جوجه ها و هم نیمچه استفاده کرد.

شما به راحتی می توانید بخش کلاهک را از آب پر کرده و کفی را بر روی آن بچرخانید تا ضامن آن در جای خود قرار گرفته و قفل شود. سپس آن را برگردانده تا اب از سوراخ هایی که در اطراف کلاهک تعبیه شده وارد کفی شود و در مکان مورد نظر قرار دهید. حجم مخزن این آبخوری یک لیتری و اندازه ای مناسب برای پرندگان کوچک می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • کاربرد کالا
    مرغ , بلدرچین , بوقلمون , کبک
  • جنس
    پلی‌پروپیلن
  • گنجایش
    1 لیتر
  • قابلیت حمل آسان و سریع
    دارد
  • قابلیت استفاده به صورت آویز
    دارد
  • قابلیت قفل شوندگی کلاهک و کفی
    دارد
  • مقاومت در برابر شکستگی و فرسودگی
    دارد
  • قطر کاسه
    1.7 سانتی متر
  • ارتفاع
    14 سانتی متر
  • قابل استفاده در قفس
    دارد
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز