اشتراک گذاری

عصای کوهنوردی

عصای کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009

VN-23485
نوع عصا: کلیپسی
وزن: 270 گرم
جنس: آلومینیوم
قابلیت تنظیم: سه مرحله‌ای
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 10 عدد
حداقل سفارش: 10 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 3 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات عصای کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009

عصای کوهنوردی اکسپوننت با مدل ABD-3-8009 این اواخر یکی از ابزار های بسیار پرفروش شناخته شده و افرادی که برای کوهنوردی نیاز به وسایل و تجهیزات بسیار پیشرفته و کابردی دارند، برای خرید این عصا اقدام می کنند. از این رو برای بسیاری از کوهنورد ها اهمیت دارد که درباره کارایی و خصوصیت های این عصا کوهنوردی، جزئیات بیشتری به دست آورند. به همین خاطر در ادامه درباره کلیات عصای کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009 اطلاعاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

عصای کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009

نوع عصا نامبرده کلیپسی می باشد و وزن آن نیز حدود ۲۷۰ گرم می باشد و همین باعث شده تا کوهنوردان بدون احساس سنگینی این عصا در دست خود بتوانند از آن در هنگام صعود در کوه استفاده کنند. جنس عصای کوهنوردی اکسپوننت از نوع آلومینیوم می باشد و جنس دسته این عصا نیز از نوع فوم می باشد. همچنین در هنگام ساخت و تولید عصای کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009، ترمزی جهت رعایت نکات ایمنی و امنیتی به کار رفته که کارایی این عصا را دو چندان کرده است.

عصای کوهنوردی اکسپوننت

لزوم استفاده از عصا کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009

از جمله ورزش های محبوبی که ورزشکاران زیادی نسبت به آن علاقمند هستند و بیش از ورزش های دیگر به آن روی آورده اند، کوهنوردی می باشد، از این رو حفاظت از خود در برابر آسیب ها و خطراتی که ممکن است در این ورزش به افراد وارد شود، بسیار حائز اهمیت است، از این رو استفاده از تجهیزات مناسبی که از این خطرات و آسیب ها جلوگیری کند، اقدامی اساسی و مهم می باشد. عصا کوهنوردی اکسپوننت مدل ABD-3-8009 بدنه ای آلومینیومی دارد که همین عامل باعث شده کوهنوردان در مدت زمان طولانی از این عصا استفاده کنند و نگران وارد شدن آسیب به این عصا نباشند، زیرا بسیاری از عصا هایی که هم اکنون مورد استفاده قرار گرفته اند، در استفاده های طولانی مدت آسیب می بینند و از بین می روند.

مزایای عصا کوهنوردی اکسپوننت ABD-3-8009

جنس فوم دسته این عصا نیز کمک می کند تا شما بتوانید مدت زمان بیشتری از این عصا استفاده کنید و آن را در دست نگه دارید و بعد از استفاده از آن اصلا احساس خستگی نداشته باشید و این ویژگی جزو یکی از مهم ترین نکات مثبت در رابطه با عصای اکسپوننت می باشد که سبب محبوبیت بالای آن شده است. این عصا همچنین قابلیت تنظیم اندازه دارد که در سه مرحله صورت می‌ گیرد که با نام قابلیت تغییر ارتفاع نیز شناخته می شود و امکان تغییر ارتفاع تا ۱۳۹ سانتی متر دارد. در قسمت انتهایی این عصا سخمه ای به کار رفته که آن را در برابر اجزای سخت کوه مانند سنگ و یخ مقاوم ساخته است.

از ویژگی های مهم این عصا می توان به قابلیت افزایش طول آن اشاره نمود که تا ۱۳۹ سانتی متر می توان اندازه این عصا را تغییر داد اما در حالت بسته، اندازه کلی آن ۶۹ سانتی متر می باشد و همچنین ارتفاع آن را می توان تا ۳ مرحله بیشتر نمود. بدنه مقاوم آن و انتهای کاربیدی سخمه این عصا، کارایی آن را دو چندان نموده است. همانطور که در قسمت های بالا توضیح دادیم، وزن تقریبی این ابزار کوهنوردی،۲۷۰ گرم است که برای استفاده طولانی مدت کوهنوردان بسیار مناسب است و برای ورزشکارانی که به مدت متناوب و مداوم به این عصا نیاز پیدا می کنند بسیار کاربردی است.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع عصا
    کلیپسی
  • وزن
    270 گرم
  • جنس
    آلومینیوم
  • جنس دسته
    فوم
  • امکانات ایمنی و امنیتی
    ترمز
  • امکان تغییر اندازه
    دارد
  • تعداد
    1 عدد
  • قابلیت تنظیم
    سه مرحله‌ای
  • سایر توضیحات
    - ارتفاع در حالت باز شده سه مرحله‌ای ۱۳۹ سانتی‌متر - بدنه مقاوم - دارای سخمه کاربیدی - - ارتفاع در حالت بسته ۶۹ سانتی‌متر
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
حمید احسانی / 18 فروردین 1401
سلام . باتوم های کلیپسی بهتره یا پیچی ؟ و اینکه آیا کلیپسی ها آنتی شوک دارد یا خیر ؟
پاسخ
کوهیران شاپ / 18 فروردین 1401 09:44
ساده‌ترین نوع باتوم‌های قابل تنظیم، باتوم‌های پیچی هستند، این باتوم‌ها معمولا به صورت سه تکه ساخته می شوند که هر قسمت به کمک قطعات پیچ و مهره‌ای بر روی قسمت دیگر سوار می‌شود و قابلیت تنظیم ارتفاع را دارند.
باتوم های کلیپسی همانند باتوم های پیچی هستند با این تفاوت که قسمت‌های مجزای بدنه، از طریق اتصالات چفت‌شونده (غیر پیچی) به یکدیگر متصل می‌شوند، این نوع اتصالات در مقایسه با اتصالات پیچی معمولا از دوام و کارایی بیشتری برخوردار هستند، مخصوصا در شرایط آب و هوایی سرد که ممکن است باتوم‌های پیچی به درستی تنظیم نشوند اما سرمای هوا در کیفیت اتصالات باتوم‌های چفتی تاثیری به سزایی ندارد.

خیر قابلیت آنتی شوک ندارد
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز