اشتراک گذاری

سموم باغبانی و کشاورزی

قارچ کش کشاورزی 1لیتری

VN-23508
برند: کلینا ساید
نوع: محلول
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات قارچ کش کشاورزی 1لیتری

قارچ کش کشاورزی توسط شرکت ها و برند های مختلفی تولید و عرضه می شود. قارچ کش های کشاورزی مناسب برای قارچ های انگلی بوده و با افزایش میزان بهره وری محصول و کاهش لکه های موجود بر روی گیاهان، موجب افزایش کیفیت گیاهان و محصولات کشاورزی می شود.  قارچ کش های کشاورزی علاوه بر رفع مشکلات ناشی از قارچ ها موجب افزایش مقاومت گیاهان و درختان در برابر سرما نیز می شود. این محلول حاوی اکسید روی و مس بوده و این ترکیبات کارایی و اثربخشی قارچ کش را افزایش می دهد. این محلول پس از رقیق سازی شدن با استفاده از سمپاش بر روی محصول اسپری شده و نیاز به آبکشی ندارد به همین علت هنگام بارندگی نیز اثر بخشی آن کاهش نمی یابد

قارچ کش کشاورزی 1لیتری:

کشاورزان همواره برای بهبود کیفیت و رشد محصولاتشان نیاز دارند تا با انواع حشرات، قارچ ها و انواع بیماری های گیاهی مبارزه کنند. از آنجایی که در صدر بیشتری از مشکلات و بیماری های گیاهان مربوط به دسته قارچ ها می باشد نیاز است تا کشاورزان در زمان مناسب اقدام به استفاده از قارچ کش کشاورزی کنند تا در صورت وجود قارچ از بین رفته و خسارتی به محصولات کشاورزی وارد نشود. قارچ کش کشاورزی 1 لیتری برند کلینا ساید تولید شرکت کاوشگران یاشیل مواد یاخته بوده و از آنجایی که این محصول خاصیت ترشوندگی دارد در برابر بارش باران خاصیت و کارای خود را از دست نمی دهد و از این رو یک انتخاب عالی برای کشاورزان می باشد. قارچ کش کشاورزی برند کلینا ساید قبل از استفاده نیاز به رقیق سازی داشته و از این رو نیاز است ابتدا هر لیتر از این محلول را با 500 لیتر آب رقیق سازی کرده و سپس استفاده کنید.

قارچ کش کشاورزی

خرید قارچ کش و آفت کش کشاورزی:

قارچ کش کشاورزی به نوعی سلامت گیاهان و درختان را حفظ کرده و از آنجایی که استفاده قارچ کش های کشاورزی نیازمند رعایت یکسری نکات و اصول می باشد بهتر است قبل از استفاده نکات چگونگی و زمان استفاده از قارچ کش ها را مطالعه کنید. قارچ کش های کشاورزی علاوه بر پیشگیری از رشد هرگونه قارچ بر روی گیاهان، قارچ های موجود را نیز از بین می برد. قارچ کش های کشاورزی برای پیشگیری و درمان بیماری هایی نظیر لکه برگی، پوسیدگی سفید، پسیل، لکه های قهوه ای موجود بر روی برگ ها و نیز سوختگی برگ موثر بوده و همچنین به دلیل وجود مواد مغذی در ترکیب این نوع از قارچ کش ها، برای افزایش و بهبود رشد گیاهان نیز بسیار موثر می باشد. درحالت کلی قارچ کش ها را میتوان به صورت پودر و یا مایع (محلول) تهیه و مورد استفاده قرار داد.

مزیت استفاده از  قارچ کش و آفت کش کشاورزی:

معمولا بهترین زمان برای استفاده از قارچ کش و آفت کش های کشاورزی اوایل بهار می باشد.  قارچ کش های کشاورزی برند کلینا ساید  در حجم 1000 میلی لیتر قابل تهیه می باشد. در ترکیب این قارچ کش ها از هیچگونه الکل و یا اسانس استفاده نشده و تا 24 ماه تاریخ انقضا دارد. از نظر کیفیت و سلامت محصول دارای مجوز وزارت صمت بوده و می توانید با شماره مجوز 112433125607 نسبت به کیفیت و استاندارد محصول اطمینان حاصل فرمایید. این قارچ کش ها در محفظه های پلاستیکی عرضه شده و درب آن به صورت پیچی می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • برند
    کلینا ساید
  • شرکت تولید کننده
    کاوشگران یاشیل مواد یاخته
  • حجم
    1000 میلی لیتر
  • جنس محفظه
    پلاستیک
  • نوع
    محلول
  • الکل
    ندارد
  • درب بطری
    درب پیچی
  • اسانس
    ندارد
  • نیاز به رقیق سازی
    دارد
  • نیاز به آبکشی
    ندارد
  • شماره مجوز
    112433125607
  • صادر کننده مجوز
    وزارت صمت
  • تاریخ انقضا
    24 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز