اشتراک گذاری

داروهای دام بزرگ

پی یو سی داروی گیاهی ویژه دام

VN-23519
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: - تسریع در درمان
- ضد التهاب و ضد باکتری
- ممانعت از ایجاد ترک های پوستی در حین دوشش
- جلوگیری از بروز عفونت و زخمهای پوستی جدید
ترکیبات دارو: نعناع فلفلی ، اسطوخودوس، همیشه بهار، عسل و موم زنبور عسل
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پی یو سی داروی گیاهی ویژه دام

.پی یو سی داروی گیاهی ویژه دام به نوعی کرم ضد التهاب گفته می شود که از ویژگی ها و خواص منحصر به فردی برای پیشگیری و درمان بیماری های میکروبی، التهاب و درد برخوردار می باشد. در این مقاله قصد داریم تا به صورت مختصر و مفید، اطلاعاتی را در خصوص این محصول و فواید استفاده از آن برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم، تا پایان این متن همراه ما باشید. 

پی یو سی داروی گیاهی ویژه دام

داروی پی یو سی به نوعی کرم گیاهی صد در صد طبیعی و فاقد هرگونه عوارض جانبی گفته می شود که در ساختار تشکیل دهنده آن از ترکیب گیاهان دارویی نظیر اسطوخودوس، نعناع فلفلی، همیشه بهار، موم زنبور و عسل استفاده شده است. هر یک از این گیاهان دارای خواص درمانی منحصر به فردی برای میکروب زدایی بوده و از مواد موثر موجود در آن ها میتوان به منتول، کافئیک اسید و آلفا کورکومن اشاره نمود.

پی یو سی داروی گیاهی ویژه دام

فواید و خواص داروی گیاهی پی یو سی

کرم موضعی پی یو سی با اثر ضد التهابی خود برای درمان درد و یا جای زخم در دام ها بسیار کابردی و مفید بوده و مواد موثر موجود در آن نیز یک میکروب زدای قوی برای پیشگیری و درمان بیماری های انگلی، قارچی و باکتری ها می باشد. همچنین از دیگر خواص و فواید پی یو سی داروی گیاهی ویژه دام میتوان به کاهش حرارت موضعی وگردش سریعترخون اشاره نمود. استفاده از این محصول باعث شدت گرفتن جریان خون در پستان های دام شده و بدین ترتیب برای مقابله و درمان عفونت ،سلول های ایمنی بیشتری به محل مورد نظر خواهند رسید. فلاونوئیدها و ساپونین های موجود در داروی گیاهی ویژه دام پی یو سی باعث بهبود التهاب و درد شده و از بروز حساسیت و ایجاد تورم در موضع مورد نظر نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. همچنین به وسیله این دو ماده موثر در ساختار داروی گیاهی پی یو سی، پلاسمای کمتری از طریق کاهش میزان نفوذ پذیری مویرگ ها به داخل بافت های بدن دام و ایجاد ادم (Edema) ترشح خواهد شد. درد و سفتی پستان های دام نیز به دلیل خواص ویژه منتول موجود در این کرم گیاهی موضعی به کمترین میزان خود رسیده و کاهش سطح مقاومت در برابر باکتری ها را در این محصول به دلیل ساختارطبیعی آن شاهد هستیم. منتول موجود در پی یو سی داروی گیاهی ویژه دام به دو صورت مختلف بر روند بهبود جریان خون جهت درمان عفونت تاثیر گذار است؛ نخست از طریق کاهش استرس و حرارت بدن دام و در مورد دوم با انتقال سریع سلول های ایمنی به موضع مورد نظر که دچار عفونت شده از طریق بهبود جریان خون رسانی.

موارد مصرف داروی گیاهی پی یو سی 

همانطور که اشاره شد خواص ضد باکتریایی و ضد التهابی بسیار قوی پی یو سی داروی گیاهی ویژه دام منجر به تسریع روند بهبودی و درمان کمک ویژه ای کرده و در فرمولاسیون ساخت آن به مواردی از قبیل جلوگیری از ترک و زخم های پوستی به هنگام دوشش و در  نتیجه بروز عفونت نیز توجه شده است. مقدار و نحوه مصرف این کرم موضعی بنا بر تشخیص و تجویز دامپزشک و بررسی نتایج آزمایشات دام معمولا هر بار بعد از دوشش بوده که به منظور درمان ورم و التهاب موجود بر روی سطح پستان های دام به خوبی مالیده می شود. استفاده منظم از این محصول مطابق توصیه دامپزشک به تدریج باعث کاهش گرما، درد، تورم و سفتی بافت پستان و کارتیه‌ها شده و علائم بالینی دام بعد از مدت کوتاهی رفع و درمان خواهد شد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    - تسریع در درمان
    - ضد التهاب و ضد باکتری
    - ممانعت از ایجاد ترک های پوستی در حین دوشش
    - جلوگیری از بروز عفونت و زخمهای پوستی جدید
  • طول دوره مصرف
    سه روز
  • ترکیبات دارو
    نعناع فلفلی ، اسطوخودوس، همیشه بهار، عسل و موم زنبور عسل
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز