اشتراک گذاری

داروهای دام کوچک

ایمونوفین داروی گیاهی ویژه دام های کوچک

VN-23708
نوع دارو: گیاهی
موارد مصرف: بروز بیماری های گوارشی و تنفسی
مقدار مصرف: 1 میلی لیتر به ازای هر 10 گیلوگرم وزن بدن
ترکیبات دارو: آلکیل آمیدی، اکیناکوزید و کاریوفیلن.
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 عدد
حداقل سفارش: 1 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات ایمونوفین داروی گیاهی ویژه دام های کوچک

ایمونوفین، از انواع دارو های مخصوص دام های تازه متولد شده و جوان می باشد که ترکیبات گیاهی آن، را می توان نقطه عطفی برای افزایش سیستم ایمنی بدن دام ها دانست. این دارو عملکرد سیستم گوارشی دام ها را نیز بهبود بخشیده و برای درمان و پیشگیری بیماری های مربوطه تجویز می گردد.

داروی دام های کوچک

ایمونوفین یکی از دارو های شناخته شده برای دام های کوچکی نظیر گوساله می باشد که امروزه مصرف آن برای در ابتدای پرورش این دام ها ضروری می باشد. یکی از ویژگی هایی که به این داروی منحصر به فرد برتری بخشیده، ترکیبات ایمن و گیاهی آن می باشد که بومادران و نعناع، به سادگی در این دارو قابل تشخیص است. سرخارگل نیز از دیگر گیاهان دارویی موثر است که در ترکیبات این دارو به چشم می خورد. البته در این دارو، ترکیبات شیمیایی متفاوتی نیز به چشم می خورد که با مکانیسم خاصی با یکدیگر ترکیب شده اند، به گونه ای که موجب تشدید تاثیرات مثبت یکدیگر خواهند شد.

از اصلی ترین ترکیبات شیمیایی این دارو می توان به آلکلیل آمیدی ها، سیترونلال، اکیناسین واکیناکوزید، همولوکاریوفیلن و ... اشاره کرد. ترکیبات موثر در این دارو به طور کلی نقش موثری را در سیستم گوارشی و روده دام های کوچک ایفا می کنند. این دارو با تنظیم کردن فلور روده، شرایط محیطی را برای تولید باکتری های مفید برای سیستم گوارش، فراهم خواهد کرد و همچنین در پیشگیری و درمان نفخ معده نیز موثر می باشد.

ایمونوفین

خواص درمانی داروی ایمونوفین

خواص ایمونوفین داروی گیاهی ویژه دام های کوچک موجب شده تا مصرف آن حتی برای بره های شیرخوار نیز مناسب باشد. این دارو دارای خواص منحصر به فردی نظیر خاصیت ضد میکروبی می باشد که این امر در از بین بردن و کاهش عفونت های بدن دام ها موثر خواهد بود. این دارو در کاهش عارضه های ناشی از رادیکال های آزاد تاثیر چشمگیری دارد و به طور کلی به عنوان یک داروی تقویت کننده سیستم ایمنی بدن دام ها، از آن نام برده می شود.

با بهبود عملکرد سیستم ایمنی در اثر مصرف این دارو، بسیاری از بیماری های گوارشی و تنفسی دام ها نیز درمان شده و یا از بروز آنها پیشگیری می شود. بهبود وضعیت رشدی، رسیدن به وزن مطلوب، افزایش شیردهی و ... از دیگر خواص درمانی منحصر به فردی است که به این داروی گیاهی نسبت داده می شود.

نحوه مصرف این داروی گیاهی

ایمونوفین از داروی های گیاهی است که مصرف آن یک روز قبل و یک روز بعد از واکسیناسیون دام های کوچک و تازه متولد شده، توصیه می شود. البته مصرف این دارو در سه روز نخست دوره پرورش و تولد نیز مشاهده می شود. این داروی گیاهی منع مصرفی برای انواع دام های کوچک ندارد اما به هیچ عنوان نباید همزمان با واکسن های آشامیدنی به مصرف برسد. میزان مصرف این دارو باید توسط دامپزشک مربوطه مشخص گردد اما به طور کلی یک میلی لیتر از آن به ازاری هر ۱۰ کیلوگرم وزن بدنی دام ها به مصرف خواهد رسید.

همچنین می توانید یک لیتر از این دارو را با ۱۰۰۰ لیتر آب آشامیدنی و یا شیر ترکیب کرده و هر روز برای دام ها به مصرف برسانید. این دارو برای تمامی دام های جوان نظیر گوساله، بره، بزغاله، کره اسب و ... مناسب می باشد و حتی در برخی موارد از آن برای تقویت سیستم ایمنی و گوارشی طیور نیز مطابق با تجویز دامپزشک، استفاده می شود.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع دارو
    گیاهی
  • موارد مصرف
    بروز بیماری های گوارشی و تنفسی
  • مقدار مصرف
    1 میلی لیتر به ازای هر 10 گیلوگرم وزن بدن
  • ترکیبات دارو
    آلکیل آمیدی، اکیناکوزید و کاریوفیلن.
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز