اشتراک گذاری

دستگاه بسته بندی چای و دمنوش

دستگاه پرکن بسته‌بندی تی‌بگ

VN-24113
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 1 دستگاه
حداقل سفارش: 1 دستگاه
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دستگاه پرکن بسته‌بندی تی‌بگ

 به دنبال استقبال روزافزون افراد از تی بگ ها، دستگاه بسته بندی تی بگ نیز مورد نیاز تولید کنندگان چای و دمنوش قرار گرفته است. از آنجایی که فرآیند تولید دائماً رو به اتوماسیون شدن می رود؛ نیاز به تهیه دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ که تمام مراحل را به صورت کاملاً اتوماتیک انجام دهد بیش از پیش احساس می شود.

مشخصات دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ

ابعاد کلی دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ 105×70×180 سانتی متر می باشد. بدنه دستگاه تی بگ زن از جنس استیلس استیل 304 غذایی است که به دلیل کیفیت بسیار بالای استیل 304، امکان واکنش در مجاورت مواد غذایی وجود ندارد و چون ضد زنگ است در مکان های دارای رطوبت مشکلی ایجاد نمی کند و خراب نمی شود. همچنین تمیز کردن آن به راحتی امکان پذیر است. وزن کلی دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ تمام اتوماتیک مدل AG_TEA BAG 100   نیم تن (500 کیلو گرم) است.

دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ

ویژگی های دستگاه بسته بندی تی بگ

مهمترین ویژگی این دستگاه تی بگ زن، تمام خودکار بودن آن است. بدین معنا که تمام مراحل تولید تی بگ از ابتدا تا انتها یعنی پر کردن، بسته بندی بگ داخلی، دوخت نخ و بسته بندی نهایی به صورت کاملاً اتوماتیک انجام می شود و این هزینه تولید را کاهش می دهد.

کیسه داخلی آن به طول 50 الی 75 میلی متر و عرض 50 الی 75 میلی متر است و اندازه پاکت آن به طول 85 الی 120 میلی متر و عرض 75 الی 95 میلی متر می باشد.

کیسه داخلی و کیسه خارجی هر دو از نوع سه طرف دوخت هستند و برای مشتری این امکان وجود دارد که ابعاد و سایز آنها را به دلخواه انتخاب کند.

مورد دیگری که می تواند به دستگاه اضافه شده و به انتخاب مشتری باشد امکان افزودن و نصب تاریخ زن است. اندازه لیبل کاغذی 25×25 میلی متر و ظرفیت پرکن 1 الی 15 گرم در هر بسته است اما مشتری می تواند اندازه لیبل و ظرفیت پرکن را به دلخواه خود سفارش دهد.

دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ مدل AG_TEA BAG 100 برای کنترل دارای تاچ اسکرین(ساخت  کشور تایوان و برند weinview) و پی ال سی (ساخت کشور ژاپن و برند میتسوبیشی) بوده و می تواند در هر دقیقه 30 الی 60  عدد تی بگ را بسته بندی نماید. همچنین این دستگاه تی بگ زن قابلیت لیبل زنی اتوماتیک انتهای خط را نیز دارد. جابه جایی دستگاه به واسطه داشتن چرخ به راحتی صورت می گیرد.

شرایط گارانتی و تحویل دستگاه تی بگ زن

دستگاه پر کن بسته بندی تی بگ 12 ماه ضمانت دارد و در صورت سفارش، شرکت تامین کننده در ظرف 2 الی 5 روز کاری آن را به دست مشتری می رساند. این دستگاه کاتالوگ نیز به همراه خود دارد و آموزش کار با دستگاه نیز داده می شود.

با توجه به زندگی صنعتی امروز، بسته بندی مواد غذایی و عرضه آن اجتناب ناپذیر است؛ از این رو انتخاب یک دستگاه پرکن و بسته بندی باکیفیت که در عین تمام اتوماتیک بودن، سرعت بالایی نیز داشته باشد در شرکت های تولیدی و کارخانجات مواد غذایی بسیار اهمیت دارد. به همین ترتیب انتخاب دستگاه پرکن بسته بندی تی بگ مدل AG_TEA BAG 100 توسط تولیدکنندگان داخلی چای و دمنوش می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    105*70*180 سانتی متر
  • توان
    2000 وات
  • برق مصرفی
    تک فاز
  • جنس بدنه
    استیل
  • وزن
    500 کیلو گرم
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
ابوالفضل محمدزاده / 22 آبان 1401
با سلام، آیا با این دستگاه می توان داخل لیوان کاغذی هم چای زد؟
پاسخ
ای جی / 5 آذر 1401 12:53
سلام و عرض ادب دستگاهش متفاوت از این دستگاه هستش
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز