اشتراک گذاری

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته بی سیم آیمو مدل Ranger 2

VN-24746
کیفیت تصویر: 2 مگاپیکسل
نوع اتصال: بی سیم
قابلیت نصب: فضای باز و فضای بسته
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دوربین مداربسته بی سیم آیمو مدل Ranger 2

دوربین مداربسته آیمو بیسیم مدل Ranger 2-IPC-A22EP-V2
دنیای امروز ما همانطور که احتمالا موافق هستید، عصر پسا پیش رفت تکنولوژی و چشیدن سطوح جدیدی از آسایش و امنیت به واسطه تکنولوژی و فناوری های مشتق شده از آن و به کار گرفته شده در امور و اصناف مختلف می باشد. همه ما تلاش می کنیم تا به نحوی از امکانات و دارایی مان در راستای ارتقاء سطح ایمنی و به نحوی بهینه، نظارت بر اماکن تحت تسلط مان بهره مند بشویم. دوربین های مدار بسته این امر را برای ما ممکن ساخته اند و با پیشرفت آن ها، امکان مانور برای ما نیز بیشتر می شود.

طراحی و مشخصات ظاهری
از اهمیت و تاثیر گذاری ظاهر زیبا و منحصر به فرد در کالایی جدید که قصد انتخابش بین انواعی از دیگر دستگاه های با یک نوع کاربرد را داریم همین بس که بدانیم اکثر ما هنگام اقدام به این انتخاب منجر به خرید، بیشتر تمرکز مان یا در واقع مبنای اصلی خرید مان را بر پسندیدن آن به لحاظ ظاهری می گذاریم و پس از آن به مواردی دیگر (که اغلب مهم تر نیز هستند) می پردازیم. تیم بین المللی طراحی iMou نیز با نگاهی ویژه به این امر، موفق به طراحی نو آورانه و در عین حال کاربردی برای این محصول شده و دوربین Ranger 2 را به نمونه ای خاص به لحاظ ظاهری (طبق تصویر، شبیه به یک استوانه نشسته) که نمونه ی آن بین دوربین های مداربسته وایرلس وجود ندارد، شده اند. از دیگر خصوصیات مهم و تعیین کننده ظاهری این دوربین می توان به قابلیت (tilt & pan) که نوعی چرخش و پیچش کامل به حساب می آید نیز نام ببریم.

خصوصیات فنی، ویژگی ها و امکانات
در بحث اولویت بندی موارد موثر بر جایگاه رقابتی یک کالا در بازار، به ویژه کالاهایی مانند دوربین مداربسته imou که دستگاه های الکترونیکی و مدرن به حساب می آیند، امکانات، ویژگی های فنی و به اصطلاح آپشن ها حرف اول را می زنند و سطح یا (Level) آن دوربین مدار بسته را در مقایسه با دیگر رقبای موجودش در آن مارکت، مشخص می کنند. به همین جهت دانستن این خصیصه های فنی بسیار مهم تلقی می گردد. دوربین مداربسته آیمو مدل رنجر 2 (iMou Ranger two) از لیست بلند و بالایی از امکانات، شامل لنز با کیفیت 2 مگاپیکسلی، ضبط و پخش و صدا (Built in Microphonne & Speaker)، در گاه پشتیبانی از حافظه جانبی Micro SD تا سقف 256 گیگابایت، اپلیکیشن کاربری ساده جهت استفاده آسان (هم Android هم iOS)، اتصال Wi-Fi، قابلیت تشخیص صدای غیر طبیعی، امکان اتصال به NVR، امکان تشخیص انسان، امکان اتصال به سوژه، زاویه دید 115 درجه می باشد که آن را دوربین های پر امکانات و نمونه های فول آپشن قرار می دهد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    10.6*7.7*7.7 سانتی متر
  • کیفیت تصویر
    2 مگاپیکسل
  • نوع اتصال
    بی سیم
  • ديد در شب
    10 متر
  • قابلیت تشخیص حرکت و انسان
    دارد
  • قابلیت نصب
    فضای باز و فضای بسته
  • وزن
    238 گرم
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز