اشتراک گذاری

دوربین مداربسته

دوربین مداربسته بیسیم آیمو مدل Ranger Pro

VN-24747
کیفیت تصویر: 2 مگاپیکسل
نوع اتصال: بی سیم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 5 عدد
حداقل سفارش: 5 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات دوربین مداربسته بیسیم آیمو مدل Ranger Pro

دوربین های مداربسته که یکی از اصلی ترین ابزار های همین حفظ نظم، حفاظت و نظارت بر امکان و اموال تحت تملّک و با ارزش ما هستند، هم تحت همین موج پیشرفت اصولا به وجود آمدند و هم هر لحظه با دستیابی ما به فن آوری های مختلف و اعمال آنها بر هر دستگاهی از جمله همین دوربین های مداربسته، آنها را به کالا هایی کامل تر، به روز تر و هوشمند تر ارتقاء سطح می دهیم.

طراحی و مشخصات ظاهری Imou Ranger Pro IPC-A26HP
بر اساس جدید مطالعات و همه پرسی های انجام شده در راستای پیش برد علوم مارکتینگ و بازاریابی نوین، درصد جالب توجهی از ما هنگام اقدام به انتخاب و خرید یک کالا، به خصوص دستگاهی الکترونیکی و مدرن، بیشتر توجه و دقت مان، یا در واقع مبنای خرید مان را بر پسندیدن آن کلا (در اینجا دوربین مداربسته Imou) می گذاریم که خود این امر نشان دهنده اهمیت طراحی در کالاهای امروزی هوشمند می باشد. تیم بین المللی حرفه ای طراحی دوربین مدار بسته Imou Ranger Pro IPC-A26HP نیز با اشراف کامل به این موضوع اقدام به ساخت این دستگاه نمودند که نتیجه آن نیز دوربینی بیسیم تحت شبکه چرخشی به واقع زیبا که حس فوق مدرنیته و ایمنی هوشمند را کاملا به صاحب دوربین القا می کند، شده است. از خصوصیات اصلی ظاهری آن می توان به قابلیت چرخش افقی و هم عمودی، (افقی 0-355 درجه و عمودی 0-90 درجه) اشاره کرد.

خصوصیات فنی و ویژگی های Imou Ranger Pro IPC-A26HP
در بحث اولویت بندی موارد تاثیرگذار بر روند پیمایشی یک کالا ی مدرن در بازار هدف خود، اینکه نمونه موفقی از آب درآید یا برعکس، در بازار پر چالش و گوناگون امروزی با شکست مواجه شود، می تواند یکی از موثر ترین و اساسی ترین پارامتر ها را قطعا امکانات، ویژگی های فنی و به اصطلاح آپشن های دستگاه خواهد بود. به همین جهت، دانستن اینکه دوربین مداربسته وای فای آیمو مدل رنجر پرو دارای لیست امکانات بلند و بالایی شامل لنز " 2.7/1 اینچ 2 مگاپیکسل با حسگر سیماس (2 Megapixel Progressive CMOS Censor)، کیفیت تصویر 1080P (1920 x 1080) دید در شب 10m، لنز ثابت 3.6 میلی متری، گردش 0-355 درجه افقی و 0-90 درجه عمودی، زاویه دید 89 درجه افقی 48 درجه عمودی و 107 درجه کلی به علاوه نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل های Ios و Android، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی Micro SD تا 128 گیگابایت، میکروفون و اسپیکر داخلی جهت ارتباط صوتی دو طرفه، امکان تشخیص حرکت اشیا، افراد (Motion Detection)، بسیار ضروری می باشد.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • ابعاد
    10.8*9*9 سانتی متر
  • کیفیت تصویر
    2 مگاپیکسل
  • نوع اتصال
    بی سیم
  • زاویه چرخش
    گردش 0-355 درجه افقی و 0-90 درجه عمودی درجه
  • وزن
    250 گرم
  • گارانتی
    12 ماه
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز