اشتراک گذاری

کلید پریز

کلید دو پل ایران الکتریک مدل ایران 2008

VN-24748
نوع کلید: دو پل
رنگ: سفید،بژ
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات کلید دو پل ایران الکتریک مدل ایران 2008

همانطور که می دانید کلید یا به عبارت دیگر سوئیچ برای قطع و وصل جریان الکتریکی است. کلید دو پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 هم یکی از انواع این کلید ها می باشد که در بازار به دلیل کارایی، طول عمر بالا و زیبایی بسیار محبوب بوده و فروش بالایی دارد. این کلید ها به غیر از رنگ شیشه ای در رنگ های سفید و بژ در بازار به فروش می رسند.

کلید دو پل ایران الکتریک مدل ایران 2008

برای قطع و وصل کردن جریان الکتریکی یا برق از کلید ها استفاده می کنند که دارای انواع مختلفی می باشند. یکی از این کلید ها، کلید دوپل است. به طور معمول هر کلید برای روشن یا خاموش کردن یک دستگاه است پس برای کنترل روشنایی دو  یا چند وسیله مانند لامپ یا لوستر از کلید دو پل استفاده می کنند. به طور کلی کلید های دو پل در بازار طرفداران بسیاری در بازار دارند. بهتر  است بدانید در زمانیکه برای خرید این وسیله می روید باید چند نکته اساسی را در نظر داشته باشید این موارد شامل طراحی ظاهری و جنس بدنه می شود.

یکی از بهترین کلید های موجود در بازار کلید دو پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 می باشد. ایران الکتریک جزو قدیمی ترین واحد های تولیدی می باشد که توانسته است با حفظ کیفیت و داشتن ظاهری زیبا مشتریان بسیاری را جذب کند.

کلید دو پل ایران الکتریک

خرید کلید های دو پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 

واحد تولیدی کلید دو پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 سعی کرده است تا در زمان تولید یک سری از ویژگی ها و مشخصات را رعایت کند تا بتواند محصولی زیبا در عین حال کارآمد را تهیه نماید. از مواردی که برای مشتری می توان نام برد تا مجاب به خرید این محصول شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از بدنه ضد خش به همراه طراحی زیبا و مدرن
  • دارای قاب شفاف
  • استفاده از رنگ‌های متالیک زیبا
  • مقاومت بالا در برابر اشعه UV
  • برای بالا بردن مقاومت بدنه و جلوگیری از آسیب دیدگی مقاوم در برابر فشار و ضربه ساخته شده است.
  • دارای قطعات الکتریکی استاندارد
  • نصب راحت و آسان

ویژگی های کلید های دو پل ایران الکتریک

کیفیت در ساخت هر محصولی بسیار مهم است کلید دو پل محصول ایران الکتریک سعی کرده است تا کیفیت را در کنار زیبایی قرار دهد و محصولی قابل قبول را ارائه دهد. کلید دو پل ایران الکتریک مدل ایران 2008 با توجه به ابعاد  9 × 8 × 4 cm با استفاده از  بدنه پلاستیکی و یا فلزی وزن نسبتا سبکی را ارائه داده است. وزن بدنه این کلید تنها 100 گرم می باشد. جنس مغزی این کلید با جنس بدنه آن متفاوت بوده و سرامیکی و پلی آمیدی است. یکی از مهمترین ویژگی هایی که این محصول دارد سعی کرده است تا طراحی کلید را کاملا زیبا و مدرن انجام دهد تا با طراحی دکوراسیون فضا شما هماهنگ باشد و در نهایت فضایی جذاب را به دست بیاورید.

یکی دیگر از  ویژگی های مهم این کلید ها شفاف بودن فریم آنها است تا این امکان را به شما بدهد  تا بتوانید به طور مثال با رنگ کاغذ دیواری که می خواهید داشته باشید فریم کلید ها را هم ست کنید. زیرا به راحتی می توانید کاغذ دیواری ها را روی فریم ها بچسبانید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع کلید
    دو پل
  • ابعاد
    9 × 8 × 4 cm
  • وزن
    100 گرم
  • رنگ
    سفید،بژ
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

02191001170

کاربر عزیز