اشتراک گذاری

آیفون و درب بازکن

پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-1UD

VN-24770
نوع درب بازکن: صوتی
ابعاد پنل: 7.5*13*18.5
وزن پنل: 500 گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-1UD

.پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-1UD یک محصول از شرکت ایرانی ALDO است که قابلیت نصب برای 1 واحد را دارد. این درب بازکن به صورت یک پنل به همراه سایر اقلام از جمله قاب پلاستیکی، پیچ گوشتی و کارت گارانتی ارائه می شود و می تواند تنها ارتباط صوتی را با محیط بیرون برقرار کند.

پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-1UD

با گذشت سال ها از زمانی که مردم به جای استفاده از کوبه، به زنگ های خانگی رو آورده اند تا بتوانند بخشی از هویت فرد پشت خانه را بفهمند، آیفون های صوتی وارد بازار شدند که امروزه کار را برای تعامل با صاحب خانه راحت تر می کنند.با اینکه این نوع کالا ابتدا از کشورهای خارجی وارد شده است، اما اکنون شرکت های داخلی مدل های مختلفی از آن را تولید می کنند که نمونه ای از آن پنل درب بازکن AL1UD از شرکت آلدو می باشد. در واقع شرکت آلدو که با عنوان ALDO نیز شناخته می شود، طراح انواع درب بازکن های صوتی و تصویری است که در این مدل تلاش کرده تا یک نمونه محصول استاندارد و اقتصادی را ارائه کند.

پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-1UD

امکانات و ویژگی های پنل درب بازکن مدل AL1UD

راجع به پنل دربازکن آلدو AL1UD و امکانات آن می توان گفت این محصول یک درب بازکن صوتی است. بنابراین شما تنها می توانید از طریق مکالمه با مخاطب خود تعامل داشته باشید. میکروفون این محصول در داخل خود دستگاه قرار داده شده است و به همین خاطر نیازی به گوشی نخواهید داشت.

همچنین برای نصب آسان تر آن نیز یک لولا نگهدارنده قرار داده شده است که خودتان و یا نصاب از آن استفاده کنید. با توجه به طراحی خاص محصول، یک عدد پیچ گوشتی 2 سو نیز به همراه آچار آلن در کنار این محصول قرار دارد. با توجه به اینکه این نوع درب بازکن به صورت توکار باید در منزل شما نصب شود، محفظه ای پلاستیکی برای پشت آن وجود دارد که می تواند از قطعات داخلی حفاظت کند.

وزن این محصول در حدود 0.5 کیلوگرم است. متریال های به کار رفته در ساخت این محصول، با توجه به اعلام شرکت سازنده، به صورت مقاوم در برابر رطوبت و سرما طراحی شده است؛ به همین خاطر در شرایط آب و هوایی مختلف، می تواند به خوبی کار کند. 

اطلاعات تکمیلی

اگر قصد تهیه پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-1UD  را دارید، لازم است به این نکته توجه کنید که این وسیله تنها برای ساپورت یک واحد خانگی کاربرد دارد. بنابراین برای ساختمان های چند طبقه و یا خانه های چند واحدی نباید از آن استفاده شود. با توجه به موجود بودن قطعات جانبی برای پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-1UD، شما مشکلی برای تعمیر آن نخواهید داشت و به راحتی می توانید برای رفع خرابی آن با جایگزینی قطعات اقدام کنید.

حداکثر تحمل دما در شرایط آب و هوایی غیر نرمال برای  تا حدود - 30 درجه سانتی گراد است. از دیگر قابلیت های این نوع پنل درب بازکن صوتی AL1UD بایستی به قابلیت مکالمه صوتی، بلند کردن صدای بلندگوها و انتقال شفاف صدا نیز اشاره کرد. توجه کنید که این محصول فاقد قفل بازکن و نیز ترانس آیفون می باشد. شما می توانید برای تهیه پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-1UD از وب سایت ویترین نت آن را تهیه کنید.

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع درب بازکن
    صوتی
  • ابعاد پنل
    7.5*13*18.5
  • وزن پنل
    500 گرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز