اشتراک گذاری

آیفون و درب بازکن

پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2UD

VN-24775
نوع درب بازکن: صوتی
ابعاد پنل: 7.5*13*19
وزن پنل: 500 گرم
موارد بیشتر
حداقل سفارش: 20 عدد
حداقل سفارش: 20 عدد
شرایط تحویل

شرایط ارسال

ارسال توسط تامین کننده

از 2 الی 5 روز کاری

توضیحات
توضیحات

توضیحات پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2UD

پنل درب بازکن صوتی آلدو از جمله محصولات بسیار کاربردی و پرطرفداری است که امروزه به منظور افزایش امنیت و کنترل تردد افراد در تمامی ساختمان های مسکونی، تجاری و ... مورد استفاده قرار می گیرد. به بیان دیگر، کلیه ساختمان ها فارغ از موقعیت و جایگاه خود در طول شبانه روز پذیرای افراد و بازدیدکنندگان مختلفی هستند که جهت نظارت و کنترل بر رفت و آمد آنها از سیستم های درب بازکن صوتی و تصویری کمک گرفته می شود. 

راهنمای خرید درب باز کن یا آیفون صوتی و تصویری

سیستم یا پنل درب باز کن صوتی به عنوان یکی از ابزارهای بسیار قدیمی برای کنترل عبور و مرور افراد به درون ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و ... شناخته می شود که قدمت آن را می توان به حدود یک قرن قبل نسبت داد. این سیستم با پیشرفت دانش و تکنولوژی در قالب مدل های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود که مدل AL-2UD از برند آلدو یکی از بهترین و با کیفیت ترین پنل های درب باز کن صوتی است. این دستگاه امکان برقراری ارتباط با دیگران را در بیرون از فضای ساختمان فراهم نموده و برخلاف آیفون های تصویری، هیچ چهره ای از افراد به نمایش گذاشته نمی شود. هنگام خرید دستگاه های درب بازکن از برند آلدو و یا سایر برندها باید به این نکته توجه داشت که سایت مورد نظر معتبر بوده و محصول از ضمانت و سلامت فیزیکی برخوردار باشد.

پنل درب بازکن صوتی آلدو

مشخصات فنی پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2UD 

عملکرد پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2UD همانطور که از نام آن مشخص است، تنها از طریق برقراری ارتباط صوتی با دیگران صورت می گیرد. این دستگاه درب بازکن صوتی به لحاظ ابعاد و اندازه معادل 7.5*13*19 سانتی متری بوده و وزن 500 گرمی آن نیز باعث شده که فرد به راحتی این پنل را جابجا و در محل تعیین شده نصب نماید. استفاده از یک قاب پلاستیکی در پشت پنل از دیگر ویژگی های این مدل از درب بازکن های صوتی موجود در بازار است .صفحه پنل درب بازکن آلدو مدل AL-2UD مختص دو واحد طراحی شده و از کیفیت صدای بالایی برای انتقال صوت بین پنل بیرونی و داخلی برخوردار می باشد. همچنین امکان تعویض محل نوشتن اسم واحد ها و تعبیه LED برای تامین نور جا اسمی از دیگر مشخصه های بارز این محصول به شمار می آید.

مشخصات ظاهری پنل درب بازکن آلدو مدل AL-2UD

 از دیگر مشخصات پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2UD می توان به ظاهر ساده آن اشاره نمود که آرم برند آلدو به زبان انگلیسی بر روی قسمت بالایی آن درج شده و همچنین روزنه هایی را برای پخش صدا در بخش بالای آیفون تعبیه نموده اند. از سوی دیگر، پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2UD برای نصب در ورودی ساختمان های دو طبقه مناسب است، چراکه در این مدل از پنل درب بازکن صوتی آلدو شاهد تنها دو دکمه برای کنترل وضعیت عبور و مرور افراد مختلف به درون ساختمان هستیم. رنگ نقره ای پنل درب بازکن صوتی آلدو مدل AL-2UD و کیفیت مطلوب آن نیز از دیگر مشخصه های این محصول کابردی به حساب می آید. 

مشخصات کلی
مشخصات کلی
  • نوع درب بازکن
    صوتی
  • ابعاد پنل
    7.5*13*19
  • وزن پنل
    500 گرم
پرسش و پاسخ
پرسش و پاسخ
نمودار قیمت
نمودار قیمت
راهنما
نام تامین کننده
نام تامین کننده
نام محصول
نام تامین کننده

جهت مشاهده اطلاعات تماس تامین کننده، لطفا نام و شماره موبایل خود را وارد کنید.

نام تامین کننده

نام تامین کننده

09125285988

کاربر عزیز